Vandaag begonnen met nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hallo,

Nou ik woog dus 3 weken geleden +-101kg op een oude weegschaal. Heb van het weekend een nieuwe gekocht, en heb me vanmorgen gewogen en woog op een lege maag en leeg geplast 105kg precies.

Dus ben wel aangekomen, ongeveer 3 รก 4 kg.

En heb vanmorgen gelijk me vet% laten meten en die zat helaas weer op de 20%.

2 maart:
    Gewicht 101kg
    Vet % 19

14 maart:
    Gewicht 105kg
    Vet % 20

Dus is al wel wat bijgekomen. mmmmmm is dit goed of slecht.Hoor toch ook kracht toename te hebben.

Grt
    !Use my shit and feel the power!

Comment

Sorry maar hoe kom je aan zulke stats als je je 1 keer kan opdrukken en 70 kilo bankdrukt?
      It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Hoe bedoel je?

Comment

Borst is qua kracht duidelijk niet je sterkste spiergroep. Met een gewicht van 105kg zou je toch wel iets van 120kg moeten kunnen drukken. ( setje dus )

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Dat gevoel bekroop mij ook al.
            We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

70 kg is iid ook wel erg weinig
              Who's the Chef

Comment

Ik bedoel aan je stats te zien ben je geen kleine jongen.. maar de gewichten waar je mee gooit zijn niet echt denderent... borst ben ik zelf ook slecht in dus no flame intended, maar hoe zwaar doe je de rest dan?

Als dat ook niet echt zwaar is ben je denk ik te vroeg begonnen met roids en zal je vrij snel last krijgen van blessures..
                It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Ben niet te vroeg begonnen. Train tenslotte van vanaf me 17de jaar. En word over 1 maand 24, dus dat zit er wel goed.

Maar ja borst doe ik normaal misschien 2x 90kg. En schuinbankdrukken pak ik 80kg. Triceps met kabel 80kg. Biceps 18kg.

Grt

Comment

triceps 80kg>>

dat lijkt me een beetje erg onmogelijk

2 x 90 kg is voor jou stat's en train verleden nog niet echt veel moet ik erlijk zeggen

wat doe je met schouders benen en rug voorn gewichten dan??
                    Who's the Chef

Comment

2x90 voor 7 jaar trainen... zal er wat tempo achterzetten bro en triceps met touwen 90 kilo.....

Comment

Hallo,

Ik train me schouders op een bankje en dan rechtop zittend. En dan met lossen bumbels, en dan meen ik 30kg per hand.

Ik train me benen met legg press 230kg. Heb eigenlijk nooit me benen getraind tot 2 maanden terug.

Ik train me rug met die stang die je in je nek trekt. En dan trek ik 6 x 100kg. En zagen doe ik bukkend met lossen dumbels van 30kg.

Ik doe mijn borst met bankdrukken 90kg en kan wel zwaarder maar heb geen zin dat ik zometeen een blessure heb. Ben net van me (pijnlijke) aanhechtingen af en wil het niet weer hebben.

Ik train natuurlijk wel goed me veder al 14 jaar bber, die is ook sport instructeur geweest. En die traind al 14 jaar en is nooit boven de 100kg bankdrukken uitgekomen. En dat zonder a.s. en heeft wel creatine gebruikt en is hem nooit gelukt. En die was elke dag bezig met zijn lichaam.

Dus we zien wel wat er gebeurd na de kuur, misschien is dit voor mij wel de stap naar meer kg's.

grt

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (been @ Mrt. 14 2005,22:25)]triceps 80kg>> ย 

dat lijkt me een beetje erg onmogelijk

2 x 90 kg is voor jou stat's en train verleden nog niet echt veel moet ik erlijk zeggen

wat doe je met schouders benen en rug voorn gewichten dan??
                          Hoezo is dat onmogelijk met kabel pak ik ook heel de stapel plus extra gewicht.

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (gettingbig @ Mrt. 14 2005,22:41)]Hallo,

Ik train me schouders op een bankje en dan rechtop zittend. En dan met lossen bumbels, en dan meen ik 30kg per hand.

Ik train me benen met legg press 230kg. Heb eigenlijk nooit me benen getraind tot 2 maanden terug.

Ik train me rug met die stang die je in je nek trekt. En dan trek ik 6 x 100kg. En zagen doe ik bukkend met lossen dumbels van 30kg.

Ik doe mijn borst met bankdrukken 90kg en kan wel zwaarder maar heb geen zin dat ik zometeen een blessure heb. Ben net van me (pijnlijke) aanhechtingen af en wil het niet weer hebben.

Ik train natuurlijk wel goed me veder al 14 jaar bber, die is ook sport instructeur geweest. En die traind al 14 jaar en is nooit boven de 100kg bankdrukken uitgekomen. En dat zonder a.s. en heeft wel creatine gebruikt en is hem nooit gelukt. En die was elke dag bezig met zijn lichaam.

Dus we zien wel wat er gebeurd na de kuur, misschien is dit voor mij wel de stap naar meer kg's.

grt ย  ย  ย 
                            je hebt maar 1 oefening voor je schouders??

waarom heb je je benen nooit getraind??

en iemand die 14 jaar bb is?? hoe kan die niet meer als 100 kilo bankdrukken??

snap het allemaal niet zo

Ben je eigenlijk wel toe aankuren?

maar wens je natuurlijk veel succes.

groetjes van kevin
                            Benchpress 8 x 160 kg
                            Legpress 10 x 400 kg
                            Deadlift 1 x 275 kg
                            _

Comment

triceps 80 kg dan moeten er een hele hoop katrollen tussen zitten waardoor je het gewicht door vieren moet delen denk
                              dan klopt het wel aardig.

want als jij daatwerkelijk 80 kg triceps drukt moet je op de bank zeker meer pakken al is het dan alleen al met triceps.
                              Who's the Chef

Comment

Ja idd er zitten 2 katrollen tussen, en train natuurlijk wel meer schouders hehe. ga niet overal 1 oefening van pakken.

Wat betreft me pa weet ik ook niet heeft het nooit gekunt. Denk niet dat het aan hem ligt heeft genoeg motivatie.

Misschien zit het niet bij ons in de genen, ofzo ach ja het gaat allemaal wel goedkomen deze week.

Neem nou lekker d-boll erbij en gaat allemaal lekker.

Grt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X