Kuurtje zomer??????

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kuurtje zomer??????

Ik heb eens een vraag over de volgende kuur:

week 1 tot en met 8 100mg prop EOD
    week 1 tot en met 8 100mg primo EOD
    week 4 tot en met 9 50mg winstrol ED

Uiteraard nakuur week 10 tot en met 13.

Wat kan je nou van zo een kuur verwachten?
    Zou je hier in combinatie met een goed dieet harder droger van worden? Ik vraag dit omdat ik eind juli begin augustus een kuurtje wil doen om droger/harder te worden.

Wat zijn jullie bevindingen met prop wordt je hier merkbaar droger/harder van?

Bedankt vast voor de replys.
    Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Wat zei ik......toch maar weer aan de test  

Hij is nog niet klaar....of is zijn volgende kuur al weer aan het plannen
    They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
    Don't stimulate....Annihilate!!!
    Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] ]Wat zei ik......toch maar weer aan de test    
      Ik spreek jou van de zomer nog wel!!!!

Originally posted by [b
      Citaat[/b] ]Hij is nog niet klaar....of is zijn volgende kuur al weer aan het plannen
      Ja dat klopt maar ik wil eerst weten of het een goeie kuur is Daarna moet alles weer besteld worden en ik heb het liever 2 maanden eerder in huis als dat je weer achter je spullen aan moet als je wilt beginnen. Is me al eerder gebeurt en das niet prettig.

Comment

Ik heb het al vaker gezegd, maar ik ben tegen testosteron in een cutfase. Bewaar dat lekker voor je massakuren. Prop houdt door z'n korte ester het minst vocht vast, maar het houdt nog steeds wel vocht vast! Als je aan zware middelen denkt zou je iets met tren, masteron en eventueel winstrol kunnen denken. Persoonlijk zie ik het volgende kuurtje wel zitten:

-week 1 t/m 8 primo
        -week 1 t/m 5 anavar
        -week 5 t/m 9 winstrol
        -week 7 t/m 12 clenbuterol (2 dagen op/2dagen af of 2 weken op/2 weken af)
        -week 10/11/12 nakuur
        -week 13--> mariadistel etc.

Met deze kuur kun je ONMOGELIJK massa verliezen. Anavar is enigszins belastend voor de lever, maar minder dan winstrol.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Zou de primo vervangen door trenbolone.
          Geeft veel meer en beter resultaat.

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Kijk dat vindt ik nou een mooi kuurtje...  Op de clenbuterol na dan!!

IK zit zelf ook al weer stiekum te plannen    en had deze combi ook in gedachten, alleen wil ik deze kuur niet echt gebruiken om te cutten maar om wat droge spiermassa te winnen 3-5 kilo(misschien wat optimistisch).

Aan welke hoeveelheden denk jij Mr. Symmetry!! Ik dacht zelf aan zoiets!!

week 1t/m8 primo 200mg
                    1t/m5 anavar 30 mg ed
                    5t/m9 winstrol 50mg ed
                    10t/m12 nolvadex

@banaan:sorry voor de off topic!!!

Comment

Nou, ik vind het beslist geen kuurtje om echt kilo's mee te winnen! 200 mg. primo doet zowiezo helemaal niets. Ik ken je kuurverleden niet, maar bij droge massa denk ik eerder aan een combi van tren met test en eventueel winstrol.
              Bijv:

-week 1 t/m 10 sustanon
              -week 1 t/m 8 tren
              -week 9 t/m 12 winstrol
              -week 13--> nakuur

Maarja, is geen licht kuurtje! Wel effectief!

Comment

Originally posted by [b
                Citaat[/b] ]Maarja, is geen licht kuurtje! Wel effectief!
                ja idd.....  
                Dat was nou net wel het plan....een licht kuurtje!!!

Als ik bij dit kuurtje (misschien dan primo vervangen) redelijk hoog in de kcal blijf, kan ik er toch zeker wel een kilo of 3 mee winnen, en meteen wat harder worden.

Comment

Originally posted by [b
                  Citaat[/b] (rik @ Feb. 15 2005,13:49)]
                  Originally posted by [b
                  Citaat[/b] ]Maarja, is geen licht kuurtje! Wel effectief!
                  ja idd.....  
                  Dat was nou net wel het plan....een licht kuurtje!!!

Als ik bij dit kuurtje (misschien dan primo vervangen) redelijk hoog in de kcal blijf, kan ik er toch zeker wel een kilo of 3 mee winnen, en meteen wat harder worden.
                  Wat wil je nu precies, groter worden of droger? Ja liefst allebei natuurlijk, maar dat zal moeilijk zijn. Ik denk dat als je hoog in de calorien blijft, je niet echt droger wordt. Kiezen dus...

1.83 / 96 kg / Bf 14%

Comment

@Symmetrie clen wil ik liever niet aan beginnen (bij een tweede bak koffie tril ik alals een rietje).

Je zegt 9 weken orals vind dit eigenlijk vrij lang anavar is wel lichter als winstrol maar ook 17@ gealkyleerd.

Is masteron ook niet een kortwerkende test?

Zorgt winstrol niet voor minder vocht en is dit dan juist een goede combi met prop (heb ik eens wat over gelezen op steroid.com) en is het anders een goed idee om er wat proviron bij te pakken.

@Mr.C Ik ben niet zo een voorstander van tren hou het liever bij de generieke. Heb je echt zo een lage verwachting bij primo???

@Rik maak je eigen topic

Comment

Masteron = drostanolone propiopaat en wordt sinds kort weer geproduceerd door o.a. GS. het is dus een kortwerkende ester, inderdaad. Wordt veelal gecombineerd met tren of anavar of winstrol.

Winstrol zorgt niet voor minder vocht, hoor! Het zorgt alleen niet voor EXTRA vocht, zoals bijv. dianabol.

Comment

@ jaap B:Zoals ik al eerder aangaf wil ik niet echt droger worden, (dan blijft er helemaal niks meer over ), maar een paar kilo winnen met een kuurtje dat mijn axis niet weer volledig onderdrukt. Heb in het verleden eens een kuurtje gedaan met winstrol (100mg eod) (icm boldone 50mg p/week..kom maar Arie   ) en hiermee kwam ik zo'n 5 kilo aan.

@banaan: Eat me....

Comment

@Symmetry kun je mij eens uitleggen wat nu het verschil is tussen propianaat en masteron kwa werking. Ik weet dat het beide kortwerkende test zijn maar houd masteron minder vocht vast dan??? Anders wordt het masteron als GS die toch maakt.

Comment

Primobolan doet bijna niks imo.
                            Ben er dus zelf absoluut geen voorstander van.

Verder is het cutten of bulken en niet allebei.

Tren heb je ook generiek dus zie het probleem niet?

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (banaan @ Feb. 15 2005,14:32)]@Symmetry kun je mij eens uitleggen wat nu het verschil is tussen propianaat en masteron kwa werking. Ik weet dat het beide kortwerkende test zijn maar houd masteron minder vocht vast dan??? Anders wordt het masteron als GS die toch maakt.
                              Je haalt een paar dingen door elkaar, sinaasappel, ik bedoel banaan. Propiopaat is gewoon een ester die door een chemicus aan bijna ieder goedje kan worden verbonden. Aan testosteron, aan deca (ja, echt) en dus ook aan masteron.
                              Masteron is een gemethyleerde vorm van dehydrotestosteron en is eigenlijk de spuitvariant van proviron. Bijn pure DHT, dus. Betekent: van het produkt zelf kom je nauwelijks aan, maar je wordt een stuk droger. Tegelijk wordt je rug een prachtig maanlandschap, valt je haar uit en baant je prostaat zich een weg naar buiten via je anus... als je mazzel hebt...
                              Heeft het dan geen voordelen? Jawel... het zorgt ervoor dat andere middelen, met name test, 3 tot 4 keer zo goed gaan werken, waardoor je de doses lager kunt houden. Tevens voorkomt masteron oestrogeenvorming. Dosis masteron varieert van 50 mg per 2 dagen tot wel 100 mg. per dag.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X