Kuur om droog te worden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuur om droog te worden

Ik zit te denken om een kuurtje te doen die er als volgt uitziet :

600mg boldenone per week (gedurende 10 weken)
    50mg winstrol depot elke dag (gedurende 6 weken)
    100mg trenbolone om de dag (gedurende 10 weken)
    eventueel aangevuld met clenbuterol 2 weken op 2 weken af.

Twijfel alleen aan de cominatie winstrol en boldenone omdat deze beide de lever erg zwaar belasten. Misschien zijn er nog andere combinaties die erg goed werken. Ik wil zo min mogelijk vocht vast houden. Ik weeg nu 95 kilo bij een lengte van 178, echt zwaarder hoef ik niet te worden. Ik zie liever mijn vet dalen en mijn gewicht stabiel te houden. Vetpercentage is nu 18-19 % (gemeten op weegschaal) wil graag onder de 15% komen.

Tja vind die hoeveelheid as wel erg overdreven om te gebruiken voor spierbehoud.

En zie dat je 18% vet hebt, denk dat je eerst beter naar je dieet kan gaan kijken Want naar 12% moet je toch geraken met alleen maar dieet en evt wat cardio.

Want van AS zal je echt niet afvallen, ze zorgen er alleen maar voor dat je meer spieren behoud.

Comment

je zegt dat winstrol en boldenon de lever erg belasten.
      wat denk je dan dat tren doet?is ook zwaar voor de lever hoor.
      no thumbnail yet

Comment

ik zou de winstrol pas in week 7 nemen tot week 13 en dan nakuren, tren voor 10 weken is wel lang, 8weken lijken me voldoende , clen kan je nemen na je kuur wanneer je vindt dat je nog niet droog genoeg bent

Grtz
        stil growing

Comment

Alles wat je noemt belast je lever en de combinatie zou mij te zwaar zijn.

In eerste instantie zou ik het op cardio en een goed dieet houden met eventueel clen.

Een combinatie die goed werkt is tren met prop.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
          X