Kuurlog 2015. New start

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

''Jan moet elke dag 50km overbruggen om naar zijn werk te gaan.
    Moet hij dan eerst elke dag stappen tot zijn benen op zijn en hij het echt niet meer aankan om vervolgensde fiets te nemen ? Juist niet dus, hij neemt gewoon meteen de fiets.''
    vind hem wel grappig haha.

Succes ermee, ik houd het in de gaten!

Comment

TRAINING

Maandag : BORST / BICEPS = 40 min + 20 min = 60 min
      Dinsdag : HAMS / SCHOUDERS = 20 min + 40 min = 60 min
      Wnsdag : Lopen
      Donderdag : QUADS / TRICEPS = 40 min + 40 min = 80 min
      Vrijdag : RUG / KUITEN = 40 min + 10 min = 50 min / Lopen
      zaterdag : RUST
      Zondag : Lopen

Ik neem trouwens de gehele kuur 0.625 MG FEMARA EOD. (pharma)
      Last edited by Bioniche; 03-04-2015, 11:27.

Comment

Originally posted by Dorkykong View Post
        ''Jan moet elke dag 50km overbruggen om naar zijn werk te gaan.
        Moet hij dan eerst elke dag stappen tot zijn benen op zijn en hij het echt niet meer aankan om vervolgensde fiets te nemen ? Juist niet dus, hij neemt gewoon meteen de fiets.''
        vind hem wel grappig haha.

Succes ermee, ik houd het in de gaten!
        Thanks!

Comment

Originally posted by Bioniche View Post
          Ja als je toch van plan bent om te kuren kun je best gewoon meteen beginnen
          Ik heb heel dat gedoe nooit begrepen van eerst naturel gainen bla bla.
          Slaat helemaal nergens op. Precies of het is een zware aanslag op je lichaam op 2gr aas te zetten.
          Dat is zon beetje het taboe dat heerst. Akkoord iemand van 60kg zie ik ook liever niet kuren maar wat kan je hierover zeggen als zijn voeding en training volledig in orde is ?
          Als iemand een doel heeft en die wil dat zo snel mogelijk bereiken is het niet meer dan logisch om op volle potentie te gaan!
          Dat hele gedoe om eerst een plateau te bereiken is echt napraat gezeik. Ik bedoel er niets slecht mee maar denk er maar allemaal eens over na.

Stomme vergelijking maar het laat mijn punt zien:
          Jan moet elke dag 50km overbruggen om naar zijn werk te gaan.
          Moet hij dan eerst elke dag stappen tot zijn benen op zijn en hij het echt niet meer aankan om vervolgensde fiets te nemen ? Juist niet dus, hij neemt gewoon meteen de fiets.

Het blijven natuurlijk persoonlijke keuzes. Maar als je voeding/training op orde is , en vooral je kuur doordacht dan kan niemand je wat kwalijk nemen. Als je het echt volledig veilig wil doen dan zet je er gewoon HCG bij. Maar is niet perse nodig voor een cycle van 12 weken.
          Ik snap beide kanten van het verhaal wel. Ik denk dat de ervaring met trainen en eten vooral belangrijk is en niet de stats.

Comment

Stomme vergelijking maar het laat mijn punt zien:
            Jan moet elke dag 50km overbruggen om naar zijn werk te gaan.
            Moet hij dan eerst elke dag stappen tot zijn benen op zijn en hij het echt niet meer aankan om vervolgensde fiets te nemen ? Juist niet dus, hij neemt gewoon meteen de fiets.
            Jan moet 10000kcal eten op een dag. Moet hij dan eerst elke dag rijst eten tot hij niet meer kan? Juist niet dus, hij eet gewoon altijd McDonald's

Slaat ook nergens op. Waarom zou je juicen voor resultaat dat je ook natural kan halen? Als je voeding/training in orde is, dan is dit totaal overbodig.

Sterkte met je revalidatie en succes! Vooral in het begin zal je vast gigantisch snel omhoog gaan in gewicht!

Comment

Je pakt het meest in je eerste kuren, waarom? Het is allemaal nieuw voor je lichaam. Als je in je eerste kuur 6 kg vvm pakt die je naturel ook had kunnen gainen, is dat toch zonde? Ten tweede, kuurmassa is kwalitatief ook minder dan naturel, je bent het dus ook sneller kwijt.
              Plus als je het naturel komt bereiken is dit gezonder.
              Plus als je snel groeit krijg je last van je pezen.

Maarja, iig succes!
              Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
              People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
              BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg

Comment

Originally posted by Jaapje View Post
                Jan moet 10000kcal eten op een dag. Moet hij dan eerst elke dag rijst eten tot hij niet meer kan? Juist niet dus, hij eet gewoon altijd McDonald's

Slaat ook nergens op. Waarom zou je juicen voor resultaat dat je ook natural kan halen? Als je voeding/training in orde is, dan is dit totaal overbodig.

Sterkte met je revalidatie en succes! Vooral in het begin zal je vast gigantisch snel omhoog gaan in gewicht!
                Zoals ik al zei is het een belachelijk voorbeeld. Maar je begrijpt men punt.
                Is totaal geen zonde, het hangt gewoon van de persoon zelf af.

Thx man!

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post
                  Je pakt het meest in je eerste kuren, waarom? Het is allemaal nieuw voor je lichaam. Als je in je eerste kuur 6 kg vvm pakt die je naturel ook had kunnen gainen, is dat toch zonde? Ten tweede, kuurmassa is kwalitatief ook minder dan naturel, je bent het dus ook sneller kwijt.

Maarja, iig succes!
                  Je receptors maken geen verschil hoor omdat het *nieuw* is voor je lichaam.
                  Kuurmassa kwalitatief minder ? Slaat helemaal nergens op. spiermassa is spiermassa.
                  Je lichaam maakt echt geen verschil.
                  AAS is niet ongezond als het op korte kuurtjes aankomt. Er is enkel informatie bekend over langdurig AAS gebruik. En zelfs deze info is schaars. De werkelijkheid is dat je al flink je best mag doen voor ernstige nadelen te ondervinden.
                  Snel groeien is helemaal geen probleem voor de pezen, tenzei je dit in rekening neemt met de krachtwinst. Daar moet idd je rekening mee houden.

Nuja dit is iets waar meningen verschillen. Maakt geen zak uit ook, mijn mening is dat iedereen zn eigen keuzes maakt en zelf moet weten wat die doet. Geen reden om iemand te veroordelen.
                  We trainen allemaal met een doel en iedereen doet zn best.

Comment

Je receptors maken geen verschil hoor omdat het *nieuw* is voor je lichaam.
                    Kuurmassa kwalitatief minder ? Slaat helemaal nergens op. spiermassa is spiermassa.
                    Je lichaam maakt echt geen verschil.
                    AAS is niet ongezond als het op korte kuurtjes aankomt. Er is enkel informatie bekend over langdurig AAS gebruik. En zelfs deze info is schaars. De werkelijkheid is dat je al flink je best mag doen voor ernstige nadelen te ondervinden.
                    Snel groeien is helemaal geen probleem voor de pezen, tenzei je dit in rekening neemt met de krachtwinst. Daar moet idd je rekening mee houden.

Nuja dit is iets waar meningen verschillen. Maakt geen zak uit ook, mijn mening is dat iedereen zn eigen keuzes maakt en zelf moet weten wat die doet. Geen reden om iemand te veroordelen.
                    We trainen allemaal met een doel en iedereen doet zn best.
                    Pin me niet vast op het feit dat ik aas niet ongezond vind he, je moet het allemaal relativeren.
                    Gezond/ongezond is gewoon belachelijk in onze samenleving. Als je teveel vlees eet vinden ze het ongezond, en als je enkel vergetarisch eet ben je dan weer wel gezond. Omgekeerde wereld.

Comment

Originally posted by Rickbeen View Post

Maarja, iig succes!
                      Hangt allemaal ervanaf hoe ver je nog van je doel af bent. als je start op 70kg en je wil naar 100kg is het verstandig hoop kilos te pakken want je begint net en je kan makkelijk 15kg gainen in 2 jaar.

Begin je echter op 50kg, zit je nu op 75kg en je doel is 90kg? Dan vind ik het niet gek dat die persoon na 2 jaar clean trainen denkt: Als ik nu nog 2 jaartes doortrain met 2 a 3 kuurtjes dan zitk op mn doel.
                      Of: Ik moet nog 6 jaar trainen voordatk op mn doel zit, ben dan al 30+.
                      Dus was cosmetisch betreft geniet je er niet veel meer van. JE kan nog een goddelijk lichaam hebben op 30+ maar je kop gaat er nooit meer zo mooi uit zien als toen je 25 was haha.

Maar goed nogmaals hangt het af van, Doelen, meningen en startpunten. Niets is oppervlakkig te beoordelen als het om bodybuilding gaat. Helaas gebeurt dat wel vaak

Comment

Hey, ik ben bioniche. Na 5 operaties ,4 weken ziekenhuis en enkele maanden revalidatie wil ik terug beginnen met trainen. Dit gaan we dan ook meteen goed doen. Ik ben letterlijk al mijn massa verloren + vetter geworden.

Geschatte stats : 1M77 / 74kg / 17%BF

Liefst geen gezeik over de dosis gezien naar mijn stats.
                        Ik weet wat ik doe en heb ervaring genoeg om mijn keuzes te maken.
                        Dit zeik gedeelte kunnen we dus meteen overslaan

Doel : Wat komt dat komt.

KUURPLAN

AAS:

Basis 16 weken:
                        Tetsosterone enathaat : 750 mg (Pharma) EW
                        Testosterone cypionaat : 1200 mg (pharma) EW

Overige

Week 1-4 : Methadienone : 40 mg ED (ugl)
                        Week 1-9 : Trenbolone enanthaat : 600 mg (ugl) EW
                        Week 1-9 : Testosterone cypionaat : 600 mg (ugl) EW

Week 10-16 : Trenbolone acetaat : 2000 mg EW (ugl) EW
                        Week 6-16 : methenolone enanthaat : 1000mg EW (ugl) EW

HGH

Maandag = 6iu
                        dinsdag = 4iu
                        woensdag = /
                        donderdag = 6iu
                        vrijdag = 4iu

De Dosissen worden steeds opgesplits, enkel niet op woensdag.
                        Ik geef telkens een dosis op de 'cruciale momenten', ook de toedinging is hierop aangepast.

Cruciale momenten : op dit moment piekt de insuline het hoogst die ik mezelf heb toegediend. Tijd om alle voeding en hgh zo snel mogelijk in de bloedbaan te krijgen.
                        De snelheid en soort van voeding is vooral belangrijk rond de workout. Daarom dat ik hier ook 3 shakes voor heb. Pre workout zet ik insuline zodat ik geniet van ultieme opname.
                        Ook de hgh moet dus Post WO zo snel mogelijk in de bloedbaan terechtkomen en nog belangrijker , deze moet Post WO een zo hoog moglijke piek geven.
                        Daarom zet ik deze Intraveneus! DOE DIT ENKEL MET HGH UIT DE APOTHEKER. LET OP MET COUNTERFEIT. GEVAAR OP INFECTIE !!

Wat wilt dit dus zeggen ?

6iu dagen:
                        1 injectie onmiddelijk in de ochtend samen met mijn insuline. 1.5 IU INTRAMUSCULAIR voor een langdurige opname gedurende het eerste deel van de dag.
                        1 injectie onmiddelijk Post WO (window van 10min) tijdens mijn insulinepiek. 3IU INTRAVENEUS. Hoogste piek , Beste voor spieropbouw.
                        1 injectie naar keuze, voor mij is dit 4u post WO aangezien mijn insuline die ik 2u Post wo heb gezet dan het hoogste piekt. Dit is ook de laatste insuline dosis.

2iu dagen:
                        1 injectie post WO want deze is het belangrijkste. 2IU INTRAVENEUS

INSULINE

Maandag = 34 iu
                        Dinsdag = 34 iu
                        woensdag = 10 iu
                        donderdag = 34 iu
                        vrijdag = 34 iu

Verdeeld in :
                        Ochtend = 12 iu
                        55 min pre WO = 12 iu
                        2 uur post WO = 10 iu

SEO

Voor het bevorderen van de groei. Strekken fascia (ruimte maken)
                        Dit zal steeds 3 weken onn en 3 weken off gebeuren. Ik gebruik enkel SEO tijdens de insuline schakel.
                        Waarom ? Seo moet je zoizo on en off schakelen maar seo dient er vooral voor om je spier op te pompen en plaats te maken voor groei.
                        Dit gebeurt dus het beste tijdens de insuline periode doordat insuline ervoor zorgt dat je spier vol voedingstoffen/bloed loopt. (pomp)
                        SEO zet je in mijn opinie best onmiddelijk na de traing. Window van 20 min.

Schouders : 3cc per midden kop. 3X per week.
                        triceps : 3 cc per kop. 3x per week.
                        biceps : 2cc binnenste kop. 2x per week.

Gear injecties worden gezet naar keuze. Dit kan een aanvulling zijn op de SEO of gewoon binnenkant borst bijvoorbeeld.
                        Elke injectie zet ik met de functie om fascia te stretchen. Dit zal dus voornamelijk in schouders/borst/traps gebeuren.
                        Hier ben ik nog niet uit.

Meer info later (voeding/training)
                        Je zou deze kuur veel beter kunnen doen als je juist helemaal bent hersteld van je klachten, naar mijn mening lijkt het mij juist beter om eerst 3 maanden tot 6 maanden te wachten met kuren en eerst alles met voeding te doen of een klein kuurtje voordat extra duwtje/zetje te geven snap je keuze heel goed hoe wat en waarom maar beter eerst je lichaam weer laten winnen aan een goeie training wat als je het weer in je arm krijgt en je zit in zn zware kuur das pas zonder man daarom lijkt mij beter om eerst drie maanden minimaal naturel te trainen goede voeding erbij en naar die drie maanden kijken hoe jij je voelt en hoe je arm voelt. voel jij je goed zou ik weer vol gas geven en naar je ouwe fysiek toe trainen met de zieke kuur ik had het eerst aangekeken met drie maanden hoe het allemaal gaat hoe het verloopt kwa klachten pezen aan hechtingen en je armen natuurlijk 5 operaties lijken mij niet voor niets geweest.. benieuwd wat je gaat doen toch ;-)
                        ga je volgen met deze log.. succes
                        Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Originally posted by martin27 View Post
                          Je zou deze kuur veel beter kunnen doen als je juist helemaal bent hersteld van je klachten, naar mijn mening lijkt het mij juist beter om eerst 3 maanden tot 6 maanden te wachten met kuren en eerst alles met voeding te doen of een klein kuurtje voordat extra duwtje/zetje te geven snap je keuze heel goed hoe wat en waarom maar beter eerst je lichaam weer laten winnen aan een goeie training wat als je het weer in je arm krijgt en je zit in zn zware kuur das pas zonder man daarom lijkt mij beter om eerst drie maanden minimaal naturel te trainen goede voeding erbij en naar die drie maanden kijken hoe jij je voelt en hoe je arm voelt. voel jij je goed zou ik weer vol gas geven en naar je ouwe fysiek toe trainen met de zieke kuur ik had het eerst aangekeken met drie maanden hoe het allemaal gaat hoe het verloopt kwa klachten pezen aan hechtingen en je armen natuurlijk 5 operaties lijken mij niet voor niets geweest.. benieuwd wat je gaat doen toch ;-)
                          ga je volgen met deze log.. succes
                          Yo , ja mijn operatie is al 6 maanden geleden he! Dus ik ben er wel klaar voor vind ik.
                          Ik train ook niet super belastend op mijn pezen ofzo, meer info over training komt later.
                          Enige waar ik op moet letten is dat ik mijn armen stretch als ik spierpijn heb.
                          Ik mocht van de prof na 1 maand training licht hervatten maar ik wou er mee wachten tot ik me er goed bij voelde, de prof weet namelijk niet dat mijn armen bv plots 4 cm kunnen groeien op korte tijd. Ik had geen zin in complicaties met mijn litteken.

Thx!

Comment

idd een goeie warming up is hier zeker belangrijk
                            maar je bent al bezig met trainingen nu.. kan het er niet echt uit halen of je nu al volop traind ;-)
                            enige tip die ik je kan geven is Luister goed naar je lichaam en stop op tijd voor de ellende weer opnieuw begint
                            aangezien je snel gaat groeien en kwa kracht ook aardig vooruit zal gaan :-)

wat is de reden dat je Tetsosterone enathaat Testosterone cypionaat bijde pakt en niet gewoon enkel de e of c
                            heb dit nog niet eerder zien voorbij komen ben daarom benieuwd naar deze keuze ook wegens de halveringstijd

Comment

Hey, ik ben bioniche. Na 5 operaties ,4 weken ziekenhuis en enkele maanden revalidatie wil ik terug beginnen met trainen. Dit gaan we dan ook meteen goed doen. Ik ben letterlijk al mijn massa verloren + vetter geworden.

Geschatte stats : 1M77 / 74kg / 17%BF

Liefst geen gezeik over de dosis gezien naar mijn stats.
                              Ik weet wat ik doe en heb ervaring genoeg om mijn keuzes te maken.
                              Dit zeik gedeelte kunnen we dus meteen overslaan

Doel : Wat komt dat komt.

KUURPLAN

AAS:

Basis 16 weken:
                              Tetsosterone enathaat : 750 mg (Pharma) EW
                              Testosterone cypionaat : 1200 mg (pharma) EW

Overige

Week 1-4 : Methadienone : 40 mg ED (ugl)
                              Week 1-9 : Trenbolone enanthaat : 600 mg (ugl) EW
                              Week 1-9 : Testosterone cypionaat : 600 mg (ugl) EW

Week 10-16 : Trenbolone acetaat : 2000 mg EW (ugl) EW
                              Week 6-16 : methenolone enanthaat : 1000mg EW (ugl) EW

HGH

Maandag = 6iu
                              dinsdag = 4iu
                              woensdag = /
                              donderdag = 6iu
                              vrijdag = 4iu

De Dosissen worden steeds opgesplits, enkel niet op woensdag.
                              Ik geef telkens een dosis op de 'cruciale momenten', ook de toedinging is hierop aangepast.

Cruciale momenten : op dit moment piekt de insuline het hoogst die ik mezelf heb toegediend. Tijd om alle voeding en hgh zo snel mogelijk in de bloedbaan te krijgen.
                              De snelheid en soort van voeding is vooral belangrijk rond de workout. Daarom dat ik hier ook 3 shakes voor heb. Pre workout zet ik insuline zodat ik geniet van ultieme opname.
                              Ook de hgh moet dus Post WO zo snel mogelijk in de bloedbaan terechtkomen en nog belangrijker , deze moet Post WO een zo hoog moglijke piek geven.
                              Daarom zet ik deze Intraveneus! DOE DIT ENKEL MET HGH UIT DE APOTHEKER. LET OP MET COUNTERFEIT. GEVAAR OP INFECTIE !!

Wat wilt dit dus zeggen ?

6iu dagen:
                              1 injectie onmiddelijk in de ochtend samen met mijn insuline. 1.5 IU INTRAMUSCULAIR voor een langdurige opname gedurende het eerste deel van de dag.
                              1 injectie onmiddelijk Post WO (window van 10min) tijdens mijn insulinepiek. 3IU INTRAVENEUS. Hoogste piek , Beste voor spieropbouw.
                              1 injectie naar keuze, voor mij is dit 4u post WO aangezien mijn insuline die ik 2u Post wo heb gezet dan het hoogste piekt. Dit is ook de laatste insuline dosis.

2iu dagen:
                              1 injectie post WO want deze is het belangrijkste. 2IU INTRAVENEUS

INSULINE

Maandag = 34 iu
                              Dinsdag = 34 iu
                              woensdag = 10 iu
                              donderdag = 34 iu
                              vrijdag = 34 iu

Verdeeld in :
                              Ochtend = 12 iu
                              55 min pre WO = 12 iu
                              2 uur post WO = 10 iu

SEO

Voor het bevorderen van de groei. Strekken fascia (ruimte maken)
                              Dit zal steeds 3 weken onn en 3 weken off gebeuren. Ik gebruik enkel SEO tijdens de insuline schakel.
                              Waarom ? Seo moet je zoizo on en off schakelen maar seo dient er vooral voor om je spier op te pompen en plaats te maken voor groei.
                              Dit gebeurt dus het beste tijdens de insuline periode doordat insuline ervoor zorgt dat je spier vol voedingstoffen/bloed loopt. (pomp)
                              SEO zet je in mijn opinie best onmiddelijk na de traing. Window van 20 min.

Schouders : 3cc per midden kop. 3X per week.
                              triceps : 3 cc per kop. 3x per week.
                              biceps : 2cc binnenste kop. 2x per week.

Gear injecties worden gezet naar keuze. Dit kan een aanvulling zijn op de SEO of gewoon binnenkant borst bijvoorbeeld.
                              Elke injectie zet ik met de functie om fascia te stretchen. Dit zal dus voornamelijk in schouders/borst/traps gebeuren.
                              Hier ben ik nog niet uit.

Meer info later (voeding/training)
                              de Meest gangbare dosering is 75mg om de dag of elke dag voor de acetate
                              en jij wil 2000 mg per week zetten of is dit een typ fout van jou en moet dit
                              enanthaat zijn
                              je moet de mensen hier niet op het verkeerde patje gaan zetten op deze manier dit is zwaar over kil
                              2000 mg acetate per week zou hier toch nog maar eens over na denken als ik jou was

Comment

Die 2 gram ace lijkt me een typfoutje toch?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X