Hier is ie dan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Thnx Kevin en Ms S

Grtz
    stil growing

Comment

• NOrmaal moet ik vandaag beginnen met de nakuur, maar mijn sex drive is nog ongelooflijk hoog moet ik dan nog met nolva beginnen of nog even wachten. En kan ik de 40mg in één keer nemen of moet je deze verspreiden, ik heb altijd het nadeel dat als ik iets moet verdelen het wel eens vergeet

Grtz
      stil growing

Comment

• Zou zeker gewoon beginnen hoor en het beste is verdelen ben ik bang..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• weet niet of t in dit topic hoort, maar kan je je anti oestrogenen ook in de roidcalculator gooien om uit te rekenen hoe de dosis verdeeld moet worden of werkt dat anders dan bij a.s. ?

groeten

Comment

• Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 28 2005,14:10)]Zou zeker gewoon beginnen hoor en het beste is verdelen ben ik bang..

Greets...
            Zou zeker al beginnen, sex drive was bij mij tot ver in de nakuur nog erg hoog !

Grtz..
            Alias Homer Simpson ...

Comment

• Originally posted by [b
              Citaat[/b] (sander @ Mrt. 28 2005,14:46)]weet niet of t in dit topic hoort, maar kan je je anti oestrogenen ook in de roidcalculator gooien om uit te rekenen hoe de dosis verdeeld moet worden of werkt dat anders dan bij a.s. ?

groeten
              Zou gewoon moeten kunnen lijkt me maar verdelen is volgens de bijsluiter het beste..

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X