Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (sander @ Mrt. 07 2005,21:10)]ik pak mn dianabol 2 keer per dag. Is dat echt minder dan drie keer ? zou ik dus met 30 mg op een dag beter 3 x 10 kunnen pakken ? Ik dacht dat de dosis per keer dan te laag ging worden.
    @ banaan. Waarom is ook die inject dan 17aa ? waar dient dat voor ?gaat dan toch niet door de lever ?
    groeten
    Beter is om de dianabol zoveel mogelijk te spreiden,zoals Curosio aangeeft om de 4,5 uur zou je een dosis moeten nemen.Winstrol is 17aa ongeacht tabs of injects,verschil is dat de tabs eerst door de lever verwerkt moeten worden.

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (sander @ Mrt. 07 2005,21:10)]ik pak mn dianabol 2 keer per dag. Is dat echt minder dan drie keer ? zou ik dus met 30 mg op een dag beter 3 x 10 kunnen pakken ? Ik dacht dat de dosis per keer dan te laag ging worden.
      Hey Sander, met 2x per dag heb je grotere schommelingen in je bloedspiegel. 2 uur na je eerste inname zit er dan liefst 14 mg, in je bloed, maar ca. 12 uur na je inname nog maar 2 mg. Stel dat je dan net aan het trainen bent...

Verdeel je het in drie gelijke porties van 10 mg. liggen de schommelingen tussen de 9 en 3 mg.

Doe je echter het volgende:
      8:00         15 mg.
      13:00       10 mg.
      18:00        5 mg.

Dan zitten je bloedwaarden de gehele dag tussen de 7 en 15 mg. Je kunt dit allemaal prachtig uitrekenen met de
      Roidcalculator

Je kunt d.m.v. een goed geplanned 'slikschema' zelfs zorgen dat je tijdens je training de hoogste bloedwaarden hebt. Leuk speelgoed!  

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Goeie post,Sym

Comment

hallo mr. S. Moet bekennen dat ik niet goed had begrepen wat halflife was. Die calculator werkt goed. Rekenen nooit mn sterkste kant geweest maar hiervoor wil ik t wel een beetje leren .

groeten

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X