Ik volg ook!
Opa's kuurtje.
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by frankey View PostKom op Ruud laat je niet gek maken, zie het als compliment dat iedereen na jaren top info van je gehad hebben en nu ook nog eens foto's komen na van zo'n brut fysiek dat we allemaal niet kunnen wachten.
Hoe train je eigenlijk een beetje ? 4 a 6 reps zwaar of juist 8 a 10 hoog tempo of juist wat meer rust ?
Gr
als ik de 10 reps haal verhoog ik weer iets tot ik net de 8reps haal.
Daarbij doe ik voor de grote spiergroepen 4 oefeniingen waarvan de laatste set een concentration oefening is.
Voor kleine spiergroepen doe ik 3 oefeningen, waarvan de laatste ook weer n concentration is.
Ik rust wel iets meer tussen de sets in dan de gemiddelde sporter hoor, maar niet zo lang zodat ik volloop of de spanning verloren gaat.
Ben verdorie geen 20 meer he..
Comment
-
Originally posted by Knulletje View PostIk train 8 tot 10 reps Frankey, zwaar en in n rustig tempo. Ik doe 2 spiergroepen per dag, en zorg dat ik met +-50 minuten klaar ben. Behalve benen, die doe ik apart, maar ook met +-50minuten.
als ik de 10 reps haal verhoog ik weer iets tot ik net de 8reps haal.
Daarbij doe ik voor de grote spiergroepen 4 oefeniingen waarvan de laatste set een concentration oefening is.
Voor kleine spiergroepen doe ik 3 oefeningen, waarvan de laatste ook weer n concentration is.
Ik rust wel iets meer tussen de sets in dan de gemiddelde sporter hoor, maar niet zo lang zodat ik volloop of de spanning verloren gaat.
Ben verdorie geen 20 meer he..
zoals q zeg, ben idd wel benieuwd naar wat weights
Comment
-
update pleaseYou gotta love yourself ! If you've been training for more then a year and your afraid to show your muscle then ... WHY are you doing it for ? Thats like being a millionaire and still homeless Kali Muscle
The upper back is the new chest Defranco
Comment
-
Originally posted by marc-073 View Postgewoon een vraagje tussendoor, hoeveel ben jij nu dan kwijt aan je kuren per maand/jaar?
lijkt me ook geen goedkope hobby
Knulletje heeft een tijd geleden een mooi verhaal geschreven waarom je NIET aan de aas moet gaan en drie keer moet nadenken voordat je het toch wel doet. Daarin kon je oa lezen dat het hem al iets van 200.000 euro heeft gekost. Weet niet meer het exacte bedrag dat hij daar neerzette maar ik meen me te herinneren dat het zoiets was
edit: lees dit topic maar eens http://forum.bodynet.nl/anabolen/358...-gebruikt.htmlLast edited by Gus; 07-06-2013, 12:13.BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg
Comment
-
Originally posted by Gus View PostKnulletje heeft een tijd geleden een mooi verhaal geschreven waarom je NIET aan de aas moet gaan en drie keer moet nadenken voordat je het toch wel doet. Daarin kon je oa lezen dat het hem al iets van 200.000 euro heeft gekost. Weet niet meer het exacte bedrag dat hij daar neerzette maar ik meen me te herinneren dat het zoiets was
edit: lees dit topic maar eens http://forum.bodynet.nl/anabolen/358...-gebruikt.html
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: