Nieuwe kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

1 om 2 in de week is prima idd
    Een dag niet getraind...

Comment

En al zou ik de korte esters nemen. Pure droge massa. Test p met tren a. Vriend van me ging hier als een jekker op niet normaal. Weinig sides. Wat zijn dan de doseringen die ik prik op maandag woensdag vrijdag?

Comment

om de dag 1 ml van elk
        Een dag niet getraind...

Comment

Moet ik dan niet mn test lager houden. Om de dag 0,4ml ofzo? En de tren wel om de dag 1ml

Comment

met kort zou ik dat niet doen...
            Een dag niet getraind...

Comment

Originally posted by frankey View Post
              met kort zou ik dat niet doen...
              Waarom met korte esters niet en met lange wel?

Comment

Nou omdat... om de dag 0.5 te zetten is.. is 25mg per dag... hoeveel maak je gemiddeld aan zeker iemand van 19 15 a 25 per dag ? Kan je net zo goed niks zetten
                Een dag niet getraind...

Comment

Okee ik dacht mis was er speciale reden voor bij korte esters ofzo maar gemiddeld maakt een man geloof ik zo'n 7mg per dag aan, dus is ongeveer nog 3x zoveel. (ook na aftrek estergewicht) 7x25= 175mg test-p per week. En dan nog 7x50= 350mg tren a per week. Lijkt me dan wel ongeveer overeen te komen met low test/ high tren 250mg test-e / 400mg tren-e

Comment

Originally posted by zapdis View Post
                    Okee ik dacht mis was er speciale reden voor bij korte esters ofzo maar gemiddeld maakt een man geloof ik zo'n 7mg per dag aan, dus is ongeveer nog 3x zoveel. (ook na aftrek estergewicht) 7x25= 175mg test-p per week. En dan nog 7x50= 350mg tren a per week. Lijkt me dan wel ongeveer overeen te komen met low test/ high tren 250mg test-e / 400mg tren-e
                    Ik begin met de 0,5 test 1,5tren enanthaat esters. Wellicht schakel ik later over op de korte tren esters!
                    Ben erg benieuwd!

Comment

Ga je een (foto)log bij houden hier?

Comment

Originally posted by zapdis View Post
                        Ga je een (foto)log bij houden hier?
                        donderdag ben ik begonnen met 3 maal per week 1ml tren A test P. Ik wil elke week op donderdag een update doen. Donderdag woog ik in de sportschool precies 90kilo!
                        Vandaag chestday, de vorige trainingen voelde ik de drive alweer goed en kon ik nonnstop gaan!

Comment

Vandaag gewogen in de sportschool, na het avondeten 94,5kilo.
                          Ben erg gemotiveerd en ik destroy dan ook echt me trainingen.
                          gaat super lekker!

Comment

+4,5kg in amper een week? hoeveel zit je boven je onderhoud?
                            hoeveel gram zout krijg je binnen per dag?

Comment

Ik zou je weging 's ochtends vroeg gaan doen na het eerste toilet bezoek. Na avond eten kun je wel 3-5kg zwaarder zijn dan dat je werkelijk bent. Zo wegen is niet echt betrouwbaar
                              Mijn trainingslog: http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/66382-emielos-the-road-to-the-enercup.html

Comment

Originally posted by frankey View Post
                                Nou omdat... om de dag 0.5 te zetten is.. is 25mg per dag... hoeveel maak je gemiddeld aan zeker iemand van 19 15 a 25 per dag ? Kan je net zo goed niks zetten
                                geloof iets minder gemiddeld 5-15 oid. maar dat maakt je verhaal niet minder waar

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X