Kuur real

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

deed vroeger ook weinig aan de schouders maar vond dat ze achterbleven bij de rest sindsdien ben ik te fanatiek aan het trainen gegaan waarschijnlijk. ik probeer zo min mogelijk te forceren.
    ik concetreer me nu op de andere dingen en dan maar wat minder ontwikkelde schouders.

Comment

Train je ze apart of met resp. borst en rug mee?

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kheb ook nog niet zoveel last gehad van schouders...alleen soms naar een hoop side raises begint het wel te komen...

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Curiosio @ Mrt. 12 2005,10:06)]Train je ze apart of met resp. borst en rug mee?

Greets...
          ik train ze nu weer mee, maar had even het geweldige idee om ze appart te gaan trainen, lekker maximaal gaan je kent het wel.
          toen begon de ellende.
          dus nu gewoon weer mee trainen ipv apart.

Comment

Ik heb ook maanden gesukkeld met de rechterschouder... Ongeveer een achttal maanden...

Direct na h et toepassen van het doggcrap schema. Daarnaast mijn andere hobby van online spelen hielp dus ook niet en verergerde het alleen maar...

Ben drastisch teruggegaan in volume voor de schouders toen, radicaal verminderd met online spelen en nu gaat het beter terug, om niet te zeggen dat het weg is....

Ook één oefening om te overwegen is met een incline bankje dat je omgekeerd gebruikt. Je zit als het ware zoals op een motor, ehhe... en dan van die flyes doen met heel lichte g ewichten... Wij doen het in drie standen, van laag naar hoog met eenzelfde gewicht. En dit driemaal met steeds stijgend gewicht. (dumbells van 6-8-10 om te beginnen).

Hoop dat je er wat aan hebt, Snip... Deze oefening verstevigd en houdt alles soepel in mijn ogen... Gevaar is immers dat je volledige blokkering krijgt van je schoudergewicht en dan ben je nog verder van huis...

Comment

Wat voor soort klachten hebben jullie met de schouders? Welk deel van je schouder doet pijn?

Heb nog nooit last gehad van mijn schouders, maar lees er vaker over, vandaar dat ik dit vraag.
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

moeilijk uit te leggen in mijn geval.

het voelt aan alsof er iets klem zit. en als je dan gewoon door zet krijg je het idee/gevoel dat je dan met je spier langs iets scherps schuurt.
                verder heb ik ook last van mijn breuk (sleutelbeen) die ik voor 5 jaar gelden ooit eens gebroken heb. misschien dat het met elkaar in verband staat.

Comment

Ik heb ook 2 keer mn sleutelbeen gebroken en ook altijd last van mn schouder
                  It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

voel jij de breuk dan ook nog steeds?
                    alsof hij elk moment weer kan breken?

Comment

mn sleutelbeen is helemaal scheef aan elkaar gegroeid.. ze liggen dus als het ware op elkaar en dat voel ik nog steeds.. heb ook met de dokter afgesproken dat als ik hem nog een x breek dat ik het laat opereren om het recht te zetten... maar hij wou het nu nog niet aan omdat het een riscante operatie is omdat er zenuwen recht onder lopen
                      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ik kan wel schouders en borst trainen maar het is enkel bij fly's of aan de kabels dat ik moet stoppen van de pijn. Bij mij is er echt een bobbel gekomen aan mijn linkerschouder ter hoogte van mijn traps.

Grtz
                        stil growing

Comment

Bij mij idem ditto. Flyes was de pijn verbijten met de rechterarm, de linkerarm dat ging als niets...

Daarnaast kon ik ook totaal geen dumbellcurls of barbellcurls meer doen, omdat mijn rechterschouder gewoon het gewicht negatief (neergaande fase) niet kon houden. Je kunt het best vergelijken met het gevoel dat binnen een beperkte zone van je beweging, je totaal geen kracht hebt en het gewicht als het ware 'valt'. De controle was weg over een bepaald gedeelte van de neergaande fase...

Military press dat ging dus ook voor geen meter meer met rechts, e hhe.. Best grappig dat je met links geen probleem hebt en voor rechts de gewichten moet beperken, maar ja...
                          je kunt er niet omheen... Schouderblessure= dikke s....

De combinatie (terugschroeven van online FPS'en), een tweetal maand physio, reductie in gewichten bij schouderoefeningen en de hierboven beschreven oefening hebben mij erbovenop geholpen. En ik heb me vaak afgevraagd in de acht maanden of het wel ooit terug goed zou komen...

Comment

zo te horen een hoop mensen met een schouder aandoening
                            Who's the Chef

Comment

Komt helaas heel erg vaak voor en als je om je heen kijkt in de gym snap je vaak ook wel waarom...

Greets...
                              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

begrijp wat je bedoeld

Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X