Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Citaat[/b] (ariekanarie @ Mrt. 19 2005,03:35)]Ik zit nu dus te denken om de volgende week niet subcutaan te spuiten maar wat dieper in mn vet...en dat komt mede doordat ik zomaar weer eens een helder moment had en ik me herinnerde dat ik ooit al een programma had gezien over plaatselijke vetverbranding en toen zag je ook dat ze die prik recht in het vet zette ipv subc.
Slome Amsterdammmer...
Net als hcg en helios moet ook dit IN het vet worden gespoten en niet subc.
Vind het wel een aktie voor jou hoor broertje..
Idd niet erg handig nee,vandaag gaat gelukkig een stuk beter ook al heb ik waardeloos geslapen.
Volgende keer zet ik hem dus dieper in mn vet en wat Reus al zegt,niet zo warm maken want hij was waarschijnlijk iets te heet voorverwarmt....
Ach,zo komen we iig te weten wat je wel en vooral níet moet doen!
Ik ben altijd goudeerlijk over mn ervaringen en als deze shit één groot drama is ben ik de eerste om dat op tafel te gooien en het af te kraken
Moet wel zeggen dat ik stiekum al een beetje opzie om het donderdag wéér te zetten,vooral omdat ik zondags die wedstrijd heb en ik geen zin heb in pijn in mn pens de hele dag.
Citaat[/b] (Testo @ Mrt. 19 2005,17:42)]Ik ben altijd goudeerlijk over mn ervaringen en als deze shit één groot drama is ben ik de eerste om dat op tafel te gooien en het af te kraken
Moet wel zeggen dat ik stiekum al een beetje opzie om het donderdag wéér te zetten,vooral omdat ik zondags die wedstrijd heb en ik geen zin heb in pijn in mn pens de hele dag.
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment