Kleine update kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gaat goed Harold. Ben benieuwd wat je van de proviron gaat merken. Succes.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

gaat erg goed lees ik harold ben benieuwd hoeveel je kan vast houden na de kuur en suc6 verder grts

hoeveelste kuur is dit van je? wat voor kuurtjes heb je verder gedaan ??

Comment

1e kuur deca 1-10 200mg
                 sus    7-12 500mg

2e kuur test enth 500mg g.s.  1-10
                  boldenon  400mg g..s. 1-10
                  dboll 35mg                 1-4

3e kuur winstrol    40 mg   1-6
                  tren         75 mg   1-6
                  prop         100mg eod 1-6

Deze kuur gaat tot nu toe het beste de eerste kuur heb ik maar een beetje aangeklooid, omdat ik niks van a.s. af wist.
        En door verhalen op de bodypage te lezen dacht ik dat je van een deca only kuurtje vet kilo's zou winnen.Dit was dus echt niet het geval, heb er later maar wat sus bij gepropt tot 1x toe 750mg
        De 2e kuur vond ik niks ging niet zo heel lekker kwam ook door de boldenon die geen reet deed, ik vond de test ook erg tegenvallen.
        de test van g.s. vind ik ook niet super.
        De cuttingskuur had ik ook meer van verwacht zeker omdat daar ook tren bij zat.Maar dit viel ook erg tegen.

Voor mij is het nu wel zeker dat ik geen spullen meer neem van g.s. ik betaal liever wat meer voor human grade spul.
        Ik maak alleen de prop van de zomer wel even op samen met winstrol (zambon) injects en nog wat erbij wat weet ik nog niet.

Ik weet wel dat ik nog nooit zo op een kuur ben gegaan dan nu..

Grtz..

Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

En toch snap ik je niet hoor....

Je zat nu aan dbol van GS en kwam als een speer aan maar je koopt voortaan geen GS meer?

Alsof je in je 4e kuur op 30mg peaktop dbol nog meer verschil zou merken?

Dat kan je wel vergeten imo maar je moet zel weten wat je doet.

Ben iig blij voor je dat je al 10 kilo hebt weten te winnen(dat waren er echt niet meer geweest als je andere dbol had gehad met minder mg's)

Succes verder,bro.

Comment

oke dus je 4ek uur serieus goed dat je dan nog zoveel kg pakt ben benieuwd waar je eindigd en hoeveel kg je kan weten te behouden suc6 nog verder grts

Comment

Daar heb je gelijk in arie. Ik heb geen commentaar over de dboll. Maar ik denk voor mijzelf dat ik beter reageer op human grade producten. Bij de injects dan, het verschil van de winstrol ga ik tijdens het cutten wel merken..

Grtz..

Comment

Mooie resultaten! Hoop dat je veel vast gaat houden.

groeten

Comment

Klinkt goed hoor, ga zo door...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

We gaan het zien,Harold.

Ik hoop alleen maar dat je straks na je kuur tevreden bent.
                    GS of geen GS,dat zal me vd rest een biet wezen.

Knallen en rammen!

Comment

proviron gebruik je toch om vet/vocht tegen te gaan in deze kuur en om beter vast te houden als het erop zit. Maar hoe hoog dossier je het? grts

Comment

Advies is maximaal 100mg per dag maar medisch doseren ze het gerust 150-200mg per dag.
                        Het is tijdens een kuur afhankelijk van de hoeveelheid AS die je neemt.

Greets...
                        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Het ga je goed met de nieuwe kuur harold!
                          In je 2de kuur vond je de test enant maar niets zei je,welke gebruikte je dan? En denk je dat je beter reageert op sust?

Comment

Ik gebruik 75 mg per dag.
                            @SFYNX de spullen in de 2e kuur waren allemaal van g.s.
                            Nu bijna een week bezig met proviron en ik ben 1kilo kwijt zit nu op 96.
                            1 van de instructeurs van de sportschool kwam naar mij toe, en zei zo wat ben jij in 1 keer breed geworden. Maar die gasten daar mogen niet weten dat ik aan het kuren ben, dus zei dat mijn bf wat was gestegen en met creatine was begonnen. Je moet toch wat verzinnen toch

Grtz..

Comment

creatine en hmb moet je gewoon zeggen harold daar gaan mensen als een speer op dat geloven ze meteen
                              Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                                Citaat[/b] (harold @ Mrt. 04 2005,19:00)]Ik gebruik 75 mg per dag.
                                @SFYNX de spullen in de 2e kuur waren allemaal van g.s.
                                Nu bijna een week bezig met proviron en ik ben 1kilo kwijt  zit nu op 96.
                                1 van de instructeurs van de sportschool kwam naar mij toe, en zei zo wat ben jij in 1 keer breed geworden. Maar die gasten daar mogen niet weten dat ik aan het kuren ben, dus zei dat mijn bf wat was gestegen en met creatine was begonnen. Je moet toch wat verzinnen toch

Grtz..
                                En je gelooft echt dat ze daar achterlijk zijn,bro?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X