Kuurlog: Test Only + HCG

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Wordt je aanzienlijk sterker? Heb je een alpha-male gevoel?

Comment

Ik zou betere foto's maken man. Dit lijkt eerlijk gezegd nergens op. Zo heb je ook geen objectief vergelijkingsmateriaal voor jezelf.

Dat je een ammoniak lucht krijgt is niet goed. Hoe zit je in je voeding. Ammoniak lucht wil zeggen dat je veel teveel eiwit consumeert of dat je veel te weinig carbs eet. Beide situaties zijn onnodig en niet optimaal. Nog meer eiwitten consumeren zal de ammoniak lucht dus niet verhelpen.

Eet jij wel genoeg kcal, ammoniak lucht produceren is eerder een proces waarbij jij katabool bent. Ik denk dat je ook nog niet heel veel voelt, omdat je misschien wel te weinig kcal eet. Nu je kuurt gaat je kcal verbruik ook een stuk omhoog eh. Je bent veel meer anabool dan normaal en dat slurpt kcal! Je moet blijven eten om te blijven gainen en aan de hand van je gains je kcal inname aanpassen mocht je te vet verder.

Hoe gaat het met je gewicht op de weegschaal, zie je daar wat aan? Hoe voel je je verder? Wordt je groter, vetter of wordt je juist droger terwijl je gewicht stabiel blijft?
      "Straight outta gym"

Comment

Lol ammoniak ben je je lichaam aan verneuken.

drop ff snel je voedingsschema
        Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

ammoniak is niet best tijdens je kuur, zouden ketonen kunnen zijn post je complete voedingsschema indd.

Comment

Oke heren thanks voor de info!

Ik ben rechtstreeks vanuit mijn Cut (van 16% naar 11% is 8 weken).

begonnen met mijn Kuur. Ben eerlijk gezegd bang om te veel carbs te gaan eten. Ik hou wel wat vocht vast, weegschaal laat nog niet heel veel zien.

Zie voedingsschema in de bijlage. Ik Had mijn activiteitenfactor te laag staan waarschijnlijk.
            In de cut at ik ongeveer 2900 Kcal en daar viel ik goed van af en hield ik mijn spiermassa goed overeind (wel op 280 gram eiwit per dag)

Alvast thanks weer voor het meedenken!!
            Attached Files

Comment

Zoals al eerder gezegd, je stond niet op 11% op die foto's. Ver van zelfs..
              Persoonlijk zou ik lekker door gaan met cutten nu. Succes met je kuur!

Comment

3100 bij 1.80 en 94 kilo?

als je daarop wilt bouwen moet je al slome stofwisseling hebben

wat is je vp dan?
                Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post

wat is je vp dan?
                  Jij leest ook altijd maar de helft he

Hij heeft een foto gepost

Comment

Op die pics lijkt wel rond de 15.

Geen haat btw. Is ook zeker wat aan te doen.

Comment

Het probleem is dat ik bang ben dat ik te snel opgeblazen raak als ik meer koolhydraten ga eten. En dat is niet wat ik wil.

Ik zit nu rond de 300 gram koolhydraten. Donderdag weer weegmomentje en vp meten. Dan zal ik de resultaten posten.

Comment

Ondertussen al wel het gevoel dat je het liefst de hele dag wilt trainen?
                        Je zou nu toch wel wat moeten gaan merken.

Comment

Originally posted by Ruhl View Post

wat is je vp dan?
                          Mag idd wel wat meer kcal bij, ik eet al 3100 - 3400 kcal per dag (of naja dat is de bedoeling )

Comment

knal er dan gewoon wat meer vetten bij als je wilt bulken.. maar persoonlijk zou ik gaan cutten..

Comment

Cutten! Had je eigenlijk eerder moeten doen voor je cycle en je eerste cycle een dikke bulk moeten laten wezen. Jouw vp is VEEL hoger dan 10%. Eerder rond de 17-20% zou ik zeggen aan je buikvet te zien. (no hate net als Ruhl al zei) maar gewoon eerlijk.

Ik zou op onderhoud of iets eronder gaan eten. En ik had in deze situatie andere middelen gebruikt om je hoge vetpercentage.

De prop moet je nu echt al wel heel duidelijk voelen na 2 weken.

Ik volg. Ben benieuwd of de Golden Gear iets doet. Laatste batches die ik daarvan heb meegemaakt deden geen ruk.. zowel de prop als de enanthate niet.. Hoop voor je dat jij betere batches hebt.

Succes.
                              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

De dingen die ik momenteel merk zit nu op 3 weken ongeveer zijn:
                                1 elke vrouw die ik zie of elk kontje daar moet ik echt moeite voor doen om uit mijn hoofd te zetten
                                2 Ik wil het liefst zsm gaan trainen en dan heel de gym slopen.
                                3 Ik merk dat ik zelf een beetje een "haantje/baasje" begin te worden.
                                4 Ik houd veel vocht vast, terwijl ik erg clean eet.
                                5 Spieren staan veel harder en zitten ook sneller vol heb ik het idee.

Ik weet niet of dit een beetje in de lijn is wat meeste mensen ervaren.
                                Momenteel eet ik 3350 Kcal --- E-320gram -- K-330 gram en V-80gram

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X