Clenbuterol side effects

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Buiten dat, leuk ook op school, lekker zweten lekker trillen in de klas, hmmmm!!

Comment

Originally posted by Dexie View Post
      Buiten dat, leuk ook op school, lekker zweten lekker trillen in de klas, hmmmm!!
      Kheb een jaar vakantie brah

Comment

Originally posted by DannyR View Post
        Kheb een jaar vakantie brah
        gvd, wil ik ook. had gwn tussenjaar moeten doen

Maar sws niet doen man, een goed dieet/cardio brengt je verder, met name het dieet.

Comment

Lekker pakken man, 17 jaar dikke stats wat mij betreft ben je er hartstikke aan toe kan je van de zomer mooi shinen op defqon.
          Wtf wil je horen natuurlijk is het stom.

Comment

Dankjewel aktito, mag de test-e ook al?

Comment

Lekker trillen zweten hardkloppingen top spul En dat voor maximaal 1 of 2 % vet want als je nu al niet kan zakken in vet % gaat clen dat max 1% doen en die zit er zo weer aan... Dus beter post je nu wat je eet op een dag heb je meer aan
              Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
                Lekker trillen zweten hardkloppingen top spul En dat voor maximaal 1 of 2 % vet want als je nu al niet kan zakken in vet % gaat clen dat max 1% doen en die zit er zo weer aan... Dus beter post je nu wat je eet op een dag heb je meer aan
                Dieet
                Meal 1:
                2 boterhammen
                4 plakken kipfilet
                20 gram whey protein

Meal 2:
                3 boterhammen
                4 plakken kipfilet
                20 gram pindakaas

Meal 3:
                1 boterham
                2 plakken kipfilet
                2 roerbakeieren

Meal 4 (pre-workout):
                100 gram pasta
                50 gram kippenborst

Meal 5 (post workout):
                40 gram whey protein
                1 banaan

Meal 6:
                150 gram kippenborst

Meal 7:
                300 gram cottage cheese

Totaal macro's:
                kcal: 1970
                eiwitten: 209,8
                koolhydraten: 168,7
                suikers: 33,0
                vetten: 47,7
                verzadigde vetten: 8,3

Op zaterdag heb ik een refeed dag, dan voeg ik dit toe verdeeld over de maaltijden:
                1 banaan
                6 boterhammen
                2 plakken kipfilet
                200 gram aardappels

Totaal macros:
                kcal: 664
                eiwitten: 22,7
                koolhydraten: 120,8
                suikers: 24,7
                vetten: 6,0
                verzadigde vetten: 2,0

Supplementen:
                - Whey Protein
                - Creatine
                - Visolie capsules
                - Multivitamines
                - BCAA's
                - Pre workout
                - Fatburners

Trainingsschema:
                Maandag: borst en biceps
                Dinsdag: benen
                Woensdag: rug
                Donderdag: schouder en triceps
                Vrijdag: cardio
                Zaterdag: full body
                Zondag: cardio

Ik maak veel herhalingen en maak veel gebruik van supersets, en focus me op detail voor in de spieren. Op de zaterdag doe ik alleen de zware compound oefeningen.
                - Deadlift
                - Squat
                - Bench Press
                - Power Cleans

Comment

Zyzz schema, gainsss
                  "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

8 verschillende supplementen, het gepatenteerde zyzz-splitschema , voeding die stukken beter kan en dan clen willen pakken terwijl je geen idee hebt wat het spul inhoudt..

Comment

Originally posted by aktito View Post
                      8 verschillende supplementen, het gepatenteerde zyzz-splitschema , voeding die stukken beter kan en dan clen willen pakken terwijl je geen idee hebt wat het spul inhoudt..
                      Hm wat kan er dan beter aan de voeding? Tips sta ik altijd voor open

Comment

2000kcal bij 78kg lichaamsgewicht? Beetje weinig vind je niet? Weet niet hoelang je aan het cutten bent, maar misschien heb je wel gewoon een plateau bereikt en moet je even met je voeding spelen om verder te kunnen cutten. Daarnaast vind ik je vetten erg laag, vooral tijdens een cut. Ik zou je vetten in ieder geval opschroeven tot min. 1g/kg lichaamsgewicht.

Daarnaast, als ik een uitspraak mag doen.. ga bulken man. Ja, je staat droog, maar met de massa die je nu hebt maak je er IMO geen indruk mee..
                        Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Je traint te veel, er zit nul rust in.
                          Verder eet je te weinig maar teveel brood.
                          Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                          Go heavy or go home!

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
                            Je traint te veel, er zit nul rust in.
                            Verder eet je te weinig maar teveel brood.
                            Je eerste 2 punten ben ik het mee eens, maar wat is er mis met (veel) brood?
                            Uiteraard liefst volkoren of degelijk bruin, maar ik snap de anti-brood maffia niet.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dat idd iedereen zo negatief is over brood het zout verhaal is toch langzaam wel achterhaald?
                              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Originally posted by GespierdeMug View Post
                                2000kcal bij 78kg lichaamsgewicht? Beetje weinig vind je niet? Weet niet hoelang je aan het cutten bent, maar misschien heb je wel gewoon een plateau bereikt en moet je even met je voeding spelen om verder te kunnen cutten. Daarnaast vind ik je vetten erg laag, vooral tijdens een cut. Ik zou je vetten in ieder geval opschroeven tot min. 1g/kg lichaamsgewicht.

Daarnaast, als ik een uitspraak mag doen.. ga bulken man. Ja, je staat droog, maar met de massa die je nu hebt maak je er IMO geen indruk mee..
                                Ik ben al zon 4 en halve maand aan het cutten, heb mijn calorieën al een aantal keer omlaag gehaald. Ik zit nu denk ik een maand op 2 op 2000 kcal zonder verandering. Daar zou het denk ik aan liggen.. De vetten heb ik vooral erg laag omdat een vriend van me dat zei, hij heeft ook wel heel wat cutting ervaring. Maar als meer vet beter is zou ik dat misschien wel kunnen aanpassen.

Maar misschien zou ik even voor een korte tijd kunnen bulken en daarna met de cut verder gaan (dat bedoel je met voeding spelen neem ik aan?) En zoals ik al zei, massa maak ik me niet zo druk om, dat komt wel. Ik wil gewoon het hele jaar door shredded zijn.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X