Dan ben je toch hetzelfde aan het doen? Cruisen-blasten.
Vraag betreft bridge na kuur.
Collapse
X
-
Doel van bridge cq cruisen is je lichaam rust gunnen.
effe op adem komen zeg maar..bloeddruk op peil brengen, lever etc even ontzien.
er zijn er zat..niet op ons nivo die hele jaar op 1gram test plus zitten.
maar denk erom he als je weer off wilt gaan is herstellen na twee jaar geen pretje natuurlijk
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostEnne ik trek mn kuren al jaren door tot 9 maanden waarna ik 3 maanden bridged, en weer opnieuw start.
Ik verwissel alleen mn bijproduct tussendoor.
Waarbij ik nu niet zeg dat je dat ook moet doen he?
jaa okee, maar even jou advies... Zit nu in week 10 op 625.. En wil
hierna naar 900 EW... Zal ik nu eerst 6 weken bridgen of ken k net zo goed meteen verhogen nu..
Comment
-
Ligt n beetje aan hoe je ervoor staat, wat ik niet kan weten.
Heb je nog voortgang?
Zolang het vooruit gaat zou ik niets veranderen en gewoon op die 625 blijven zitten tot het stagneert.
Het bridgen zoals al is vermeld door mijn voorganger, is om wat rust te gunnen aan het lichaam zo ook de lever.
En het is afhankelijk van wat jij wil.
Het systeem ligt plat, en of het nu 10 weken plat ligt of 25 weken dat zal de kop niet kosten.
Je mag ook eigenlijk een persoon die n keer heeft gebruikt geen gebruiker noemen. Net als iemand die n keer n cigaret heeft gerookt ook geen roker is.
Je bent n gebruiker of niet, ik ben er 1. En eigenlijk (behalve met zware blessures) ga ik nooit off.
Comment
-
Maar is het dan niet beter om
te
bridgen met iets wat niet onderdrukt.. Maar wel
massa vasthoud ? Bijv.. Igf-1. Stanozolol. Anavar.. Zodat je toch een gedeeltelijk herstel heb.. En meeste massa kunt vasthouden.. Of zeg ik nou hele stomme dingen..
Comment
-
Nee dan had je die al eerder moeten nemen. Het nemen van een groeihormoon doe je nu juist het beste tijdens een kuur.
Je gaat het nu veel te ver en te moeilijk zoeken.
Daarbij komt dat een groeihormoon veel minder doet dan men denkt. Het gebruiken van een GH buiten een kuur is weggegooid geld imo.
Comment
-
Naja je behoudt dmv igf wel wat meer gains imo maar idd je zoekt het nu ver.
hgh is ook duur momenteel.
250e pm ben je zo kwijt, je had het al minimaal een maand moeten "laden" .
doortrekken nu van jr test kan best helpen.
dan zou je naar 900 verhogen en pas je voeding aan.
Comment
-
hij zit op 625mg test-e en wil gaan bridgen op 250mg. Vervolgens wil hij weer beginnen met test-e en evt iets anders om op die 8-9%VP en 95KG te zitten. Hij wil dus nog iets omhoog in gewicht en 1-2% omlaag in VP.
Dus waarom 'in godsnaam' niet met winny erbij na de bridge? Test-e zal die zelf even moeten kijken op hoeveel hij hem zet, uiteraard afhankelijk van hoe hij nu draait op de 625mg. Die 750mg staat helemaal niet vast i.c.m. winny.(Gooi het op de hoeveelheid die jij wilt)
Winny noem ik omdat hij aangeeft geen zin te hebben in bold 16 weken.
Het is een suggestie, daar vraagt hij naar en niet de denkwijze van 1 persoon.
Dus aan hem om er een uiteindelijke vervolg aan te maken hoe hij deze wilt hebben.
Comment
-
Originally posted by knulletje01 View PostKlopt wel Snipke.
Maar nu kun je zelfs bridgen op bv tren only.Ikzelf vind bridgen op test only prima, maar dat verschilt weer per persoon.
Als je toch n gebruiker word kun je ook cruisen en blasten, dat werkt ook prima je gaat alleen nooit meer off.
Als je 2 kuurtjes per jaar doet, zit er zoveel tijd in het herstellen en opstarten waar je ook weer een klap van krijgt dat het zelfs gezonder is om 1 van bovenstaande te doen. Off/on geeft meer belasting op je systeem.
Niet voor als je n keer n kuurtje wilt proberen natuurlijk..stil growing
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
4 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment