the road to 2013

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • the road to 2013

    Na verleden jaar een serieuze dip te hebben heb ik beslist om dit jaar het roer eens goed om te gooien.
    Men doel is volgend jaar competitie te doen en dit proberen op een deftig niveau.
    Sedert eind verleden jaar word ik nu 6 wekelijks opgevolgd(vp meting en indien nodig aanpassen voedingsschema) en dit door iemand met meer dan 25 jaar wedstrijdervaring.
    men stats zijn nu 80.8 kg vp 10.6 en ben 1.76m.
    men volgende kuur zal bestaan uit
    wk 1-4 50 mg winstrol
    wk 1-12 500 mg test-e
    wk 1-12 400 mg bold
    2*pw 250iu hcg
    en nakuur natuurlijk.

    bedoeling is hier om toch zo'n 5 kg lean mass bij te krijgen zonder dat men vp stijgt.
    Volgende kuur start dan ongeveer rond november en zal wss test-e en primo of tren worden en eindigen eind januari begin februari zodat alles uit men lichaam is ivm dopingcontrole, want hier in belgie kennen ze er wat van.
    Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

  • #2
    Pas geleden bij een forumlid van hier uit Belgie, bij hem een pakketje onderschept en moest ervoor bij de polite komen....
    Succes met de kuur en welcom back, ga je loggen?
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

    Comment


    • #3
      Originally posted by okidoki71 View Post
      Pas geleden bij een forumlid van hier uit Belgie, bij hem een pakketje onderschept en moest ervoor bij de polite komen....
      Succes met de kuur en welcom back, ga je loggen?
      opgepakt? boete? strafblad?

      Nu heb je me mijn interesse gewekt.
      There are no shortcuts to any place worth going.

      Comment


      • #4
        Originally posted by kabaffel View Post
        opgepakt? boete? strafblad?

        Nu heb je me mijn interesse gewekt.

        http://forum.bodynet.nl/anabolen/509...-anabolen.html
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

        Comment


        • #5
          Ja ga logje bijhouden ,is voor mij dan ook een motivatie, iets wat vroeger wel eens durfde ontbreken.
          Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

          Comment


          • #6
            Gisteren men gear besteld, deze morgen al mail terug dat men dealer geen bac water heeft, dus deze vandaag nog rap bestellen in uk dus kuur zal wss weekje langer uitgesteld worden.
            Zal dan maar weekje of twee verder doen op creatine.
            Binnen half uur vertrek ik terug naar gym voor legday, hier ga ik proberen men sterk punt van te maken, heb altijd al sterke benen gehad, nu gewoon mooie definitie proberen te krijgen.
            Vannamiddag nog uurtje shoppen met de vrouw en zal dan platte rust zijn, heb nog paar filmpjes liggen die al stof liggen te vergaren.
            Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

            Comment


            • #7
              Eindelijk al men gear, is nu van bij de chinees.Bac water ook eindelijk binnen.
              Volgende week begin ik er aan, zaterdagmorgen eerste werk nuchter bij huisarts voor bloedanalyse en dan eerste inject.
              Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

              Comment


              • #8
                Gisteren terug nieuwe meting, vp gezakt tot op 9.2 en ben aan het cleanbulken,
                voedingsschema word onmiddelijk aangepast en zal met een 400 kcal verhoogd worden.
                Schouderomtrek was gestegen alsook borstomtrek, biceps vergroot van 40.2 naar 41.
                Taille was hetzelfde gebleven maar vet was verminderd,enige wat me stoorde dat men benen massa verloren waren, ze zijn wel beter van definitie geworden, maar beenschema word dus aangepast.
                Daarnet bij huisdokter geweest om bloed te trekken om een referentiewaarde te hebben, 30 min mogen wachten.
                Eenmaal binnen begon ze te zagen over hoe slecht dit allemaal is en dat ik geld kost aan de maatschappij en dat ze er is om mensen te genezen en niet te steunen in dingen die de gezondheid schaden, kortom andere dokter zoeken.
                Dinsdag weet ik men waardes, zo is men vrouwtje ook al meer gerust , en nu beginnen aan men cycle, eerste 30 mg winstrol is binnen en vanavond de eerste inject terug.
                Nu naar de gym, it's legday.
                Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

                Comment


                • #9
                  Na een week tikte de weegschaal deze morgen 82.8 kg aan, das een 2 kg erbij.
                  Men nieuw voedingsschema zal er ook wel voor iets tussen zitten, 700 kcal erbij op trainingsdagen en 500 op rustdagen.
                  Gisteren redelijke training gehad(borst en triceps) ware het niet dat het door de verschrikkelijke pomp in men borst en schouders enorm lastig was om zwaar door te trainen.
                  Zometeen terug naar gym en benen gaan martelen
                  Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

                  Comment


                  • #10
                    kracht al lekker omhoog door de winstrol?
                    Last edited by Beachboy; 28-03-2012, 09:51.

                    Comment


                    • #11
                      ben niet zo bekend met aas, maar ben je nu 2 kilo aangekome in een week?

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by Posseltje View Post
                        kracht al lekker omhoog door de winstrol?
                        Kracht fors toegenomen deze week, pomp is niet meer te houden.
                        Gisteren rug en schouder training, toch een 10 a 15 % zwaarder kunnen gaan met correcte herhalingen.Aders beginnen goed door te komen bij zware training.
                        Loving it
                        Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by kidmonster View Post
                          ben niet zo bekend met aas, maar ben je nu 2 kilo aangekome in een week?
                          Iets meer dan 2.5 kg in 1 week, grotendeels wel door voedingsschema op te krikken en de as zal er mss ook voor iets tussen zitten
                          Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by Blackphantom View Post
                            Iets meer dan 2.5 kg in 1 week, grotendeels wel door voedingsschema op te krikken en de as zal er mss ook voor iets tussen zitten
                            dam dat is lkkr veel, jaloers hihi. ga zo door!

                            Comment


                            • #15
                              kleine update
                              gewicht is ondertussen gestegen tot 86.8, dus een 6 kilo tot nu toe.
                              Vp is ongeveer hetzelfde gebleven, vocht tot nu toe nog niet opgemerkt, woensdag terug meting dan weten we het zeker.
                              Kracht blijft stijgen, al men oefeningen moeten er aan geloven, denk zelfs dat ik volgende week al men pr squat ga kunnen verbreken, bp zal ik maandag eens proberen.
                              Als ik naar bijwerkingen moet kijken, kan ik gerust zeggen, niets, behalve dat ik geil ben tot en met, maak zelfs men vrouw wakker snachts.
                              Dl 150 kg SQ 160 kg BP 120 kg

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X