Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje

ik ben na een lange tijd gelukkig weer terug ( geen internet )

en wil over een tijdje weer een kuurtje nemen, die gaat als volgt :

deca 400 mg
    test ent 500 mg
    dboll 40 mg

dit 10 weken lang ( dboll 4 weken )

dan pak ik vanaf week 9 tot 13 1 winstrol inject om de dag erbij, en erna gelijk na kuren met nolvadex...

zit alleen met een probleempje, heb waarschijnlijk een liesbreuk en moet geopereerd worden, hoop iig dat ik erna zo snel mogelijk weer ken trainen, want wil dit kuurtje nog voor de zomer afgerond hebben...

dit is me eetschema :

6.00

eiwitshake
    multivitaminetablet
    brinta
    appel

9.00

4 brood met ei
    appel + optimel yogurtdrink

11.00

water + musliereep + paar plakken kipfilet

13.00

4 brood met zalmsalade
    banaan + optimel yogurtdrink

16.00

2 brood met kipfilet
    appel

18.30

groente met aardapels en kip

voor het trainen : 3 bcaa capsulles
    na trainen : koolydratenshake + glutamine + 2 bcaa's

voor het slapen gaan : eiwitshake, magere kwark, glutamine + 4 ml ghb

wat vinden julle hiervan ?

Welkom terug, Dennis!
    Vind het kuurtje er mooi uit zien. Zowel dianabol als winstrol zijn levertoxisch, dus mijn tip is om de winstrol korter te houden. Ik denk aan week10/11/12, om dan vervolgens direct met je nakuur te beginnen in week 13. Heb je al een nakuur in gedachten? Vergeet ook mariadistel niet om je lever te helpen met herstel. Dit doe je week 5 t/m 9 en gedurende een week of 5/6 na je nakuur. Geen idee wat je kuurverleden is, maar als je nog nooit d'bol hebt gebruikt zou 25 a 30 mg. genoeg moeten zijn. Over je eetschema moeten anderen zich maar ff buigen.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

dit is me 3de kuurtje...

die mariadistel ken je volgens mij het beste niet tijdens je kuur gebruiken, geloof ik ?

ik heb expres de dboll 4 weken gehouden, dan hou ik er 4 weken tussen, en dan wou ik met 4 weken winstrol beginnen, tenzij iemand anders een betere tip heeft ?

Comment

Heb je totale energie behoefte al uitgerekent? Je zit niet echt hoog in je kcal, maar ik weet je stats niet precies.
        De maaltijd van 11 is zeker niet goed, zou hier gewoon echt voedsel nemen ipv die muesli reep. Misschien wat roggebrood of zoiets. Ieder geval iets met complexe koolhydraten. In een muslie reep zitten veel snelle suikers, die nemen we alleen na de training.
        De zalmsalade zou ik even controleren of er niet veel teveel verzadigde vetten in zitten. Meestal word zalmsalade gemaakt met mayo of zoiets, dus veel verzadigde vetten.
        Probeer ook je maaltijden niet te ver uit elkaar te plannen max 3 uur, maar beter zou zijn 2 uur.
        Voeg ook wat noten toe, zitten veel goede vitamine's in en goede vetten.

Stop anders eens alles in de eetmeter en kijk eens hoeveel kcal je op een dag eet. Is te downloaden onder de sectie links.

Grtz..
        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (dennis @ Jan. 29 2005,12:22)]dit is me 3de kuurtje...die mariadistel ken je volgens mij het beste niet tijdens je kuur gebruiken, geloof ik ?

ik heb expres de dboll 4 weken gehouden, dan hou ik er 4 weken tussen, en dan wou ik met 4 weken winstrol beginnen, tenzij iemand anders een betere tip heeft ?
          Mariadistel kan wel tijdens een kuur, maar beter niet als je aan levertoxische middelen zit. In week 5 t/m 9 zit je (volgens mijn suggestie) alleen aan deca en test en die stoffen belasten de lever niet. Ik zou het zo doen:

-week 1 t/m 4 d'bol
          -week 1 t/m 10 test
          -week 1 t/m 10 deca
          -week 5 t/m 9 mariadistel
          -week 10 t/m 12 winstrol
          -week 13 t/m 15 nakuur
          -week 16 t/m 20 mariadistel/tribulus/creatine.
          We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Harold heeft je al goede tips gegeven over je voeding. Vetten zou ik zeker nog wel toevoegen.
            Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

mensen bedankt

ik ga die musliereep iig vervangen door wat ''vast''' voedsel, en me maaltijden ken ik niet korter inplannen want ik zit met pause's in me werk

Comment

ik zit te denken om de dianabol te verdelen over 3 x per dag...

wat denken jullie daarvan ?

Comment

D-boll heeft een halfwaarde tijd van 4,5 uur dus reken maar uit..

Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

ik injecteer 1 x per week in me been... als ik 6 ml in 1 x spuit ken dat kwaad ?

Comment

Volgens mij kom je maar aan 4 ml, en dat kan geen kwaad hoor. 6 ml ook niet. Je kan er ook voor kiezen om alles in 2x per week te zetten..

grtz..
                      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

2 deca is 4 ml + 2 test is samen 6 ml

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 29 2005,12:17)]Welkom terug, Dennis!
                          Vind het kuurtje er mooi uit zien. Zowel dianabol als winstrol zijn levertoxisch, dus mijn tip is om de winstrol korter te houden. Ik denk aan week10/11/12, om dan vervolgens direct met je nakuur te beginnen in week 13. Heb je al een nakuur in gedachten? Vergeet ook mariadistel niet om je lever te helpen met herstel. Dit doe je week 5 t/m 9 en gedurende een week of 5/6 na je nakuur. Geen idee wat je kuurverleden is, maar als je nog nooit d'bol hebt gebruikt zou 25 a 30 mg. genoeg moeten zijn. Over je eetschema moeten anderen zich maar ff buigen.    
                          wini neemt hij inject dan is het toch geen levertox??

misschien die maaltijd om 11 uur een beetje rijst met kip proberen te eten kan je lekker de dag op teren
                          Who's the Chef

Comment

Ook winstrol ject is 17a gealkyleerd dus giftig voor de lever. Wel iets minder als tabs.
                            Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

ik pak mn dianabol 2 keer per dag. Is dat echt minder dan drie keer ? zou ik dus met 30 mg op een dag beter 3 x 10 kunnen pakken ? Ik dacht dat de dosis per keer dan te laag ging worden.
                              @ banaan. Waarom is ook die inject dan 17aa ? waar dient dat voor ?gaat dan toch niet door de lever ?
                              groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X