Stanozolol - Genesis, Log

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stanozolol - Genesis, Log

    Goeieavond iedereen,

    vandaag ben ik begonnen met mijn allereerste kuur, veel verwacht ik er niet van ik vond het een mooie kuur om mee te beginnen.

    6 tot 8 weken
    30mg verspreid over de dag, ik neem het in tijdens mijn maaltijden (ontbijt,Lunch,Avondmaal).
    tevens maak ik geen gebruik van een nakuur. maar heb wat nolvadex klaar liggen voor de zekerheid.

    vandaag in de ochtend gewogen: 71,2kg met een lengte van 1,69m.
    leeftijd 17 met een trainingservaring van 2 jaar.

    mijn trainingsschema ziet er als volgt uit heel simpel:

    Maandag: Chest
    Dinsdag: Back
    Woensdag: Legs + Calves + Lower Back
    Donderdag: Arms
    Vrijdag: Shoulders + Upper Back
    Zaterdag: Rust
    Zondag: Cardio

    Tijdens de eerste dag van mijn kuur zat ik op 4,176 kcal , 249,4g eiwitten , 437,6 koolhy en zal dit de gedurende 6 tot 8 weken zo behouden.

    Maandag 27 Augustus 2012

    2/168 tabletten
    220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL

    " If brute force doesn't solve your problems then you aren't using enough "

  • #2
    17
    Make it happen, shock everyone!

    Comment


    • #3
      Jou ben ik zat..
      Last edited by Iguana; 27-08-2012, 20:56.

      Comment


      • #4
        Originally posted by gain is pain View Post
        17
        17 maar hij heeft wel meer ervaring dan 2/3 volwassenen die de laatste tijd een kuurlog aanmaken.

        Veel succes met je kuur trouwens, je bent wel nog jong, maar dat moet je natuurlijk zelf weten.

        Comment


        • #5
          Moreel dilemma dit, je bent een kind dat aan de aas gaat...

          Puur omdat ik hoop dat ze dit nog uit je hoofd praten in dit topic laat ik het open(voorlopig).
          In adaptation we trust

          Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

          Mijn trainingslog

          Comment


          • #6
            Originally posted by JayAthletics View Post

            vandaag ben ik begonnen met mijn allereerste kuur, veel verwacht ik er niet van ik vond het een mooie kuur om mee te beginnen.
            Sorry knul maar dit spreekt werkelijk boekdelen.

            Comment


            • #7
              Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Sorry knul maar dit spreekt werkelijk boekdelen.
              Weird idd..

              Ik vond winstrol altijd een prachtig middel, maar heb eigenlijk nooit gesnapt waarom het altijd aan beginners wordt aangeraden..

              Imo meer bijwerkingen dan middelen die ik niet ga noemen voordat ts plannen krijgt..
              In adaptation we trust

              Deadlift 285 kilo
              Squat 230 kilo
              Bankdrukken 137.5 kilo
              Powerlift totaal 652.5 kilo

              Mijn trainingslog

              Comment


              • #8
                Heee hij is ook 17 en hij gaat ook aan de aas dus ik ook maar denk ik ben ik nu koel?
                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

                Comment


                • #9
                  Het is niet de bedoeling dat dit een trolltopic wordt jongens, rellen doen jullie maar in offtopic..
                  In adaptation we trust

                  Deadlift 285 kilo
                  Squat 230 kilo
                  Bankdrukken 137.5 kilo
                  Powerlift totaal 652.5 kilo

                  Mijn trainingslog

                  Comment


                  • #10
                    waar in DH train jij?
                    Make it happen, shock everyone!

                    Comment


                    • #11
                      doel van dit topic is alleen maar mijn ervaringen als jonge gebruiker te delen. ik weet wat ik doe en ik weet wat ik wil bereiken.
                      220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL

                      " If brute force doesn't solve your problems then you aren't using enough "

                      Comment


                      • #12
                        ja GL.... zelfs ik leg de lat niet zo hoog. want de kans dat ik het bereik is 50/50... haha srs 0,0001%....
                        je moet niet zo naar andere kijken of naar pro's, kijk naar jezelf en vraag je af ben je wel toe aan AS.. 2 jaar trainen is bijna niks en op 17jarige leeftijd al helemaal niets... eer dat je er goed in zit met voeding en training ben je al weer een jaar verder... geduld is een schone zaak, AS pas gebruiken wanneer je echt alles hebt gegeven en je lichaam echt goed kent.. ik heb er veel gezien die dachten even een kuurtje te doen maar vele falen. omdat ze de kennis niet hebben van hun eigen lichaam.

                        Originally posted by JayAthletics View Post
                        Een doodnormale jongen die een grote droom heeft, namelijk ooit een Pro bodybuilder te worden. Natuurlijk vereist dit veel tijd, discipline en uithoudingsvermogen. Maar de motivatie is er !

                        Ik ben inmiddels 17 en train zo nu al bijna een anderhalf jaar. Toen ik begon met trainen lachte de mensen om me heen me altijd uit en stonden raar naar me te staren, ik deed elke oefening fout en pakte veel te zware gewichten. Tot dat ik mensen leerde kennen op mijn sportschool. deze mensen ware heel erg behulpzaam en ze werden opgegeven moment echt voorbeelden. Hoe deze personen zagen er verdomd goed uit en dat motiveerde me " dit kan ik ook, dit wil ik ook " Na maanden te hebben getraind begon ik me steeds meer in het fitness en mijn lichaam te verdiepen ik kreeg echt interesses. ik begon train schema's voor mijn zelf op te stellen, ik begon eetschema's voor mijn zelf op te stellen. ik begon wat supplementen te gebruiken. opgegeven moment begon ik ook echt kilo's aan te komen dat heeft me nog meer gemotiveerd, zo'n jaar terug woog ik 55Kg met een lengte van 1,70. in een jaar ben ik toch zo'n 9Kg aangekomen (64Kg 1,72) voornamelijk in spiermassa, ik had toen geen grammetje vet en nu nog steeds niet.

                        Ik ben altijd al dun gebouwd geweest en vond het gewoon oneerlijk dat sommige mensen gewoon wat groter zijn gebouwd dat deze mensen makkelijk aan konden komen. hoeveel ik ook at ik kwam maar niet aan.

                        Een halfjaar geleden, gebeurde het dan eindelijk. na mezelf hard te hebben gepusht en me zelf steeds te motiveren begonnen die kilootjes er bij te komen
                        begon ik wat gespierder te worden, vooral mijn schouders. (nog steeds wel een beetje moeite met de armen maar dat gaat inmiddels al redelijk)

                        Nu ben ik hier met nog steeds 1 droom en ik zal er alles aan doen om deze doel te bereiken.

                        ik zal mijn vooruitgang, foto's mijn schema's posten.
                        en vooral laten zien aan de jongere generatie dat het wel kan ! en dat als je iets wilt bereiken, alle negatieven dingen die deze doel kan dwarszitten weg laten dat op een dag deze droom kan laten uitkomen.

                        Goedemiddag BN'ers !
                        Last edited by gain is pain; 27-08-2012, 21:10.
                        Make it happen, shock everyone!

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by gain is pain View Post
                          waar in DH train jij?
                          ik train op verschillende locaties, Koster sportclubs, Sportaccnt, (Healthcity grotemarkt i.v.m werk)
                          220lbs BP , 309lbs SQ , 286lbs DL

                          " If brute force doesn't solve your problems then you aren't using enough "

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by JayAthletics View Post
                            doel van dit topic is alleen maar mijn ervaringen als jonge gebruiker te delen. ik weet wat ik doe en ik weet wat ik wil bereiken.
                            Jay, kun je mij in het kort een omschrijving geven van het middel stanozolol?

                            Hm, hij is waarschijnlijk nu aan het zoeken naar een antwoord.
                            Last edited by Snuff-Sann; 27-08-2012, 21:12.

                            Comment


                            • #15
                              Originally posted by JayAthletics View Post
                              ik train op verschillende locaties, Koster sportclubs, Sportaccnt, (Healthcity grotemarkt i.v.m werk)

                              train je wel eens bij kneets?
                              Make it happen, shock everyone!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X