Opa's kuurtje.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lol hebben mensen geen leven ofzo.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Is maar goed dat knul nog geen fotos heeft gepost, allemaal groupies hiero! Zodra hij foto's post is hij nooit meer veilig irl..
      People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by OneMoreRepBro View Post
        Nog geen update... van een anti-climax gesproken
        Originally posted by Tonijnvreter View Post
        UpDeeet...

Laat die man met rust man stelletje wausen

Comment

• Vind het wel jammer dat er niet geupdate word, maar is knul zijn eigen beslissing, of als die het druk heb tja. Kan je weinig van zeggen imo, bepaalt iemand voor zichzelf.

Comment

• Hij post nergens he momenteel, is gewoo effe met andere dingen bezig.

Comment

• Ik vind dat iedereen ff beetje moet dimmen.. er komt een update wanneer die komt.. knul opent een log hier.. hij is niks verplicht aan iemand hier. Hij logt wanneer hij zin/tijd heeft.

Ik ben net zo benieuwd als jullie.. hoe meer info hoe in dit log hoe interessanter. Maat alles op zn tijd.
              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• precies
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Als ik het zo lees en hoor krijgt Knul tig mails op een dag, en wil die toch ook zoveel mogelijk beantwoorden. En geloof me, hij is een Nestor waar we heel zuinig op moeten zijn. Als iemand hem echt nodig heeft staat ie klaar, daar kan ik zelf over mee praten. Maar niet eigenwijs gaan doen en niet luisteren, dan is ie zo klaar met je, begrijpelijk.
                  Hij heeft zoveel ervaring dat we veel van hem kunnen leren, en geef het tijd, komt best goed met die update...
                  Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Toch ook wel ergens goed om te weten dat veel mensen geĂŻnteresseerd zijn in zn log, toch

Comment

• Zal wel enige zelfvoldoening geven maar kan me voorstellen dat het ook vrij verevelend wordt op een gegeven mooment.
                      Kan niet = wil niet

Comment

• Originally posted by harrie1959 View Post
                        Als ik het zo lees en hoor krijgt Knul tig mails op een dag, en wil die toch ook zoveel mogelijk beantwoorden. En geloof me, hij is een Nestor waar we heel zuinig op moeten zijn. Als iemand hem echt nodig heeft staat ie klaar, daar kan ik zelf over mee praten. Maar niet eigenwijs gaan doen en niet luisteren, dan is ie zo klaar met je, begrijpelijk.
                        Hij heeft zoveel ervaring dat we veel van hem kunnen leren, en geef het tijd, komt best goed met die update...
                        +1. Altijd behulpzaam!
                        "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

• Succes oude baas!
                          Train hard or go hormone

Comment

• Helaas is het nu even geen succes, Knul ligt plat met een beschadiging aan de rug. Nee, niet van trainen maar van een paar ton mortel mixen.... Bij deze wilde ik hem even een flink hart onder de riem steken en hem alle beterschap van de wereld wensen.
                            Je bent nooooit te oud om te leren......

Comment

• Da,s flink klote!
                              Beterschap! !
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

• sterkte knulletje!
                                Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
                                People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
                                BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X