Anavar only

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anavar only

Het heeft even geduurd maar nu ga ik toch echt starten met mijn var only kuurtje. Eerder een winny only gedaan http://forum.bodynet.nl/kuren-and-re...-onlykuur.html Deze winny kuur is goed bevallen, veel meer kracht waardoor ik zwaarder en vaker kon trainen. Enige nadeel was dat ik mijn bekken verdraaide aan het eind van de kuur. Maar dat was niet te wijten aan de winny. Doelstelling voor deze kuur heeft twee sporen: enerzijds wil ik van 85kg naar 89kg groeien terwijl ik van 16% bf naar 12% bf daal. Daarnaast ben ik zeer benieuwd naar het verschil tussen winny en anavar omdat ik in het najaar een test kuurtje wil combineren met een van de twee. Stats: 85 kg 1.80 16%bf leeftijd 36. Train al jaren, de ene periode wat fanatieker dan de andere. Ik ga een 3-daagse split gebruiken in combi met 2 extra dagen cardio(45 min spinning) in de week. Mijn training zal zich volledig focussen op het goed uitvoeren van de oefening waarbij het gewicht me minder interesseert. Alle oefeningen 4x10 perfect uitgevoerd! Naast de anavar (40/50 mg p/d op advies van knulletje alles tegelijk in de morgen) gebruik ik creatine en aanvullende shakes, vitamine en glucosamine. Ik zal al mijn ervaringen positief (negatief) met jullie delen zoals ik in mijn winny log ook heb gedaan.
    "Echte mannen eten geen honing maar kauwen op een bij"

ben benieuwd meen dat anavar wat minder een massa bouwer is en je daarvoor beter winny kan nemen ivm de kracht toename icm een test kuurtje.

p.s. was je enter kapot?:P

Comment

[
      p.s. was je enter kapot?:P[/QUOTE]

ja, reageerde niet. haha

Comment

Verwacht er niet te veel van, vond het niks kickstart gedaan deze kuur...
        Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
          Verwacht er niet te veel van, vond het niks kickstart gedaan deze kuur...
          Hey Frankey,
          op wat voor doses?

Comment

Op 80mg lees ik nog wel eens wat positiefs.

Anyways ben benieuwt.
            Mind is everything.

Comment

50 mg pd
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by He-Man View Post
                [
                p.s. was je enter kapot?:P
                ja, reageerde niet. haha[/QUOTE]

Blauwe "a" aanklikken linksboven in het veld,dan werkt enter wel weer.

ps succes met de anavar!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                  ja, reageerde niet. haha

Blauwe "a" aanklikken linksboven in het veld,dan werkt enter wel weer.

ps succes met de anavar![/QUOTE]

volledig
                  of toppic
                  maar
                  het werkt
                  wel

Comment

4kg bij en 4% vet er af lijkt mij redelijk hoog gegrepen. Wat is de reden achter alles ineens te nemen in de ochtend? Meestal word het toch verdeeld over de dag. Anyway succes ermee.

Comment

Ik dacht om tijdens je training van de piek te profiteren oid.

Comment

Je doel gaat wss wel niet lukken ... 16 naar 12% + 4kg zwaarder. Dat is bijna 7kg op var only.

Deels dexie, ook om minder afbraak te hebben in de lever op zelfde dosering/dag Vanaf 60mg splitsen lijkt me beste.

Comment

Vijfde dag aan de var, nu op 50mg. Nog nauwelijks krachtverschil, wel meer uithoudingsvermogen, vooral merkbaar op 3/4 van mijn training. Ik eet op onderhoud en doe cardio (40 min) op de dagen dat ik geen kt doe. Drie keer kt (3-daagse split)en drie keer cardio per week, 1 rustdag. Geen sides te melden.

Comment

hou het wel bij winnie
                            Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Gisteren een monsterlijke schoudertraining kunnen doen nadat ik mijn borst had getraind, zelfs nog met kettlebells in de weer geweest (beviel trouwens prima). Mijn uithoudingsvermogen is sterk verbeterd, lijk nu wel een diesel, die later opgang komt. Vanavond train ik mijn rug en ben benieuwd of de trend qua kracht en uithoudingsvermogen zich voortzet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X