Opa's kuurtje.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik volg ook!
    One hour of pain every day, produces a lifetime of pride!!

Comment

Originally posted by frankey View Post
      Kom op Ruud laat je niet gek maken, zie het als compliment dat iedereen na jaren top info van je gehad hebben en nu ook nog eens foto's komen na van zo'n brut fysiek dat we allemaal niet kunnen wachten.

Hoe train je eigenlijk een beetje ? 4 a 6 reps zwaar of juist 8 a 10 hoog tempo of juist wat meer rust ?

Gr
      Ik train 8 tot 10 reps Frankey, zwaar en in n rustig tempo. Ik doe 2 spiergroepen per dag, en zorg dat ik met +-50 minuten klaar ben. Behalve benen, die doe ik apart, maar ook met +-50minuten.
      als ik de 10 reps haal verhoog ik weer iets tot ik net de 8reps haal.
      Daarbij doe ik voor de grote spiergroepen 4 oefeniingen waarvan de laatste set een concentration oefening is.
      Voor kleine spiergroepen doe ik 3 oefeningen, waarvan de laatste ook weer n concentration is.
      Ik rust wel iets meer tussen de sets in dan de gemiddelde sporter hoor, maar niet zo lang zodat ik volloop of de spanning verloren gaat.
      Ben verdorie geen 20 meer he..

Comment

Wat zijn je max gewichten baas, of let je daar niet op?

Comment

Bedoel je dan vaak 1 of 2 sets ? En uhh leeftijd is maar een getal eh .

Comment

gewoon een vraagje tussendoor, hoeveel ben jij nu dan kwijt aan je kuren per maand/jaar?
            lijkt me ook geen goedkope hobby

Comment

ik zie toch een fok vragen voorbij komen dat je denkt dat t forum vol zit met 16-jarigen.....je was al bezig met de kuur .... al vooruitgang geboekt?
              een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                Ik train 8 tot 10 reps Frankey, zwaar en in n rustig tempo. Ik doe 2 spiergroepen per dag, en zorg dat ik met +-50 minuten klaar ben. Behalve benen, die doe ik apart, maar ook met +-50minuten.
                als ik de 10 reps haal verhoog ik weer iets tot ik net de 8reps haal.
                Daarbij doe ik voor de grote spiergroepen 4 oefeniingen waarvan de laatste set een concentration oefening is.
                Voor kleine spiergroepen doe ik 3 oefeningen, waarvan de laatste ook weer n concentration is.
                Ik rust wel iets meer tussen de sets in dan de gemiddelde sporter hoor, maar niet zo lang zodat ik volloop of de spanning verloren gaat.
                Ben verdorie geen 20 meer he..
                de meeste hier ook niet meer

zoals q zeg, ben idd wel benieuwd naar wat weights

Comment

update please
                  You gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle

The upper back is the new chest Defranco

Comment

indeed

Comment

• Originally posted by marc-073 View Post
                      gewoon een vraagje tussendoor, hoeveel ben jij nu dan kwijt aan je kuren per maand/jaar?
                      lijkt me ook geen goedkope hobby

Knulletje heeft een tijd geleden een mooi verhaal geschreven waarom je NIET aan de aas moet gaan en drie keer moet nadenken voordat je het toch wel doet. Daarin kon je oa lezen dat het hem al iets van 200.000 euro heeft gekost. Weet niet meer het exacte bedrag dat hij daar neerzette maar ik meen me te herinneren dat het zoiets was

edit: lees dit topic maar eens http://forum.bodynet.nl/anabolen/358...-gebruikt.html
                      Last edited by Gus; 07-06-2013, 12:13.
                      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

• Zolang het bij aas blijft ben je niet veel kwijt.

Update zou wel leuk zijn met pics maybe
                        Wanneer ze praten gaat het goed, wanneer ze haten gaat het beter.

Comment

• Originally posted by Gus View Post
                          Knulletje heeft een tijd geleden een mooi verhaal geschreven waarom je NIET aan de aas moet gaan en drie keer moet nadenken voordat je het toch wel doet. Daarin kon je oa lezen dat het hem al iets van 200.000 euro heeft gekost. Weet niet meer het exacte bedrag dat hij daar neerzette maar ik meen me te herinneren dat het zoiets was

edit: lees dit topic maar eens http://forum.bodynet.nl/anabolen/358...-gebruikt.html
                          ben niet van plan te gebruiken Mate, gewoon benieuwd.

Comment

• Nog geen update... van een anti-climax gesproken

Comment

• UpDeeet...
                              17 Jaar 190CM 76KG

Comment

• Knul is druk irl, alles gaat goed verder.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X