Vraag betreft bridge na kuur.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik bedoel, bridgen werd in mijn tijd : -) gedaan tussen twee kuren in, kleine dosis dbol om de zo weinig mogelijk gains te verliezen.
    stil growing

Comment

Jaaaa ik
      ga ook bridgen tussen me kuren in.. Maar met test E. Weet alleen nog niet Zeker wat me 2e kuur word

Comment

Mijn ervaring tot nu toe... na eerste test kuur gelijk tren gepakt... toppie was dat... daarna bold geprobeerd met primo daarna toch overschakel naar tren en mast... nu test deca gepakt... Al met al weet ik nu aardig elk middelen en voor mij wordt het nog alleen maar test tren en mast. Side vond ik echt mee vallen en met deca nu ben ik echt een ongesteld wijf af en toe
        Een dag niet getraind...

Comment

Ik doe volgende ook test mast tren en daaropvolgende heel hoog test only eens proberen.

Comment

Hmm okeee jaa k wil mijn volgende kuur wel test only richting de 1000 gaan.. Ik vind test only's zoiezo top.. Ik groei goed en heb niet die vervelende sides van deca en tren en het maandenlange herstel van die 19 nor

Comment

what about bridgen en daarna gewoon test-e 750 en winstrol, gewoon simpel en dan duurt het niet zo lang.

Pak je volgende kuur gewoon lekker 16 weken Test+Bolde of 12 Test+Tren-E en kan je gewoon weer lang on gaan.

Comment

Waarom in godsnaam dan winny terwijl je bridged op 300test?

Comment

Pak hem denk op 900 en bridge hem op 300..

Comment

Originally posted by snipke View Post
                    Ik bedoel, bridgen werd in mijn tijd : -) gedaan tussen twee kuren in, kleine dosis dbol om de zo weinig mogelijk gains te verliezen.
                    Klopt wel Snipke.
                    Maar nu kun je zelfs bridgen op bv tren only.Ikzelf vind bridgen op test only prima, maar dat verschilt weer per persoon.
                    Als je toch n gebruiker word kun je ook cruisen en blasten, dat werkt ook prima je gaat alleen nooit meer off.
                    Als je 2 kuurtjes per jaar doet, zit er zoveel tijd in het herstellen en opstarten waar je ook weer een klap van krijgt dat het zelfs gezonder is om 1 van bovenstaande te doen. Off/on geeft meer belasting op je systeem.

Niet voor als je n keer n kuurtje wilt proberen natuurlijk..

Comment

Originally posted by Dwo69 View Post
                      Pak hem denk op 900 en bridge hem op 300..
                      Als jij op test lekker gaat, ja waarom niet?
                      Je hebt dan iig geen sides van evt andere middelen.

Comment

Maar zal je nou ook minder groeien na je bridge..? omdat je receptoren nog vol zitten van je eerste kuur...

Comment

Ja natuurlijk, hoe zou het anders op cruisen en blasten moeten gaan?
                          Het enige verschil ermee is dat je bij n bridge maar net zoveel zet dat je niet opstart.

Comment

Receptoren verhaal is overrated..om die te "schonen" moet je off..maar dan verlies je massa etc.
                            of denk je dat mr o ze receptorencleant
                            Je pakt minder maar das logischje bent dichterbij je grens.
                            dus je moet meer gebruiken ivm nieuwe massa en meer eten dan kun je prima gainen.

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                              Klopt wel Snipke.
                              Maar nu kun je zelfs bridgen op bv tren only.Ikzelf vind bridgen op test only prima, maar dat verschilt weer per persoon.
                              Als je toch n gebruiker word kun je ook cruisen en blasten, dat werkt ook prima je gaat alleen nooit meer off.
                              Als je 2 kuurtjes per jaar doet, zit er zoveel tijd in het herstellen en opstarten waar je ook weer een klap van krijgt dat het zelfs gezonder is om 1 van bovenstaande te doen. Off/on geeft meer belasting op je systeem.

Niet voor als je n keer n kuurtje wilt proberen natuurlijk..

dus dus als ik t goed begrijp.. Is 2 lange kuren met bridge... Beter voor je lichaam als 2 kuren per jaar en steeds off gaan?

Comment

Maar wat is dan exact het doel
                                van bridgen.. Als je receptoren niet herstellen , kun je toch net zo goed doortrekken zonder bridgen.. Wanneer er alleen test E word gebruikt..

voorbeeld: 1-10 625 Mg test e EW
                                10-20 1000 Mg test E EW
                                1-22 HCG 2x 500 IU

zou dit dan minder werken dan dat je tussentijds een bridge Doet van 6 weken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X