Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dan gaat het goed wat je dan aan die extreme pomp kan doen weet ik niet. Ik had er zelf niet zo gek veel last van alleen onderrug was niet goed.

En met dat bulken komt het wel goed zo te horen.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

kleine update, ben gestopt met de dbol , kreeg er serieuse hartkloppingen van en werd kort van adem waardoor ik na bijna elke set moest platliggen om bij te komen . Begin ook mijn twijfels te hebben over mijn sus (heb ik indertijd gekocht bij omnadren, sommige mensen hier weten nog wel wie dat was en aangezien hij hier niet meer komt zet ik dus zijn naam erbij) , ben nog steeds maar 5kilo bijgekomen en denk de 90 zeker niet te halen, moet wel zeggen dat ik niet vetter geworden ben, wat ik opzich al goed vindt,moet ik minder aftrainen

Grtz
      stil growing

Comment

Welke sus heb je Snipke??? Is balen als het fake zou zijn. Van dboll is het een van de bijwerkingen denk ik, ik had hier zelf ook een beetje last van alleen niet na elke set. Als je nu droger wordt betekent dat je nog meer moet eten Snip misschien extra shakie per dag. Hoe lang ben je nu bezig?? Volgens mij 3 weken dan moet de sus en deca nog inslaan.

Hoop dat het goed komt succes!!!

Comment

kleine update, heb deze week nog wel maar 1 keer getraind omdat ik het serieus druk had en me een beetje ziek voelde en daarmee dacht ik beter even lichaam laten rusten dan nog meer te belasten en misschien serieus ziek worden.

Ik zit nu 970kcal boven mijn behoefte en wordt lichter , ik kom geen bal meer aan, precies of mijn lichaam niet wilt dat ik meer ga wegen. Sterker ben ik wel geworden, bij bankdrukken 5 kilo meer aan elke kant. Vetter ben ik zeker niet geworden, maar kom geen kilo meer aan en dit bij 970 kcal meer dan nodig, raar

Grtz
          stil growing

Comment

Da's geen goed nieuws, Snipke! Hoelang ben je nu bezig?
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Dan nog meer gaan eten, in de praktijk heb je dan toch meer nodig.

Valt de kuur je mee? Hoeveel kg. heb je tot nu gegained.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Op hoeveel gr eiwitten zit je nu per vvm snipke? Als dit teweinig is zal het zeker de groei remmen..

Grtz.
                Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Zou idd nog wat meer gaan eten, als er helemaal niets veranderd zit je blijkbaar toch op onderhoud.
                  Wat de rekensommetjes ook zeggen, je eigen lichaam is toch de definitieve graadmeter...

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (banaan @ Feb. 07 2005,20:58)]@Snipke toch maar een beetje bulken dan?? Pomp is inderdaad erg bij dboll wat werkt zijn minder reps te doen bij alle oefeningen gewoon zwaar gaan dus. Wij doen meestal tussen de 6 a 8 herhalingen.

Succes Mr. Pump!!  

precies wat ik wilde zeggen.
                    voor de rest:gaat toch goed.
                    jammer dat je je test niet meer kan achterhalenvia omnadren.
                    ik weet dat er ook iem. zn spullen helemaal niet kreeg van hem
                    een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Ik ben tot nu toe een kleine 5kilo aangekomen, meer eten gaat echt niet meer, ik heb al speciaal een weight gainer gehaald om nog hoger te kunnen gaan , want meet eten lukt echt niet en wil niet meer voorhebben wat ik een jaar geleden heb meegemaakt met mijn darmen en maag systeem. Eiwitten zit ik ongveer op een 3gram, ik had al mijn twijfels over de sus, heb ook eens test enht genomen in een eerste kuur en nu voel ik niet hetzelfde als toen. Nochtans gebruik ik nu bijna het dubbele van toen. Ik weet het echt niet meer , misschien nog een shake erbij nemen

Als ik het met de eetmeter uitreken zit ik 1112 kcal hoger dan behoefte, mijn eigen rekening 970 kcal

Grtz
                      stil growing

Comment

• het kunnen 4 dingen zijn..
                        Geen goede a.s.
                        geen goede trainingsprikkels
                        geen goed voedingschema
                        geen voldoende rust..

Pik er maar eentje uit..
                        Kan je een foto plaatsen van a.s.?

Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

• Das inderdaad geen goed nieuws. Heb je al eens gekeken op bodypage? Daar staan heel wat soorten AS en wat de fakes en reals zijn met fotos kun je vergelijken met die van je eigen.

Succes

Comment

• Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 22 2005,00:30)]
                            Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (snipke @ Jan. 21 2005,19:16)]15:00 : 3 handen vol noten (heb kleine handen)
                            Tja... je weet wat ze zeggen over mannen met kleine handen, hè....  
                            Dat zal best meevallen, als je 3 handen nodig hebt om je noten vast te houden  

Serieus: lijkt me idd. klote. Wat voor een sus heb je dan Snipke ?

Grtz..

Alias Homer Simpson ...

Comment

• Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (harold @ Feb. 18 2005,06:02)]het kunnen 4 dingen zijn..
                              Geen goede a.s.
                              geen goede trainingsprikkels
                              geen goed voedingschema
                              geen voldoende rust..

Pik er maar eentje uit..
                              Kan je een foto plaatsen van a.s.?

Grtz..
                              aan de as twijfel ik, met name de sus, de rest is van gs en daar twijfel ik niet aan. Geen goede trainingsprikkel twijfel ik niet aan , training is ok , ga bijna elke training zwaarder en voer alles correct uit. Voedingsschema is in orde, anders was ik die 5kilo ook niet aangekomen.Heb net een week rust genomen omdat het erg druk was deze week en morgen heb ik examen van trainingsmethodiek en psychologie . Kan geen foto's plaatsen want heb geen digi camera

Kan je enkel van deca en een beetje dbol eerste 4weken 5kilo aankomen. Ik vind het geilheid gehalte een goede graadmeter of de test goed is, en moet eerlijk zeggen dat het in het begin groot was maar nu helemaal niet meer

Grtz
                              stil growing

Comment

• Met deca en een beetje dboll kun je zeker 5 kilo aankomen en van dboll kan  de geilheid ook verhogen. Ik zelf heb daar nu ook niet zo een last van als bij de laatste test kuur van de zomer (maar dan lopen de vrouwtjes er ook wat beter bij als nu he). Kan misschien ook een soort gewenning zijn.

Staat je sus niet bij de website van bodypage? Dit is de link misschien heb je er wat aan.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X