Klein kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Effe kleine update, ik krijg last voor te eten, ik denk dat het van de clen komt. Kan het zijn dat clen het stresshormoon cortisol activeert, want ik krijg enkel klachten aan mijn maag als ik veel stress heb.Kan weinig eten een invloed hebben op de kuur,aangezien clen anri catabool werkt dacht ik van niet,maar wat denken jullie
    Trainen gaat wel lekker,krijg van de winny een serieuse pomp

Grtz
    stil growing

Comment

Welke winstrol heb je eigenlijk?
      Te weinig eten zal tenkoste van je kuur gaan. Vooral zorgen dat je hoog in je eiwitten blijft als het eten echt niet lukt.

Greets...
      Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Van gs Mr C

Grtz
        stil growing

Comment

Ik zou die Clencrap gewoon uit je lijf laten, Snip..

Heb het ene keer gebruikt, maar niet meer, dan maar de gewone manier met cardio.

Trillen, shaken en je lamlendig voelen... Dat is Clen...
          En als je niet oplet je schildklier ook nog ns omzeep helpen...

Je verbrandt wel beter vet :P

Maar ja, die sides...

Comment

ja heb de clen eruit gegooid want voelde me er ellendig van. Als ik nu 2 dagen op 2dagen af doe zou dat hetzelfde effect geven, want ik dacht dat het was omdat ik hem al bijna een week nam elke dag.
            De winny zorgt die ook dat je geen spieren verliest

Grtz
            stil growing

Comment

Snipke:

als eerst Succes kerel

als tweede een vraag: werkt de winstrol en de clen elkaar niet tegen? De winstrol is anabool en de clen katabool.

Comment

goede vraag waar ik het antwoord niet op weet, maar anti katabool wil toch zeggen tegen spierverleis en katabool wil zeggen spieren winnen.. Maar ik ben met de clen gestopt omdat mijn maag dat goedje niet verdraagt, ik ga volgende week eens proberen 2dagen op en 2 dagen af.

Grtz
                stil growing

Comment

Heren: anabool = 'opbouwend' en catabool = 'afbrekend'.

Clenbuterol heeft anti-catabole eigenschappen. Het voorkomt dus spierafbraak. Vroeger werd het nog wel eens gebruikt als nakuur.

@Achilles: Clen en winstrol werken elkaar beslist niet tegen, maar versterken elkaars werking ook niet. Clen werkt in op je zenuwstelsel en winstrol op je spierreceptoren. Bij ratten bouwt clen wél spieren op, maar bij mensen niet.
                  We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

katabool betekent letterlijk weefsel afbrekend en anabool is groei-bevorderende. Van clen lees je dat het een anti-katabool is maar ik heb ook gelezen van mensen die beweren dat ze winstrol gebruiken om de spierverlies van clen op te vangen.

Comment

Je bent echt snel sym

Comment

Originally posted by [b
                        Citaat[/b] (Achilles @ Jul. 10 2005,12:25)]katabool betekent letterlijk weefsel afbrekend en anabool is groei-bevorderende. Van clen lees je dat het een anti-katabool is maar ik heb ook gelezen van mensen die beweren dat ze winstrol gebruiken om de spierverlies van clen op te vangen.
                        misschien ben ik stom maar zo als jij het zegt is clen anti-katabool en anti betekend volgens mij nog steeds dat het niet katabolisch werk
                        Who's the Chef

Comment

Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (been @ Jul. 10 2005,12:30)]
                          Originally posted by [b
                          Citaat[/b] (Achilles @ Jul. 10 2005,12:25)]katabool betekent letterlijk weefsel afbrekend en anabool is groei-bevorderende. Van clen lees je dat het een anti-katabool is maar ik heb ook gelezen van mensen die beweren dat ze winstrol gebruiken om de spierverlies van clen op te vangen.
                          misschien ben ik stom maar zo als jij het zegt is clen anti-katabool en anti betekend volgens mij nog steeds dat het niet katabolisch werk  
                          ja dat zie je goed been
                          Dat lees je idd overal maar daarnaast heb ik ook gelezen dat mensen het stacken met winny om spierverlies tegen te gaan omdat zij clen ervaren als een katabool.

Comment

aha oke
                            maar als de beschijving zegd dat het niet zo is mag je er toch wel vanuit gaan toch

het zal wel lijk of je spieren verliest omdat je een stuk droger word en je kracht neemt af
                            Who's the Chef

Comment

Je kracht neemt niet af door Clenbuterol. Je conditie wordt echter wel een stuk minder. Cardio i.c.m. clen is echt zwaar klote, weet ik uit ervaring.

We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

welke clen had je sym?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X