Na een kuur 5 mg dianabol p/d ????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Na een kuur 5 mg dianabol p/d ????

Ik heb eens ergens een in een topic gelezen dat sommige bodybuilders na hun kuur elke dag 5 mg dianabol nemen ,dit zou dan een eiwitbesparende werking hebben.

Heeft hier iemand ervaring mee,of weet iemand of dit zinvol is
    (ik wou het proberen na mijn volgende kuur ,en dit dan ca 2 maanden doen )

Gr Ron

Wordt wel gedaan maar dan als overbrugging naar de volgende kuur, op deze manier kom je dus nooit helemaal 'zonder' te zitten. 5 mg is dan trouwens erg weinig hoor, wordt bij mijn weten meestal met meer gedaan.

Zou er zeker niet aan beginnen, gewoon je kuur netjes gevolgd door je nakuur en je lichaam de kans geven om te herstellen.

Comment

ben het helemaal met miss S eens!

ik vind het echt ongelofelijk dat mensen dat doen.

zoals hierboven al gezegd ben je dus nooit clean meer en je zal op een gegeven moment steeds meer nodig hebben om hetzelfde effect te bereiken,lijkt me.

ik ben dan eerder voorstander van een goed uitgebalanceerde lange kuur;dan moet daar wel sth inzitten trouwens want anders moet je dat ook niet doen.

greetz

Comment

Denk ook dat 5mg per dag de moeite niet is en niet veel zal uitmaken, je zal hoger moeten gaan om echt van de werking te kunnen genieten en dat gaat je lever niet in dank afnemen plus dat je eigen produktie misschien serieus zal verstoord geraken,of je moet een toekomst zien in het klooster

Grtz
        stil growing

Comment

Niet helemaal mee eens. Het wordt inderdaad door BB-ers gedaan tussen 2 kuren in. Wordt bridgen genoemd. De dosis moet elke ochtend op een vast tijdstip ingenomen worden ( je eigen test is dan het hoogste ) en "lift" dan daarop mee.
          De dosis varieert van 5 - 10mg. Meer legt je eigen produktie plat en dan ga je aan het doel voorbij namelijk het vasthouden van de resultaten uit de voorgaande kuur.

Schijnt goed te werken maar heb het zelf nooit gedaan. Je eigen produktie hersteld voor ongeveer 85% op deze manier, niet helemaal dus.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

wil graag 100% hersteld zijn voor mn volgende kuur!

greetz

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X