Weer een kuur van d-men

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Gaat al heel erg richting de 14%

Greets...
    Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

kracht is toch ook niet het belangrijkste wat er is

bf% naar benede en minder voedsel(=minder energy) betekend vaak dat je in kracht achteruit gaat maar dat is logisch
      Who's the Chef

Comment

ja idd, ik train me nu gewoon droger en zie wel wat er gebeurd. Gooi er in de winter wel weer een lekker kuur in, eerst even rusten. En naar de 14% gaan,

mzzl
        !Use my shit and feel the power!

Comment

Hey Boy's and Girly's,

Ik wou even een kleine update doen,

Nou vandaag ga ik me laatste Cytomel T3 nemen en gisteren weer begonnen met me Clenbuterol (weer van G.S. jammer kon geen Spiropent krijgen). Heb nog 10 Spiropent pillen liggen die neem ik de eerste 10 dagen in combie met Clenbuterol van G.S.

Ik weeg nu +- 101kg, dus er moet nog een +- 6kg af. Ik neem nu gewoon weer 2 a 2,5 week Clenbuterol en dan kijk ik wel hoed we er dan voor staan. Ik eet nu elke dag lekker veel kwark en broodjes gezond tomaat / komkomer / kaas / ham lekker hoor.

Ik weet me vet% nu niet zal zometeen even me huidplooi meter pakken en het even opmeten..Hopelijk is het weer minder geworden,

Ik neem misschien over een week of 3 a 4 weer een kuurtje Cytomel T3 en dan zijn we er wel denk ik, dan ga ik rustig aan doen en na de zomer kijk ik wel of ik een lekker kuur erover heen gooi. Misschien iets met Primobolan / Winstrol / Deca en mog iets...

Jullie zien het vanzelf wel weer...

mzzl gasten

Grt D-Boll-Men haha

Comment

gaat allemaal wel goed toch..dus jij zit ook al weer aan een nieuwe kuur te denken na de zomer..als jij geen junk bent haha..nou ik ook hoor..ben er ook niet vies van..van de winter gaat er bij mij ook een flinke kuur in..

Comment

Comment

als of het allemaal over kauwgom ballen gaat  

kuurtje dit kuurtje dat

Who's the Chef

Comment

@ BEEN

Lekker toch kerel, gaat er bij mij in als snoep. Het ene is nog lekkerder dan de andere....

@ KING36

Jajaja nog een kuurtje, lekker hoor. Ik wil wel weer lekker een goede kuur nemen. Maar eerst naar de 14% gaan, dat houd ongeveer in dat ik dan 95kg moet gaan wegen. Dat gaat me lukken..

@ XENO

Jaja jij word nu ook een junk, hahahahahhah wacht maar zometeen dan neem je ook hele grote hoeveelheden. Net als onze grote vriend en mij...

Mzzl

Comment

der is wel een verschil tussen worden en zijn he

Who's the Chef

Comment

Ik ben gestopt.

Begin er niet meer aan.....ik heb het licht gezien!
                      Attached Files

Comment

welk licht??

het licht van een trein die er aan komt
                        Who's the Chef

Comment

het licht van de as denk ik heb ik ook wel eens, dan moet ik nog meer nemen hahah,

Nee hoor Testo, je bent niet de enigste die veel gebruikt hoor. Er zijn hier volgens mij mensen die stiekem ook wel een kuurtje tussendoor doen zonder het te zeggen denk je niet?

Mzzl

Comment

Dat weet ik wel zeker..

Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

weet het bijna wel heel zeker Ach ja zo doet iendereen wel eens wat stiekem,

Grt D

Comment

Update 17 juni 2005:

Heb een erg leuke week achter de rug, heb even een tijdje een probleem gehad met mijn vrouwtje en nu is het weer beter aan het worden. Lekker 4 x uit eten geweest, dus heb even niet op mijn eten gelet. Nou neem ik weer Clenbuterol dus het is allemaal wel weer weg te halen. Mijn nieuwe stats zijn als volgt:

1.93
                                24 jaar
                                101 kg
                                Vet% heb huidplooimeting gedaan en er komt 8,1% uit. Lijkt me heel erg sterk dus zal wel weer wat fout gedaan hebben.

Biceps 1mm
                                Triceps 1mm
                                Schouders 2mm
                                Zijkant buik boven heup 10mm (probleem gebied)

En dat is volgens de meter alles wat ik moet meten, of heb ik het nu verkeerd??

Als iemand anders weet wat ik fout doe graag een reactie,

Voor de rest voel ik me steeds beter worden, vooral als ik in de spiegel kijk en mijn buik word steeds minder. Zie aan de bovenkant mijn blokjes al iets komen. Is 4 jaar geleden dat ik de had dus het gaat de goeie kant op,

Grtz D

ik meet het met een huidplooimeter en reken het uit via:

triton vetmeting

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X