Turinabol, Stanozolol,Tamoxifen EPL

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Begin goede vooruitgang te boeken zit nu op 95 kg met nog effe te gaan en looks are good
    Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

    Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

    Comment


    • #17
      had gekozen voor turinabol of stanozolol voor stand alone, ivm met lever waardes.
      de dosering zetten voor 40mg E.D voor 6 weken, 2 potjes = 7 weken dus kun je netzogoed opmaken. dan 2 weekjes nolva @ 20mg en evt. mariadistel

      ben benieuwd naar turinabol...
      Make it happen, shock everyone!

      Comment


      • #18
        Doe nu 30 en 30 voor vijf weken. Zijn potjes leeg dan 2 weken nolva op 20.
        Het gaat allemaal heel goed. Ben positief over de kuur. Soms beetje rare kranp tinteling in mijn handen. Groei goed op het moment.
        Lever functies moeten volgens mijn geen probleem zijn als ik dit voor 5 wekeb doe.
        En als ik dit zo 2 keer doe dit jaar verwacht ik geen problemen

        Volgend jaar wil ik toch gaan voor injectebals.
        Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

        Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

        Comment


        • #19
          waarom in hemelsnaam tboll en winny in een stack?
          Make it happen, shock everyone!

          Comment


          • #20
            Originally posted by gain is pain View Post
            waarom in hemelsnaam tboll en winny in een stack?
            Voor groei natuurlijk. Want waarom vind je dit raar
            Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

            Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

            Comment


            • #21
              Originally posted by rosmalenhilmoldol View Post
              Voor groei natuurlijk. Want waarom vind je dit raar
              waarom ik dit raar vind, omdat meestal tabs als kickstart wordt gedaan en een stand alone dus een only kuurtje en niet een mengelmoes van 2 tabs bijelkaar..

              als je voor groei had gegaan had je 500mg E/w test e als eerste keer gebruikt...


              ps: en straks na je kuur zul je ook niet weten wat je aan eraan hebt gehad, tboll only lees ik slechte dingen over, winny only is als eerste keer veel positieve ervaringen over.. dus straks aan het einde van je kuur zul je niet weten welke A.S nou goed heeft gewerkt en of je de volgende keer moet verhogen of juist niet.


              voor mij heeft winny only 40mg E.D goeie resultaten opgeleverd, dus weet ik dat de dosis goed is geweest, en welk effect het heeft gehad op mij. (eveneens de sides)
              Last edited by gain is pain; 03-02-2012, 16:52.
              Make it happen, shock everyone!

              Comment


              • #22
                rare vraag, gain.
                we nemen as om te groeien. doh!
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                Comment


                • #23
                  Waarom stacken met tabs bij een eerste kuur?
                  Hoe reageert je lichaam hierop,
                  Je krijgt er denk wel last van in je maag en is niet goed voor je lever.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by gain is pain View Post
                    waarom ik dit raar vind, omdat meestal tabs als kickstart wordt gedaan en een stand alone dus een only kuurtje en niet een mengelmoes van 2 tabs bijelkaar..

                    als je voor groei had gegaan had je 500mg E/w test e als eerste keer gebruikt...


                    ps: en straks na je kuur zul je ook niet weten wat je aan eraan hebt gehad, tboll only lees ik slechte dingen over, winny only is als eerste keer veel positieve ervaringen over.. dus straks aan het einde van je kuur zul je niet weten welke A.S nou goed heeft gewerkt en of je de volgende keer moet verhogen of juist niet.




                    voor mij heeft winny only 40mg E.D goeie resultaten opgeleverd, dus weet ik dat de dosis goed is geweest, en welk effect het heeft gehad op mij. (eveneens de sides)
                    Wat een rare praat weer Gaintje.
                    Waarom zou men niet kunnen kuren met twee orals tegelijkertijd, hm?
                    Je kunt zelfs met 3 of meer combineren, zolang je de totale dosering maar binnen de perken houd en ook niet te lang doorkuurt.
                    Ook bestaat er ook nog zoiets als senergie die je met verschillende orale combinaties kunt bewerkstelligen.

                    TS kuurt met orals omdat hij helemaal niet wil prikken, moet je hem geen test gaan lopen adviseren.

                    Je leest niet enkel maar slechte berichten over 1 enkele roid, je leest negatieve berichten over eigenlijk alle anabolen steroiden, niet alleenl maar over turinabol. Maar daarentegen wordt er ook positief over gesproken.

                    Beste gain, het gebruik van AAS is zeer persoonsgebonden. Je kunt niet van jezlef uitgaan en dit reflecteren op anderen.

                    En volgens mij meld TS niets anders dan dat het kuurtje hem heel erg goed afgaat en dat er resultaten geboekt worden.

                    Maw kun je hem ook wat support geven door bijvoorbeeld te zeggen dat hij goed bezig is.

                    Comment


                    • #25
                      Rosmahlin, je bent goed bezig.....

                      Ik adviseer niks, ik geef een opmerkingen als die had willen groeien had hij beter aan de prikkers kunnen gaan
                      Make it happen, shock everyone!

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by gain is pain View Post
                        Rosmahlin, je bent goed bezig.....

                        Ik adviseer niks, ik geef een opmerkingen als die had willen groeien had hij beter aan de prikkers kunnen gaan

                        Ik vind 5kg winst tot nu toe toch niet echt slecht.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Snuff-Sann View Post
                          Ik vind 5kg winst tot nu toe toch niet echt slecht.
                          treu, treu..

                          Maar gewicht zegt net altijd alles, we weten niks van zijn lichaamsverhoudingen van toen en nu, daarnaast weet ik niet hoelang hij traind en zijn voedingschema...

                          5kg is idd veel,


                          Maar dan kom ik toch op het punt, waarom tboll stacken met winny?
                          Winny maakt hard en is een 'krachtmaker' daarnaast zou in theorie tboll dichter neigen naar dboll alleen aromatiseerd nauwlijks en zou volgens de theorie meer anabol zijn als winny, dus waarom winny erbij als hij wil groeien.

                          Ben bereid om wat bij te leren 'spits oren'
                          Make it happen, shock everyone!

                          Comment


                          • #28
                            Originally posted by gain is pain View Post
                            treu, treu..

                            Maar gewicht zegt net altijd alles, we weten niks van zijn lichaamsverhoudingen van toen en nu, daarnaast weet ik niet hoelang hij traind en zijn voedingschema...

                            5kg is idd veel,


                            Maar dan kom ik toch op het punt, waarom tboll stacken met winny?
                            Winny maakt hard en is een 'krachtmaker' daarnaast zou in theorie tboll dichter neigen naar dboll alleen aromatiseerd nauwlijks en zou volgens de theorie meer anabol zijn als winny, dus waarom winny erbij als hij wil groeien.

                            Ben bereid om wat bij te leren 'spits oren'
                            Mijn idee is dat hij hoger in gewicht wel en droger wil staan (misschien winny voor vochtlozing?) of een kracht massa iets
                            There are no shortcuts to any place worth going.

                            Comment


                            • #29
                              Gewicht zegt geen donder. Kijk naar wat er overblijft. En mensen die alleen tabs willen vreten kan ik niet waarderen, maar ja daar heeft snuff echt een punt. Dat moet ie helemaal zelf weten. We zijn in de ogen van naturelle allemaal sukkels omdat we niet zonder ad kunnen. Ofwel: ieder z'n mening
                              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by gain is pain View Post
                                Rosmahlin, je bent goed bezig.....

                                Ik adviseer niks, ik geef een opmerkingen als die had willen groeien had hij beter aan de prikkers kunnen gaan
                                Haha bedankt voor je reactie. Probeer door de combinaie inderdaad niet teveel vocht vast te houen. En inderdaad volgende keer wil ik ook voor inject gaan. Tevens hb je een punt door te zeggen dat k na afloop niet weet of ik het met een winny only ook gered had.war ik wel weet is dat ik flink meer kracht heb en goede vooruitgang boek.
                                Het blijft toch altijd de vraag hoe je lichaam reageert aangezen ieder lichaam anders is.
                                Bedank voor alle tips en reactie's
                                Stats: 186 m 97 kg 10%bf. leeftijd 29

                                Word droog en hard en loop niet gelijk naast je schoenen.

                                Comment

                                Sidebar top desktop

                                Collapse

                                Actieve discussies

                                Collapse

                                Working...
                                X