Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
oke even een update, zaterdag op de weegschaal gestaan 1,5 kilo er weer bij. Mijn bf is aan het zakkken, ik ben dus meer gaan eten. Krachttoename vind ik tot nu toe een beetje tegenvallen, had meer verwacht. Maar het gaat wel lekker.
Proviron ben ik nog niet aan begonnen, moet nog 2 weken dboll.
Grtz..
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Ben je nu dus 5,5 kilo aangekomen in 4 weken Harold?? Gaat lekker Dat je niet veel sterker bent vindt ik wel raar...meestal met dianabol wordt je toch wel snel sterker.
Dat verschil zag je duidelijk tussen "banaan'tje" en mij...hij had ook dbol en ik niet, en werd toch wel erg snel sterker, of niet banaan
They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock Don't stimulate....Annihilate!!! Ronnie is STIL the King!!!
@Rik Ja moet zeggen dat ik van de dboll een goeie krachttoename merkte. Bij bijvoorbeeld bankdrukken scheelde het toch 15 kilo. Maarre jij mag ook niet klagen he...Rikje
@Harold Ben nou ook met proviron bezig (75mg ED) maar merk hier weinig van. Ben benieuwd of jij ook afvalt na de dboll. Het kan natuurlijk door proviron omdat dit vocht afdrijft.
Welke dboll heb je als ik vragen mag??
En je bf heb je dit laten meten of schat je dit. Ik had met Rik laatst een discussie dat dit kan lijken omdat alles gewoon veel voller is.
Succes verder.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Citaat[/b] (harold @ Feb. 17 2005,15:46)]In hou altijd de speigel aan voor mijn bf.. Heel af en toe laat ik het meten. Maar de spiegel is mijn meter.
Ik heb dboll van g.s.
Grtz..
leuk man te horen dat het zo goed gaat ga door met knallen zou ik zeggen
greezt f
als trainen een gewoonte is komt de rest vanzelf..
Citaat[/b] (harold @ Feb. 17 2005,15:46)]In hou altijd de speigel aan voor mijn bf.. Heel af en toe laat ik het meten. Maar de spiegel is mijn meter.
Ik heb dboll van g.s.
Grtz..
zou ik volgende keer toch maar es gwone proberen.
jack had 70mg bollen van GS en dr gebeurde praktisch niks.
met akpuxuh, etc. daarentegen wel.
ik had die van gs vroeger en die deed ook geen bal bij mij en zat op 50mg per dag, nu heb ik die van peaktop genomen en man ik moest stoppen bij 30mg wat hoger kreeg ik hartkloppingen en werd ik korter van adem
dat korter van adem en hartklopping heb ik ook heel klein beetje nu ik op 30 mg GS dianabol zit. Zou de een gewoon beter op ander merk reageren dan ander ?
Ik heb dboll van g.s.
Grtz..
zou ik volgende keer toch maar es gwone proberen.
jack had 70mg bollen van GS en dr gebeurde praktisch niks.
met akpuxuh, etc. daarentegen wel.
Als ik ooit nog eens een massa kuur ga nemen ga ik dat ook zeker doen..
Grtz.
Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment