Originally posted by quibus
View Post
Kuurlog 2.0
Collapse
X
-
-
ik ben gestopt met de npp en ben naar 250mg test e ew 600mg tren ew en 400mg mast ew gegaan. Dit tot eind mei. na 4 weken verhoog ik mijn mast naar ook 600mg ew.
Ik zit nu op 4100kcal ik zal elke week met ong 100 kcal gaan verlagen. mijn doel is 5/6% en dan in mn nakuur rustig kcal weer uppen om spiermassa te behouden.
verder 800iu hcg per week tot aan de nakuur.
nu heb ik nog even een vraagje, ik ben dan zo'n half jaar/3kwart jaar on geweest, wat zou beste nakuur zijn?
ik doe hier sowieso clomid in. dan nolva, of aro? en verder zal ik hier hmg bij nemen voor een aantal weken? ik heb namelijk gelezen dat ook dit je axis wat onderdrukt, dus misschien hmg nemen dan de weken tot aan de nakuur? even advies erover als dat kan, wil namelijk even helemaal goed erin gaan. verder neem ik ook clen in mijn nakuur om in anti katabole fase te zijn en omdat ik het een ontzettend fijn product vindt. ik word er ontzettend vrolijk, energiek door dus helpt goed tijdens een nakuur voor de dip. Ik wil de beste nakuur die er is, graag hulp voor beste van het beste!
alvast bedankt mannen!
en trainen gaat goed, eten gaat ook goed, ik cheat 1 maaltijd nog in de week. ik weeg momenteel 87,7kg op 9 a 10% ! was laatste keer 10, volgende week weer opmeten. ik drink echt litteeeerss water per dag, en ben dinsdag begonnen met de tren en merk serieus nu al een verhoogd libido. ook weer brandend maagzuur zoals vorige tren kuur, maar merk dat ik dit heb nadat ik pittig eet of koffie op mn werk drink. dit doe ik dus niet meer.
de pindasaus in mijn schema is zelf gemaakt dus geen toegevoegde suikers en alles!
en eerlijk, ik ben blij dat dit mijn laatste kuur is btw. ik realiseer waar ik mee bezig ben op deze leeftijd, ik realiseer dat ik echt alles naar de gloria had kunnen helpen. latere leeftijd weet ik niet wat ik ga doen. maar straks eerst 'naturel' verder trainen en ook zo kunnen we groeien. als ik dit maar behoud voor grootste deel. en wat later is zien we dan wel, we gaan nu eerst nog knallen!! en niet veel verliezen hoop ik
de carbomax helemaal onderin het voedingsschema is trouwens alleen tijdens en na het trainen. dus 300kcal ong minder op niet trainingsdagen !Attached Files
Comment
-
Je grootste voordeel is je leeftijd. Nu kun je ten opzichte van ouder iemand meer van je lichaam eisen en er meer in knallen zonder problemen. Ik zou zelf willen dat ik niet gewacht had maar ook rond mijn 18 was begonnen dan was ik nu al veeeeel verder geweest.
Verder je hebt het netjes aangepakt !!!. Goed bezig geweest ik zou na je nakuur even een bloedtestje laten doen kijken of alles herstelt is en dan Natty verder.
Comment
-
Ja maagzuur erg vervelend, maar is nu wel stukken beter. Week 1 van test tren mast zit erop. Wat ik vooral merk is meteen verhoogde libido 300%+ gewoon. Verder kracht gaat ook goed, mooi vooruit gegaan. Of dat placebo is zal me geen ruk interesseren kracht erbij is kracht erbij.
morgen weer tren en mast woensdag tren vrijdag tren en mast en zaterdag test. Lekker verdelen en lage hoeveelheden. Kan ik mooi afwisselen met de tren en mast samen in benen en de tren en test alleen jn de schouders.
morgen beginnen met het dieet wat in mijn vorige post stond. Dan ga ik vanaf dan elke week met 100/200 kcal schrappen (begin rustig) en dat voor 3/4 weekjes denk ik en dan carb backloading gaan doen denk ik en eventueel cardio toevoegen. Misschien dat ik sowieso even cardio toevoeg even een dagje ivm tren..
Comment
-
Vandaag heerlijke training gehad, borst schouders triceps. Daarna 30 minuten bergopwaarts (helling 15) gelopen op 5km p/uur. Morgen ochtend hiit training en waarschijnlijk in de avond trainen (rug en buik).
Verder me dieper in zitten lezen in hmg en alles. Mensen die er verstand van hebben, reageer alsjeblieft even. Wil even duidelijkheid.
(week 1 is eerste week van de nakuur)
week 1-6 hcg 800/1000iu ew
week 1-6 hmg 25iu eod
week 1 TOT 2 nolvadex 40mg ed
week 2-.. Nolvadex 20mg ed
week 1-.. Clomid 50mg ed
week 1-6 clenbuterol 2 dagen op 1 af
verder creatine, test booster, vitamines en alle supps er ook bij natuurlijk! Iemand op of aanmerkingen?
ik heb gelezen dat hcg bij hmg gezet moest worden. Heeel graag op of aanmerkingen
Comment
-
Originally posted by Theodore Rex View PostHoe is het hier nog afgelopen? Iemand die een update kan geven?
Kuurlogs: altijd lezen over onwaarschijnlijke progress maar nooit lange-termijn updates. Ben er wel benieuwd naar.DIVIDE ET IMPERA
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-