Synthol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

dat dacht ik dus ook, dat het een soort olie was dat ze inspuiten, en dus niet hun eigen spieren zijn die je ziet.

dus ze willen spieren laten zien, die ze in werkelijkheid niet hebben, dus daarom niks met bb te maken heeft, tenminste niet met de echte bb-er, want dit vind ik dus echt nep.
    Sponsored by:
    Inshapesupplements

Comment

een stukje over synthol

Synthol

Ken je Esiçlene nog? Esiclene is een steroïde, dat een ernstige ontsteking veroorzaakt in de geïnjecteerde spiergroepen. Door de toestroom van lymfevocht ontstaat er een zwelling, de spier 'groeit'. Het effect is erg tijdelijk en erg pijnlijk. Wat effect betreft lijkt Esiclene op Nolotil (zie hieronder) en Synthol, alleen is het geen steroïde. Het werkzame bestanddeel is een verzameling pure vetzuren. Het effect berust dan ook niet op een ontstekingsreactie, maar op de afzetting van een groot deel van de geïnjecteerde vetzuren. Vergelijk het maar met koolhydraatladen of het nemen van creatine zodat je meer vocht in de spiercel vasthoudt. De omvang mag dan wel toenemen door het gebruik van Synthol, een toename in kracht behoef je als krachtsporter er niet van te verwachten, als krachtsporter of BB-er heb je immers weinig aan vet als brandstof. Maar dat is nog niet alles. Om het risico op ontstekingen en infecties zo klein mogelijk te houden, dienen injectievloeistoffen steriel te zijn, vrij van ziektekiemen. Dit kan bereikt worden door onder steriele omstandigheden te produceren en door gebruik te maken van synthetische producten. Het soort vetzuren (C8, ClO en C12) dat we tegenkomen in Synthol alsmede de combinatie en verhoudingen doen vermoeden dat het hier om biologisch materiaal gaat. Het feit dat een erg groot percentage (7,5%) van Synthol bestaat uit ontsmetting en conserveringsmiddel (Benzyl-alcohol), doet daarnaast sterk vermoeden dat de productie onder allesbehalve steriele omstandigheden heeft plaatsgevonden. Dit houdt nogal wat risico's in voorde gebruiker: spuitabcessen, ontstekingen, koorts en zeer allergische reacties die zelfs de dood tot gevolg kunnen hebben. Het inspuiten van vet is zelf ook niet zonder gevaar. Een deel van het geïnjecteerde vet blijft in de spier aanwezig, de rest wordt door het lichaam afgevoerd. Dat afgevoerde vet kan bloedproppen veroorzaken, die op hun beurt, als ze op de verkeerde plek terechtkomen, bijvoorbeeld een hersenbloeding kunnen veroorzaken. Bovendien kan door dat extra vet je LDL-cholesterol (het 'slechte cholesterol&#39 gehalte aardig oplopen. De aderverkalking die hiervan het gevolg is, kan ondermeer leiden tot een hartinfarct.

Bij elke nieuwe ontwikkeling is er wel een zedenprediker die opstaat om hel en verdoemenis te verkondigen. Met betrekking tot het steroïdengebruik onder de bodybuildingtop ligt de eerste zedenprediker nu ver achter ons. Dat de Hollandse nuchterheid de overhand begint te nemen, blijkt ondermeer uit de groeiende groep insiders die vandaag de dag spreekt van een chemische wapenwedloop wanneer de waanzin omtrent het steroïdengebruik onder toppers ter sprake komt. De GH-insuline-combi en het gebruik van IGF-1 en synthol is dergelijke waanzin. Dat enkele buiten proportionele spier -groepen bij sommige proftoppers, zoals de triceps van Ernie Taylor en de schouderkoppen van Greg Kovacs, het gevolg zijn van synthol is wel duidelijk.

Een in Europa aan populariteit winnend middel is Nolotil (de werkende stof is metamizol) uit Spanje , het is een 5 ml injecteerbare pijnstiller, die zorgt voor een tijdelijke zwelling van het geïnjecteerde weefsel . Het gebruik zou beperkt moeten blijven tot een paar dagen voor een wedstrijd, omdat dit middel kan zorgen voor plaatselijke weefselbeschadiging
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Mijn tekst komt uit deze tekst.
        Had het op mijn kladblok staan alleen niet in de volledige tekst.

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Harold, slimme jongen, jij weet erg veel van bodybuilding.

Comment

Hoewel ik het zelf nooit zal gebruiken,vind ik het onzin om te zeggen dat het niets met bodybuilding te maken hebt.En zeg is eerlijk,wat voor troep hebben we zelf al de komende jaren in ons lichaam gespoten.We krijchen allemaal te maken met de siteeffects op latere leeftijt.Met de nieuwere synthol heb je dit allemaal niet.En de bekende foto`s die al jarenlang op het net staan zijn nog steeds dezelfde extremelingen als toen.Ik geloof dat diver 2000 dit ook gedaan hebt in zijn bicebs omdat deze ook met anab niet wilden groeien.
            oldpride.nl

Comment

Originally posted by [b
              Citaat[/b] (philip @ Mrt. 28 2005,13:01)]Harold, slimme jongen, jij weet erg veel van bodybuilding.
              haha als ik dit allemaal zelf wist. Veel info zoeken en opslaan komt altijd van pas.Dit stukje komt gewoon van de bodypage

grtz..

Comment

volgens mij heb jij een aardige verzameling info op dat pc'tje staan of niet
                Who's the Chef

Comment

Ligt er ook maar net aan hoe het gebruikt wordt vind ik, als een wedstrijd BB'er ondanks keiharde training 1 spiergroep maar niet gelijk met de rest krijgt. Kan ik begrijpen dat hij naar zulke middellen grijpt. Of dit eerlijk is t.o.v. de andere BB'ers is een ander verhaal.
                  Maar dit gaat natuurlijk ook op voor het A.S. gebruik.

Ik vindt het er persoonlijk niet uitzien, die gasten die zo extreem gaan. Zijn gewoon freaks, doen het puur voor de aandacht die ze ermee trekken 
                  They call me Alcatraz.....because I'm hard as a rock
                  Don't stimulate....Annihilate!!!
                  Ronnie is STIL the King!!!

Comment

Originally posted by [b
                    Citaat[/b] (been @ Mrt. 29 2005,09:43)]volgens mij heb jij een aardige verzameling info op dat pc'tje staan of niet      
                    Inderdaad Been, maar dat komt omdat ik het echt niet allemaal kan onthouden.

Grtz..

Comment

weet je ook wat er na een aantal jaar met die vetten gebeurd?
                      Synthol schijnt na een paar jaar weer te verdwijnen maar waar blijven die vetten dan?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X