geen effect dianabol

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Spiermassa kuur
    3 x Generic Supplements Dianabol
    1 x Generic Supplements Nolvadex
    week 1 t/m 8 : 40mg dianabol per dag
    week 8 t/m 12 : 20mg nolvadex voor het slapen per dag

Dianabol zorgt voor een grote toename aan spiermassa. Zelfs de namaak-Dianabol die wordt verkocht is normaal gesproken goed. Dianabol helpt om eiwitten sneller om te zetten en om het glycogeen in de spieren sneller te vervangen. De effecten in kracht (het androgene effect) en massa (het anabole effect) komen al snel na het beginnen van een cycle (kuur).
    Last edited by brillant; 19-09-2013, 10:01.
    Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post

De effecten in kracht (het androgene effect) en massa (het anabole effect) komen al snel na het beginnen van een cycle (kuur).
      Dan gaat er toch iets goed mis haha..

Comment

Originally posted by timiodimio View Post
        Goed, dat zag ik over het hoofd inderdaad. Maar dan 40mg naar binnen werken in 1x?
        Ja.. en niet doen alsof dat een hele hap is of extra schade zou aanbrengen... gewoon doen !! ( of in dit geval "de jongen die je begeleid " )

Dan gaat er toch iets goed mis haha..
        Zoals wel vaker... en het begint ook vaak met een verhaaltje over dat je iemadn begeleid.. of dat het je maat is of je neef of een jongen van de sportschool..

Ik kan het fout hebben hoor.. maar als je nog niet eens de ballen hebt om te zeggen dat het om jezelf gaat dan moet je er ook niet aan beginnen en zeker geen vragen over stellen als de werking uitblijft !

No offense als ik het verkeerd heb ( wat jij natuurlijk gaat zeggen )

als je iemand begeleid weet je ook niet of hij zich aan zn voeding houdt etc..

Comment

40mg in 1 keer innemen ja. En tijdens het ontbijt! Je spieren groeien namelijk tijdens herstel en niet tijdens je training, dan breek je ze af. Probeer zoals Quibus zegt dit eerst een week en kijk wat er gebeurt. Hou er voor je lever wel rekening mee dat je al 3 weken 17aa steroïden hebt geslikt en dus niet 6 weken er achteraan plakt nu.
          'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Gaat het om die jongen die zei dat je om de dag moet trainen tijdens een dianabolkuurtje omdat anders je testosteron te hoog wordt?
            Gelukkig begeleid jij hem!

Ik begrijp niet waar jullie mee bezig zijn, zowel 'hij'als jij.
            Iemand begeleiden terwijl je er zelf helemaal niks van af weet.
            En als er iets verkeerd zou gaan, wat dan?
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zo ie zo dboll only is kansloos... je wint een hoop vocht en houdt 1 a 2 kilo over.. als je tabs only wilt doen pak dan winstrol... en daarna zal je aan de injectie moeten als je echt spiermassa wilt aankomen en nog beter voor je lichaam ook!
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by rainman View Post
                Gaat het om die jongen die zei dat je om de dag moet trainen tijdens een dianabolkuurtje omdat anders je testosteron te hoog wordt?
                Gelukkig begeleid jij hem!

Ik begrijp niet waar jullie mee bezig zijn, zowel 'hij'als jij.
                Iemand begeleiden terwijl je er zelf helemaal niks van af weet.
                En als er iets verkeerd zou gaan, wat dan?
                Ik begeleid hem met het trainen, de AS is een bijzaak voor mij waar ik alleen extra kennis mee wil opsteken.

Comment

Originally posted by Hooligan View Post
                  Ja.. en niet doen alsof dat een hele hap is of extra schade zou aanbrengen... gewoon doen !! ( of in dit geval "de jongen die je begeleid " )

Zoals wel vaker... en het begint ook vaak met een verhaaltje over dat je iemadn begeleid.. of dat het je maat is of je neef of een jongen van de sportschool..

Ik kan het fout hebben hoor.. maar als je nog niet eens de ballen hebt om te zeggen dat het om jezelf gaat dan moet je er ook niet aan beginnen en zeker geen vragen over stellen als de werking uitblijft !

No offense als ik het verkeerd heb ( wat jij natuurlijk gaat zeggen )

als je iemand begeleid weet je ook niet of hij zich aan zn voeding houdt etc..

Wauw, veel toegevoegde waarde aan dit topic man. Waar maak jij je druk om? Je kunt je energie ook stoppen in het helpen van andere..

Comment

Wauw, veel toegevoegde waarde aan dit topic man. Waar maak jij je druk om? Je kunt je energie ook stoppen in het helpen van andere..
                    Ho ho, Hooligan mag het wel eens n beetje beroerd brengen. Maar hij bedoeld het wel goed met je hoor, zoek rond en je zal zien dat hij ook behulpzaam is.

Comment

Originally posted by brillant View Post
                      Spiermassa kuur
                      3 x Generic Supplements Dianabol
                      1 x Generic Supplements Nolvadex
                      week 1 t/m 8 : 40mg dianabol per dag
                      week 8 t/m 12 : 20mg nolvadex voor het slapen per dag

Dianabol zorgt voor een grote toename aan spiermassa. Zelfs de namaak-Dianabol die wordt verkocht is normaal gesproken goed. Dianabol helpt om eiwitten sneller om te zetten en om het glycogeen in de spieren sneller te vervangen. De effecten in kracht (het androgene effect) en massa (het anabole effect) komen al snel na het beginnen van een cycle (kuur).
                      zou met deze uitspraak voorzichtig zijn, misschien zijn er wel 10 verschillende neppe varianten, wie weet zit daar oxy in ipv dboll of wat dan ook, leuk dat de fake ook werkt maar die wil ik dus nevernooitniet hebben.

Comment

Goodmorning,

Ik begeleid iemand met trainen die op dit moment aan een dianabol kuur is gestart.
                        We zijn nu 3 weken verder, en het resultaat valt echt vies tegen. Hij is nog geen kilo aangekomen.

De voeding is gewoon in orde, zit ongeveer 600 kcal boven zijn behoefte.
                        Begonnen in de eerste week met het opbouwen van 10 mg naar 40 mg.
                        Dit word ingenomen om de 4,5 uur.
                        De dianabol is overigens van Generic Supplements.

De afgelopen week hebben we de inname zelfs verhoogt naar 50mg, hij ervaart er nog geen 'andere' dingen. Wel merken we dat de kracht redelijk vooruit gaat.

Iemand die hier een verklaring voor heeft, of hebben we hier gewoon te hoge verwachtingen van?

Ik hoor het graag!
                        Vat dit vooral niet op als een aanval, het is slechts een observatie.

Als ik hier lees wat jij van trainen weet, dan kun jij je de komende maanden beter eerst even verdiepen in trainingsmethodes en oefeningen voordat jij anderen gaat begeleiden.

>>> http://forum.bodynet.nl/afslanken/36...tml#post619316 <<<
                        I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Ik begeleid hem met het trainen, de AS is een bijzaak voor mij waar ik alleen extra kennis mee wil opsteken.
                          Jij laat dus iemand anders falen met dat soort shit terwijl je hem begeleid met trainen ? zodat je zelf kunt leren hoe het dus niet moet ?

Kerel wees eerlijk.. zeg gewoon van jongens ik heb een probleem.. ik slik diana want ik wil graag grote biceps en een dikke borst maar t wil niet lukken.. dan komt dat omdat je zooi fake is.. je verdeling fout is en je voeding en training en rust allemaal ruk zijn !!! deal with it

Danku danku voor de complimenten

Ik vind het gewoon zonde als iemand te snel en te makkelijk antwoord krijgt op zn vragen en dan ook nog net doet alsof het voor iemand anders is

Zoals al aangegeven weet ik ook dat ik het fout kan hebben.. alleen heb ik het 9,9 van de 10 x goed :P

AAS gebruik komt om de hoek op t moment dat jij uit je training / rust / voeding het maximale hebt gehaald en gehouden

Zodra je dan aas gebruikt in een goede dosering ( wat je kunt weten als je je er in verdiept ) komen de gains hard en snel

Als iemand AAS gebruikt maar daar zelfs niet op gained dan zitten voeding , training en rust ook niet goed !!

FF als voorbeeld :

Meeste jongens die hun eerste kuurtje afwerken groeien in de eerste week al ! Dit komt omdat ze dan bereid zijn overal een schepje bij op te doen.. dus iets beter / meer voeding , betere training en rust

Dit komt omdat ze dus nog niet op hun max zaten !!

Als je wel op je max zat dan zal het 3 weken duren voordat de diana erdoor komt en gaat het retehard !!

Snap je me ??

Of laat t anders ff aan je atleet zien ... misschien snapt die het wel :P

Comment

Ik hoop dat je op de meet wat minder direct bent hoor pfffff..

Begin jou al leuker te vinden haha

Comment

Originally posted by quibus View Post
                              Ik hoop dat je op de meet wat minder direct bent hoor pfffff..

Begin jou al leuker te vinden haha

Aaahhh we gaan nog wel samen eten toch ??

Of als jij ook begint dat je iemand hebt die je begeleid en die er niks van bakt... dan moet ik er nog ff over denken en scheep ik je misschien wel met Patriciaaaaaa op :P

Comment

Originally posted by quibus View Post
                                zou met deze uitspraak voorzichtig zijn, misschien zijn er wel 10 verschillende neppe varianten, wie weet zit daar oxy in ipv dboll of wat dan ook, leuk dat de fake ook werkt maar die wil ik dus nevernooitniet hebben.
                                het is haast niet te controleren of het echt of namaak is (hier bedoel ik geen fake mee)
                                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X