Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

eiwitten worden zowiezo verhoogd, maar ga de kcal in de perken houden, ga ook nog deze week een weight gainer halen voor de dagen dat ik niet aan mijn behoefte zou geraken

Grtz
    stil growing

Comment

Succes snipke

Grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

effe kleine update, begin al serieus sterker te worden, trainen gaat echt lekker en verschiet echt van de gewichten die ik nu kan gebruiken. Eten begint ook al toe te nemen, dus de discussie over hoeveel te eten zal niet doorgaan want denk dat ik nu al op 500-700kcal boven mijn behoefte zit en alles moet nog gaan inkicken, damm zeg wat heb ik een honger, is wel goed want van de dbol van gs had ik het tegen overgestelde effect en kon ik bijna niet meer eten.

Ja ja , het is zover , ik ga groot worden

Grtz
        stil growing

Comment

Hahaha, klinkt goed, Snipke! Ik wil ook! Welk merk d'bol heb je, als ik vragen mag?
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Ik heb het volgens mij standaard van dbol want de laatste keer dat ik dbol gebruikte van Peaktop had ik het ook weer....erg vervelend!

Goed om te horen dat je ruimer in je kcals gaat,Snip.

Ik ben het met Achilles eens dat rond de 400/500kcals extra te weinig is als je strak aan het kuren bent.

Succes,grote vriend

Comment

Russische dbol, peaktop denk ik

Grtz
              stil growing

Comment

klinkt smakelijk

trouwens is je kracht al meer geworden ??
                gooi is met wat getallen

Comment

squat 180 kilo 3x8
                  deadlift 160 kilo 3x8
                  bech press durf ik niet zetten omdat het belachelijk laag is, ik weet niet hoe dat komt
                  dumbell press voor schouders 2x30 kilo 3x8
                  dumbell curl 22 x 2 3x8
                  Barbell curl 2x20 3x8
                  dit is het zowat , voor de meeste hier zijn het kleine gewichtjes maar niet voor mij

Grtz
                  stil growing

Comment

gewoon neer zetten snip we zullen je niet uitlaggen hoor

ik vindt dat je met je benen wel erg sterk bent invergelijking met je boven lichaam
                    Who's the Chef

Comment

hmmm..vind je met je bene errug sterk snipke..doe het je niet na ......maar met barbell curl 20 kilo?..... en dan 3 sets van 8 .. vind ik wel een verschilletje hoor....zelfs ik doe dat met 40+....naja kben natuurlijk niet slap ..maarre..zet die benchpress maar neer hoor erger dan mij ken het niet wezen

Comment

dus xeno jij hangt 2 schijven van 20 aan elke kant en nog een klein schijfje erbij voor barbel curl , ik bedoelde met mijn barbell curl dat ik 2 schijven van 20 eraan hang ,dus in totaal toch een 40kilo
                        Dat ik met mijn benen zo sterk ben komt door mijn achtergrond als muay thaier, ik heb serieus sterke benen al zeg ik het zelf

Grtz
                        stil growing

Comment

Ik heb vooral sterke verhalen, vinden veel mensen...
                          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

ben benieuwd hoe je gewichten er aan het eind van je kuur uitzien. Leuk om het straks te vergelijken.

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (snipke @ Jan. 27 2005,16:39)]squat 180 kilo 3x8
                              deadlift 160 kilo 3x8
                              bech press durf ik niet zetten omdat het belachelijk laag is, ik weet niet hoe dat komt
                              dumbell press voor schouders 2x30 kilo 3x8
                              dumbell curl 22 x 2 3x8
                              Barbell curl 2x20 3x8
                              dit is het zowat , voor de meeste hier zijn het kleine gewichtjes maar niet voor mij  

Grtz
                              Vind het toch zeer nette gewichten hoor! Ben ook wel benieuwd naar je benchpress, we lachen je zeker niet uit voor het gewicht.
                              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

schuine bank 85 kilo en vlakke bank 90 kilo , oke lach nu maar , ik weet niet hoe dat komt , fly's schuine en vlakke doe ik met dumbels van 22kilo . Sterkste ben ik in benen en rug vind ik zelf

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X