De kuur zal er als volgt uit gaan
zien:
Week 1t/m4 Winstrol 50 mg ed
Week 1t/m10 Deca 400mg ew
Week 1/t/m12 Test - E 500mg ew
Mijn
huidige stats zijn:
Leeftijd: 23 jaar
Lengte: 1,86 M
Gewicht: 95 Kg
VP%: 12%
Voeding:
Ik zit altyd rond de 4500 tot 5000 calorien zo clean mogelijk
Kuurverleden?
1ste kuur: Week 1t/m6 40 mg dianbol ed
Week 1t/m12 Test e 250 mg ew
Verder dee hele mikmak aan supplementen: en andere niet noemenswaardige producten die elke tiener koopt wat achteraf weggeooid geld blijkt te zijn maar goed.
Mijn trainingsschema:
Ik train op ma, wo, vrij, in de sportschool, buiten de sportschool train ik de kleinere of achterlopende groepen extra met enkel dumbels thuis. momenteet zit ik even vast en train ik volgens een ouderwets schema 5x5. v
Waarom een log?
Ik denk dat dit een hele interessante kuur is voor heel veel mensen dus velen kunnen zich hun
voordeel eruit halen door te volgen hoe mijn trainingen verlopen,
mijn gedachtegang, gains etc. en ik kan het later misschien weer eens terug te kijken.
Verder zal ik de training op de sportschool hier gaan loggen en probeer dus 2 a 3 per week update te doen.
Op 7 Maart vorige week ben ik begonnen met deze kuur.
Echter kwam ik op het moment van zetten pas achter dat mijn winstrol ook injects waren, had orals besteld maar goed. ik ging dus winstrol maar prikken heb nu een 4 dagen gedaan maar het prikken van winstrol vind mijn lichaam niet echt prettig daarom dus besloten de winstrol vanaf week 2 maar als oral verder te gaan en prikken laten voor wat het is.
mvg SindaCate
zien:
Week 1t/m4 Winstrol 50 mg ed
Week 1t/m10 Deca 400mg ew
Week 1/t/m12 Test - E 500mg ew
Mijn
huidige stats zijn:
Leeftijd: 23 jaar
Lengte: 1,86 M
Gewicht: 95 Kg
VP%: 12%
Voeding:
Ik zit altyd rond de 4500 tot 5000 calorien zo clean mogelijk
Kuurverleden?
1ste kuur: Week 1t/m6 40 mg dianbol ed
Week 1t/m12 Test e 250 mg ew
Verder dee hele mikmak aan supplementen: en andere niet noemenswaardige producten die elke tiener koopt wat achteraf weggeooid geld blijkt te zijn maar goed.
Mijn trainingsschema:
Ik train op ma, wo, vrij, in de sportschool, buiten de sportschool train ik de kleinere of achterlopende groepen extra met enkel dumbels thuis. momenteet zit ik even vast en train ik volgens een ouderwets schema 5x5. v
Waarom een log?
Ik denk dat dit een hele interessante kuur is voor heel veel mensen dus velen kunnen zich hun
voordeel eruit halen door te volgen hoe mijn trainingen verlopen,
mijn gedachtegang, gains etc. en ik kan het later misschien weer eens terug te kijken.
Verder zal ik de training op de sportschool hier gaan loggen en probeer dus 2 a 3 per week update te doen.
Op 7 Maart vorige week ben ik begonnen met deze kuur.
Echter kwam ik op het moment van zetten pas achter dat mijn winstrol ook injects waren, had orals besteld maar goed. ik ging dus winstrol maar prikken heb nu een 4 dagen gedaan maar het prikken van winstrol vind mijn lichaam niet echt prettig daarom dus besloten de winstrol vanaf week 2 maar als oral verder te gaan en prikken laten voor wat het is.
mvg SindaCate
Comment