Weer een kuur van d-men

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hey allemaal,

Ik weet niet of het alleen vet is, zie overal wel beter me spieren. Mijn armen zijn nog het zelfde, en mijn borst word iets minder. Maar dat zat ook meet vetjes.

Zal allemaal wel goed gaan, even me vet% nog laten meten. Werk teveel dus heb geen tijd helaas.

Maar zodra ik meer weet horen jullie het als 2de.

mzzl
    !Use my shit and feel the power!

Comment

op hoeveel % vet zat je voordat je begon? En je maximale doses t3 is 125mcg? Doe je er ook cardio bij?

grtz..
      Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hey Hey,

Ik doe er helaas geen cardio bij. Ik werk me nu de t*ring dus komt weinig van. Ik kon thuis en ga meteen krachttraining doen. En als ik daar mee klaar ben dan ga ik naar huis,

Ik neem nu idd 125mcg T3, en dit tot vrijdag. Dan ga ik heel rustig afbouwen.

Ik zat op de 21,8% vet toen ik begon en zit nu na 2 weken op de 18% vet. En ben bijna 7 kg afgevallen, dus er is vooruitgang. Ik zie steeds meer de contouren van mijn lichaam / spieren.

Dus hou jullie verder op de hoogte, ik denk dat ik na 2 weken stoppen met clenbuterol toch eens 2 weken spiropent ga nemen. Misschienis dit toch beter

Nou ik ga weer verder lezen en info zoeken,

mensen de mzzl

Comment

Hoe bedoel je dat

Spiropent is clenbuterol...

Greets...
          Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Denk dat tie nu gs heeft?
            It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

Comment

Oké

Greets...
              Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

bijna 3% kwijt
                dat zou 3kg vet zijn
                en dus 4kg spieren kwijt??

beetje jammer he
                Who's the Chef

Comment

Hey,

Zou zomaar kunnen. Ik weet het niet zeker, mijn armen zijn nog steeds het zelfde en mijn buik gaat wel weg. Me zwembadjes worden wat dunner.

En ja bedoelde idd G.S. die heb ik nu maar me volgende 2 weken neem ik spiropent. Die blijkt zijn werk nog beter te doen.

Nou ikmoet nog 6 weken dus komt wel goed. Heb op een website mijn gewicht in gevoerd en mijn nieuwe gewicht wat ik wil gaan wegen. Dan moet er nu nog 6 a 7 kg af dan heb ik me wens. Maar ja eerst veel trainen en goed eten (gezond) en dan gaat het wel.

mzzl

Comment

6 weken 6kg zou ik toch wat cardio toevoegen hoor dan gaat t je zker lukken.grts

Comment

Hallo allemaal van het goeie leven,

Wou even een update doen van mij kuurtje:

Nou ik heb nog 5ml Winstrol-ject liggen en me trenbolone is op. Ik ga ook niet verder met de Trenbolone want sinds in dat gebruik word ik weer zwaarder. Ik maak de Winstrol-ject lekker op en ga verder op de Cytomel T3 en de Spiropent. Ik heb nog voor 10 dagen Cytomel T3 liggen en dan ben ik daar ook mee klaar, ik neem dan ook nog 10 dagen Spiropent, en dan stop ik even 2 weken met de Spiropent. En ga daarna lekker verder.

Ik weeg nu gewoon weer +- 104kg en me vet% is van huidplooimeting van 24,5% naar de 18,9% gegaan. Dus het gaat de goeie kant op, ik zie ik de spiegel echt super veel verschil. Mijn nek schouders en rug worden sneller droger en mijn kuiten. Dat is allemaal wat mooier en droger aan het worden en mijn buik word minder dik, zie al een beetje mijn 6pack komen. Het vet word dunner en gaat wat meer hangen. Maar dat trekt van zelf wel weg. Veel water drinken en lekker veel zweten.

Ik hou jullie verder op de hoogte, ik ga ook niet eerder aan een massakuur beginnen dan dat ik tussen de 10 en 15% vet heb,

Dus dat is nu mijn doel,

Jullie horen meer van mij

grt Anabolenjunkie

Comment

Gaat dus lekker,man.

Mooi zo.

Comment

Ha D men gaat goed zo te lezen. Vroeg me af of je wat van de tren hebt gemerkt?

Succes
                          Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.

Comment

kan je het verschil merken tussen de clen van g.s. en de clen van spiropent?

Grtz..
                            Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

Comment

Hey mensen van het goede leven,

@ Banaan,

Ik merkte idd wel wat van de Trenbolone, werd wat sterker en kwam meteen weer aan wat er net af was. Maar nu blijft me vet% hetzelfde, ik blijf doorgaan totdat ik tussen de 10 en 15 % zit. Dus hebben nog 1 jaar tegaan voordat het weer zomer is. Meer de Trenbolone doe ik niet meer.

@ Harold,

Ik merk idd wel het verschil, de Clenbuterol van G.S. krijg ik een beetje hooftpijn van en bibberende handen. En van de Spiropent van Eurofarm (ofzo) voel ik niets alleen snellere hartkloppingen. Ik ga ook gewoon verder met Spiropent, ga nu verschil zien dus ga er ook helemaal voor.

@ Testo,

Dit gaat zekerz goed dus we gaan ervoor, zag dat jij ook naar de 12 % vet wou. Moet lukken toch voor 2006

Comment

update 29 juni 2005:

Nou ik heb nog voor 9 dagen T3 liggen. En dan heb ik het afgebouwd tot een half pilletje. Ik ben nu 4 dagen gestopt met de Spiropent / Clenbuterol.

Ik heb gisteren even me vet% gemeten met zo'n ding die je vast moet houden met je handen. Moet je je leeftijd en lengte en gewicht invoeren. Ik moet zeggen dat ik vorige keer met huidplooimeting 18,9% had en met dit ding ook precies het zelfde. Dus woog gisterenochtend 102.9kg en heb dit ingevoerd en kwam een leuke percentace uit 17,5% dus gaat LEKKER de goeie kant op.

Ik ga wel wat achteruit met trainen nu, denk omdat ik wat minder voedingsstoffen binnen krijg dat ik wat minder sterk begin te worden. Maar maakt niet uit heb het er voor over,

Dus mijn streefgewicht is er helaas nogniet maar we werken eraan.

Stats:

1.93
                                103 kg
                                17,5% vet

Dus dit is me 1 na laatste update volgende week de laatste en dan gaan we even rustig aan doen.

mzzl

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X