Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zoals ik al zei, ik plaats foto's (van nu en van de komende progressie)... Mn vriendin gaat ze maken, ff geduld. Ik heb zelf niet zo'n beste camera..
Allemaal bedankt voor de succes wensen..
Mooi verhaal Knulletje veel succes! Wat is de reden dat je eerst 10 jaar schoon heb getraint en daarna pas begon met kuren? Zat je aan max, of was het eerst om uit te proberen? Ben daar wel benieuwd naar.
Ik moest in ieder geval lachen toen ik die titel las. Veel succes!
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Heel veel succes, we zijn allemaal blij met je. De ervaring die je hebt en de hulp die je gratis uitdeeld is ongekend.
Ik heb, (en nog veel meer BB's), veel aan je oprechte en recht door zee adviezen. Zonder jou was ik nooit zo ver gekomen. Dus IK VOLG, VOLG, VOLG.......
Kwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
If you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...
Comment