kuurtje doen na tijdje niet trainen?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by OneMoreRepBro View Post
    Jaja een klein naaldje... Het doet wat met een mens

jup het kan je laten groeien :P

Comment

Originally posted by Cidious View Post
      True en een verziekte lever er aan overhouden..

Ik ben doodsbenauwd voor naalden.. nog steeds tot de dag van vandaag

Als ik bloed moet laten prikken bij dokter vind ik ut engst. Naald in mn aderen.. bah.. mn vriendin moet me dan vangen en tijdens het prikken ga ik meestal bijna out..

Maar het doel heiligt de middelen
      Haha dat heb ik nou ook, zolang ze er wat in spuiten in been/arm/kont vind ik het totaal niet erg. Echter bij bloedprikken in die dikke ader tussen je onder en bovenarm dan ga ik gewoon out. Dat bloed hoort in me lijf en niet er uit haha.
      'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Op basis van bovenstaande suggesties/aanbevelingen zou ik het zo aanpakken...

* 1-6 winny 40mg (ed)
        * 1-12 test e 250mg (ew)
        * Nakuur nolvadex 20mg (ed) 2 weken na laatste prikje gedurende 4 weken

In een andere discussie hier op BN las ik dat als je winny stackt met nog iets anders (bijvoorbeeld test e) verdeel je dit best over de dag. in mijn geval zou dit betekenen 20mg 's morgens en 20mg 's avonds.

Ik heb ook vernomen dat je beter test e 250mg e5d kan zetten owv onderdosering. Op deze manier kom je op 375mg test e elke week uit en zal je zeker niet te maken hebben met 'onderdosering'. Wat denken jullie hierover?

De gouden regel voor hoelang een nakuur zou moeten duren is 1/3 van je gehele kuur. Vandaar ook 4 weken op 20mg nolvadex. Ik zie ook sommige maar 2 of 3 weken nakuren... What's up with that?

Verbeteringen, aanvullingen, commentaar, suggesties, verduidelijking,... Zeer welkom

Comment

Ik zou idd elke 5 dagen doen man, voor de rest prima uit.
          Een dag niet getraind...

Comment

Een kuur duurt in de regel 10 a 12 weken.. daar 1/3 van is 3-4 weken..

Betreffende om de 5 dagen ben ik het met je eens. Helemaal als je HG test in ampulles van 1ml hebt.. dan is om de 5 dagen praktischer omdat je niks in je vial wil laten zitten om te bewaren als hij eenmaal gebroken is.

Ik zou inderdaad 375 pakken ipv 250mg pw. Als je goede test hebt ga je daar echt lekker op.

6 weken winstrol kan.. maar ik had 4 gedaan. Om lekker te voelen wat de test doet als hij erin kickt. bij 6 weken is het beetje mengelmoesje van effecten. Maar dat moet je uiteraard zelf weten. 2 weken langer is meer gains in dit geval maar als je van plan bent om vaker te kuren is het natuurlijk wel lekker om goed de middelen te kunnen onderscheiden.
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Mijn eerste kuurtje was het zelfde, ben toen 8 kg aan gekomen en 6 over gehouden.
              Hard work, beats talent.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X