Op weg naar de 100kg Bij 10%

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Tsja fappen in mn slaap heb ik nooit gehad ik heb wel vaak dat ik midden in de nacht mn vrouw half "aanrand" terwijl ik slaap en dan mn vrouw zegt ben je gek geworden en ik dan zeg "huh wat bedoel je ik lig te slapen ja" uiteindelijk draait het daar dan wel op uit.
    Ik ben trouwens niet aan de aas maar heb wel een hoog libido. Maar waarom je dit doet ik zou het niet weten.
    Goed gejat is het halve werk!

Comment

Nou ik vind het nogal vreemd als ik erover nadenk herinner mij ook niet iets van een droom etc, maar dat doet ik nooit. maar zou het nu aan de aas liggen of niet tis gewoon raar dat op het moent je aan on bent ulke dingen gebeuren dan link je dat snel al hoeft dat hetlemaal niet de issue te zijn. maar goed.

Dat snurken is trouwens zo idioot hard dat mijn vriending die inmiddels beneden op de bank lag mij van boven kon horen. dus hopen dat ik vanncht wat minder snurk anders kan ik straks op de bank liggen :P

Comment

Zover als ik weet heb ik t ook nog nooit gehad Maar zou er niet raar van staan te kijken dat er meer van dit soort gevallen zijn.. alleen is niet iedereen zo open kerel !

Ik zou t tegen mn meid met een grapje af doen.. zou zeggen dat ze t volgende x maar ff af moet maken :P

En dat snurken heb ik van tren.. maja wat heb je niet van tren

Comment

Hee niet iedereen is zo open maar we zijn wel allemaal van vlees en bloed, dus heb daar niett zo veel problemen mee :P.

Gisteren goed borsttraining gehad wat ik me eigenlijk afvroeg is.
          is het bij winny ook zo dat je het gevoel hebt dat je continue door kan gaan
          en dat je de volgende de dag al hersteld bent dat je dus geen spierpijn ervaart ?

Comment

Originally posted by SindaCate View Post
            Hee niet iedereen is zo open maar we zijn wel allemaal van vlees en bloed, dus heb daar niett zo veel problemen mee :P.

Gisteren goed borsttraining gehad wat ik me eigenlijk afvroeg is.
            is het bij winny ook zo dat je het gevoel hebt dat je continue door kan gaan
            en dat je de volgende de dag al hersteld bent dat je dus geen spierpijn ervaart ?
            Ja je kunt doorgaan tot je te ver gaat.
            Natuurlijk gaat je herstel n stuk sneller, en de andere zooi werkt ook al, je merkt het alleen nog niet.
            Pas op voor blessures.

Comment

Zal ik doen doe ook niets meer of minder dan dat ik altyd al deed maar zal wel loslopen.

de reden dat ik het vroeg was nl dat ik vandaag gewoon spierpijn had meen me ter herinneren dat ik dat de vorige x niet had bij d-bol alleen weet ik niet meer goed of ik toen langer dan 6 dagen bezig was.

Trouwens winny wordt voor 6 weken aangeraden ik heb het alzijnde kickstart van 3 weken is dit misschien te kort om winny goed zijn werk te laten doen knulletje ?

Comment

ik spreek even voor mijn beurt aangezien je knulletje vraagt maar kickstart tot 4 weken moet prima zijn !

Comment

haha nee dat vind ik juist goed tis dat jij en knulletje enkel reageer vandaar en had jou vanachtend nog niet gezien hier :P

M<aar 3 weken is dus te kort dan haal ik nog wel pakje strips op voor weekje extra :P

Comment

1ste pauze he :P

3 weken kan ook wel maar volgens mij is 4 weken ideaal Winny weet ik niet veel van.. gebruik het zelf niet

Zijn er hier wel veel die er wel genoeg van weten : Knulletje , MCVK , Dexie etc..

Maar winny in strip ? Wat is dat voor spul dan >?

Comment

Tabs en injects zijn beide van alpha pharma Healthcare kgeloof gewoon van de apotheek !

Tabs zijn: Rexobol

En die injects nomoen rexogin,

Mensen nogmaals de vraag 3 weken winny of 4 en waarom !

Comment

Ik heb geen ervaring, nooit gekuurd maar wat betreft die winny zou ik 4 weken doen. Waarom?
                        1. 3 weken is vrij kort en 4 is gebruikelijker.
                        2. Je leest veelal dat de echte gains van de test pas rond de vierde week beginnen.

Tuurlijk "kickt" die winstrol snel in maar dat is ook niet in 1 dag. Dus ik zou 4 weken doen.

anyway succes gozer

inb4 inferno

Comment

Dexie thnx.
                          zover was ik ook inderaad enkel was ik van mening vorige x dat ik mijn test toch echt wel in week 3 voelde althans dat vermoede ik naja weet het wel zeker wat had het anders moeten zijn :P. tevens kwma ik ook overal tegen 4 weken later maar in eerste instantie kwam het kwa geld nu beter uit zo, nu is dat al weer veranders dus wellicht. haal ik dan nog Rexobol,

Zijn er mensen die ervarin met deze merken hebben van alph pharma winny injects & Tabs

Comment

Lolz word net door mijn vrouw gebeld, mijn lieve vriend zegt ze ik wil je even complementeren ik: uhu ?
                            Je hebt je vannacht netjes gedragen, heb niet liggen fappen in mijn slaap, en ik had neit gesnurkt ze zei dat ze dacht dat ik dood was haha, modat ik geen geluid maakte tijdens mijn slaap.

Comment

Voor zover ik het nu lees in je laatste bericht, heb je een kuur gekozen naar de inhoud van je knip..
                              Je hebt in eerste instantie n kickstart van 3 weken gekozen omdat dat beter uitkwam met je geld.
                              Kijk en dat moet je nu net niet doen.
                              Dat komt op hetzelfde neer als n dealer voor jou een kuur laten kiezen.

Dat je op dat moment niet genoeg geld hebt kan ik inkomen, maar kerel spaar voortaan even door zodat je voldoende hebt om je keuze te kunnen maken. Het mag nooit afhankelijk zijn van je inkomen of hoeveel je op dat moment in de knip hebt.
                              Zo mag je ook nooit starten.
                              Stel je voor je hebt nog iets nodig tijdens de kuur? Hoe had je dat in willen vullen dan?
                              En daarmee bedoel ik niet dat je maar voor 3 weken een kickstart kunt betalen.. Er zijn ergere dingen te verzinnen...

Over je kickstart:
                              Normaal gesproken kickt de testosteron in tussen week 3 en week 4.. Het is natuurlijk allang werkzaam maar je merkt er nog niets van.
                              Dus is het vanzelfsprekend dat je tot die tijd je kickstart doorslikt.
                              Je mag een Winstrol voor max 6 weken gebruiken, dus zou ik gaan voor 4 of 5 weken zodat je zeker weet dat je test is ingekickt.

Het kan best zijn dat je het toen in week 3 al merkte, hoewel ik daar n beetje ongelovig in ben.
                              Waarmee ik niet zeg dat het niet waar is.

Comment

Knulleteje bedankt voor je reactie geld is nu geen kweste meer was het sowieso niet zat alleen in in dip omdat ik investering elders moest doen dan gaat ik in een x op mijn geld zitten en inderdaad voor een kuur is dat uit den boze daar ben ik me van beswust.

kzal hem dan verlenger tot 5 wellicht dat ik hem dan gewoon 6 weken pak dan heb ik in iedergeval het maximale,

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X