Clenbuterol side effects

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shredmaster View Post
    Je traint te veel, er zit nul rust in.
    Verder eet je te weinig maar teveel brood.
    Te veel?

Comment

Originally posted by DannyR View Post
      Ik ben al zon 4 en halve maand aan het cutten, heb mijn calorieën al een aantal keer omlaag gehaald. Ik zit nu denk ik een maand op 2 op 2000 kcal zonder verandering. Daar zou het denk ik aan liggen.. De vetten heb ik vooral erg laag omdat een vriend van me dat zei, hij heeft ook wel heel wat cutting ervaring. Maar als meer vet beter is zou ik dat misschien wel kunnen aanpassen.

Maar misschien zou ik even voor een korte tijd kunnen bulken en daarna met de cut verder gaan (dat bedoel je met voeding spelen neem ik aan?) En zoals ik al zei, massa maak ik me niet zo druk om, dat komt wel. Ik wil gewoon het hele jaar door shredded zijn.
      Je vetten hou je laag omdat een vriend dat zei?
      Eiwitten en vetten heb je nodig voor spiergroei, te laag in vetten zal resulteren in 0 spiergroei...
      Te lang cutten is ook naadje, omdat je dan je metabolisme op n lager pitje zet. (als ik t goed zeg?)
      Ik snap niet dat je geen voeding schema aanmaakt, zo gepiept en beter voor jou...

Dan als ik naar je foto kijk, denk ik wat valt er te cutten?

Comment

Originally posted by rainman View Post
        Je eerste 2 punten ben ik het mee eens, maar wat is er mis met (veel) brood?
        Uiteraard liefst volkoren of degelijk bruin, maar ik snap de anti-brood maffia niet.
        je schijnt er haarballen van te krijgen

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
          Je vetten hou je laag omdat een vriend dat zei?
          Eiwitten en vetten heb je nodig voor spiergroei, te laag in vetten zal resulteren in 0 spiergroei...
          Te lang cutten is ook naadje, omdat je dan je metabolisme op n lager pitje zet. (als ik t goed zeg?)
          Ik snap niet dat je geen voeding schema aanmaakt, zo gepiept en beter voor jou...

Dan als ik naar je foto kijk, denk ik wat valt er te cutten?
          Ja me vriend zei dat, maar er valt denk ik ook niet veel spiergroei te zijn tijdens het cutten... Misschien bedoel je voor spier behoud?
          Ik snap deze zin niet: 'Ik snap niet dat je geen voeding schema aanmaakt' Kun je deze zin uitleggen?
          In ieder geval, dan een short bulk doen en daarna weer verder cutten?

En als je naar mijn foto kijkt is inderdaad vrij droog, maar het lijkt wel of het nu weer meer aan zit :/ die foto is tamelijk recent

Comment

Uiteraard liefst volkoren of degelijk bruin, maar ik snap de anti-brood maffia niet.
            Brood is lastig doseren, je moet er een enorme bak vleeswaren opdoen wil je een gebalanceerde eiwit/koolhydraatverhouding hebben. En het zout inderdaad.
            Verder moet ik zeggen dat je totaal geen cut nodig hebt, eerder een clean bulk. staat droog zat.
            Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
            Go heavy or go home!

Comment

Ga gewoon 300/400 ckal boven je behoeft gaan zitten, geen draatische bulk, maar wel wat gainzzzz brah.

Comment

Uitleg over een voeding schema?
                Zet je voeding in het exel schema wat je hier kunt aanmaken, zodat je precies kunt zien wat en hoeveel je per dag binnenkrijgt.
                Dat is 100% beter dan luisteren naar iemand die ook wel eens cut.... Jij bent namelijk hem niet, en elk lichaam is anders en heeft een andere verbranding door ander werk sport etc.. Dus maak er 1 voor jezelf..

Je kunt wel degelijk groeien in spiermassa terwijl je cut hoor.. Het gaat alleen n heel stuk trager.
                Heb je al n berg spiermassa kun je dat idd ook vasthouden door voldoende binnen te krijgen (en traint natuurlijk)

Maar als ik naar je foto kijk, denk ik alleen maar er moet meer massa bij..
                Vandaar dat ik jouw cutten naar niet zo goed begrijp..
                Ik zou maar 3 tot 4 % zakken in mn bf en dan weer op behoefte gaan eten, om zodoende zoveel mogelijk spiermassa aan te maken in zo kort mogelijke tijd.

Ik denk dat Dynobet even naar je cutten moet kijken, en de periode die je dat al doet.
                Hij is namelijk veel meer voeding gericht dan ik, en kan het jou veel beter voorrekenen dan ik ook.
                Ook zijn uitleg is in begrijpelijke taal.
                Dus wat let je om hem even naar deze totaal gegevens te laten kijken?

Comment

Originally posted by BodyBurn View Post
                  Ga gewoon 300/400 ckal boven je behoeft gaan zitten, geen draatische bulk, maar wel wat gainzzzz brah.
                  Gewoon in een keer op de 3000 kcal zitten?

Comment

Originally posted by diasog View Post
                    17 jaar.
                    Gast je hebt nog onwijs veel testosteron in je lichaam ga lekker trainen en eet goed dan word je groot man. Die troep hoef jij de komende 5-10 jaar nog niet aan te denken.
                    Wat heeft testosteron te maken met clen..
                    Rainman: "Be a Sickcunt, not a sadcunt"

Comment

Originally posted by haci View Post
                      Wat heeft testosteron te maken met clen..
                      idd geen reet.

Comment

Originally posted by T-Swizzle View Post
                        Waarom houd je je lul vast?
                        Hahhaha geweldig deze ! en dan zijn reactie ook nog "dat vinden de meiden leuk " hahha beetje meid houd m liever zelf vast ofzo

Fokking gezeik over dat anti brood en niet aan je juiste verdeling komen.. teveel zoeken en martelen met je voeding is de oplossing ook niet !

Comment

da lust ie

Comment

Clen gebruiken om de laatste paar % en kilo's kwijt te raken kan geen kwaad als je weet hoeveel en hoe je ze moet nemen, zo erg als DNP is het ook weer niet

Comment

Dnp is dan ook wel ongeveer het lelijkste spul dat je kunt pakken

Comment

Originally posted by aktito View Post
                                Dnp is dan ook wel ongeveer het lelijkste spul dat je kunt pakken
                                Was het niet "Best werkende, meest gevaarlijke"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X