Ik bedoel, bridgen werd in mijn tijd : -) gedaan tussen twee kuren in, kleine dosis dbol om de zo weinig mogelijk gains te verliezen.
Vraag betreft bridge na kuur.
Collapse
X
-
Mijn ervaring tot nu toe... na eerste test kuur gelijk tren gepakt... toppie was dat... daarna bold geprobeerd met primo daarna toch overschakel naar tren en mast... nu test deca gepakt... Al met al weet ik nu aardig elk middelen en voor mij wordt het nog alleen maar test tren en mast. Side vond ik echt mee vallen en met deca nu ben ik echt een ongesteld wijf af en toeEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by snipke View PostIk bedoel, bridgen werd in mijn tijd : -) gedaan tussen twee kuren in, kleine dosis dbol om de zo weinig mogelijk gains te verliezen.
Maar nu kun je zelfs bridgen op bv tren only.Ikzelf vind bridgen op test only prima, maar dat verschilt weer per persoon.
Als je toch n gebruiker word kun je ook cruisen en blasten, dat werkt ook prima je gaat alleen nooit meer off.
Als je 2 kuurtjes per jaar doet, zit er zoveel tijd in het herstellen en opstarten waar je ook weer een klap van krijgt dat het zelfs gezonder is om 1 van bovenstaande te doen. Off/on geeft meer belasting op je systeem.
Niet voor als je n keer n kuurtje wilt proberen natuurlijk..
Comment
-
Receptoren verhaal is overrated..om die te "schonen" moet je off..maar dan verlies je massa etc.
of denk je dat mr o ze receptorencleant
Je pakt minder maar das logischje bent dichterbij je grens.
dus je moet meer gebruiken ivm nieuwe massa en meer eten dan kun je prima gainen.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostKlopt wel Snipke.
Maar nu kun je zelfs bridgen op bv tren only.Ikzelf vind bridgen op test only prima, maar dat verschilt weer per persoon.
Als je toch n gebruiker word kun je ook cruisen en blasten, dat werkt ook prima je gaat alleen nooit meer off.
Als je 2 kuurtjes per jaar doet, zit er zoveel tijd in het herstellen en opstarten waar je ook weer een klap van krijgt dat het zelfs gezonder is om 1 van bovenstaande te doen. Off/on geeft meer belasting op je systeem.
Niet voor als je n keer n kuurtje wilt proberen natuurlijk..
dus dus als ik t goed begrijp.. Is 2 lange kuren met bridge... Beter voor je lichaam als 2 kuren per jaar en steeds off gaan?
Comment
-
Maar wat is dan exact het doel
van bridgen.. Als je receptoren niet herstellen , kun je toch net zo goed doortrekken zonder bridgen.. Wanneer er alleen test E word gebruikt..
voorbeeld: 1-10 625 Mg test e EW
10-20 1000 Mg test E EW
1-22 HCG 2x 500 IU
zou dit dan minder werken dan dat je tussentijds een bridge Doet van 6 weken?
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
16 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: