Wat houden de afkortingen in
Collapse
X
-
de zomer is bijna voorbij, ik zou eerst lekker gaan bulken (massa kweken) en dan volgend jaar zomer gaan cutten (vet verliezen)
en wel een goed voedingsschema aanhouden, anders ga je die buik alleen maar extra kweken.Sponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (corina @ Aug. 03 2005,10:10)]de zomer is bijna voorbij, ik zou eerst lekker gaan bulken (massa kweken) en dan volgend jaar zomer gaan cutten (vet verliezen)
en wel een goed voedingsschema aanhouden, anders ga je die buik alleen maar extra kweken.
Edit: Welke zomer?
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (D-Men @ Jul. 29 2005,22:15)]mzzl is mazzl
ltrz is laterz
clen is clenbuterol
test is testo
primo is primobolan
sus is sustanon
stano is stanozolol
winnie is winstrol
tren is trenbolone
d-boll is dianabol
t-boll is Turinabol
deca is deca durabolin
EQ is boldenon / Equipose
oxy is oxymetholone
nolva is nolvadex
clo is clomid
provi is priviron
Hoop dat je zo een eind komt kerel,
Grt (groet) D
var = anavar
Comment
-
Graag zou ik bevestigd willen zien dat ik Iguana goed heb begrepen.
Ik heb ergens gelezen dat je je basis behoefte Kcal kan uitrekenen.
Ik ben 68 jaar ik kwam uit op395.
mijn lengte is 1m65 x 5= 825
mijn gewicht is 63kg x138= 869 als ik dit bij elkaar op tel is mijn basis behoefte 2089 Kcal.
Nu zat ik ook met de uitdrukking cutten en bulken want ik ben nog maar
vier weken aan het trainen.
Dus als ik het goed heb begrepen moet ik 500kcal bij de basis behoefte optellen om te bulken wandt mijn doel is spieropbouw.
Dit betekend minimaal 5 maaltijden per dag (of nog meer???)
Ik hoop dat dit geen onzin verhaal is wandt ik moet nog veel leren.
Comment
-
Originally posted by nummer1dj View Postik heb een vraagje.
ik heb geen verkeerd gewicht(84kg)voor mijn lengte(1.87m)
maar door dat ik een hele lange tijd mn training heb laten liggen en me een tijd niet druk heb gemaakt over eet schema's ben ik een beetje ingezakt geraakt,
het is net niet wat ik hier eerder heb gelezen een ontplofte voetbal buik,maar beschaafd uitgedrukt een drank pens.
kan ik die er beter eerst aftrainen voor ik me verder fixeer op het weer op pakken van mn trainingen en het op pompen van mn lichaam.
ik doe voor het trainen altijd eerst een opwarmertje 10 min fietsen wat volgens mij het best is om vet er afte trainen in plaats van kracht trainen.
vuilnis zak knippen om doen, en gaan rennen met shirtje erover heen dan komt t ook wel goed
Comment
-
jaap je ken beter nieuw topic openen. dit is ouwe shit.
eten 5 tot 8x is altijd beter dan 3keer. maar dat heeft niks met je kCal te maken. je kan 2500kCal ook in een keer eten. maar dan heb je pond chocolade nodig ofzo
over voeding kan je het beste in de sectie voeding vragen/lezeneen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
5 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-