Handtekening is gelukt zie ik, nu nog een linkje naar dit discussie topic erbij en je bent compleet!
Het jaar van bruce!
Collapse
X
-
ik had ook een hoge hartslag, wat jij opschrijft was voor mij een normale hartslag
tussen de rust 150 en dan ging ie weer flink stijgen.
kan misschien iets met je conditie te maken hebben, maar als ik jou was zou ik zeker even naar de dokter gaan.
kan zijn dat er een griepje of zoiets in de weg zit,
dat was bij mij toen het geval.
rook je trouwens?
en weet je ook wat je hartslag van te voren was, misschien heb je altijd een hoge hts gehad.
groetjes corinaSponsored by:
Inshapesupplements
Comment
-
ik heb altijd een hoge gehad volgens mij.
op mn 20e begon een fiets te piepen omdat ik boven de 185 kwam. (ja alarmpiepje :P )
maar afgelopen week had ik veel koppijn denk door die hoge hartslag. bloeddruk is normaal. raar
ik wil lage hartslag. mn vriendin heb 59 als ze ligt. veel sportmensen zitten op 60 in rustige rust.
ik kom als ik slaap op zo'n 85. maar als ik met mn ogen knipper zittie boven de 100.
stress om mn huis?
ik ga ceker naar de dokter. maar nu ff niet. als ik tijd heb.
ennuh: neeeeee, ik rook niet maatjuh!een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Bruce, je hebt een soort aanvallen gehad en nu weer dit. Ik zal eerlijk zijn: ik vind jou momenteel niet gezond genoeg om te kuren. Je buitenkant is er misschien klaar voor, maar je binnenkant is dat beslist niet. Ik hoop van harte dat we de topictitel niet hoeven aan te passen in 'het laatste jaar van Bruce'. Een jaar lang aan de bollen... daar moet je wel oergezond aan beginnen, kerel!We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Brucie heeft epilepsie dacht ik, mijn vriendin heeft dat ook en is best onder controle te krijgen.
Je hoge hartslag kan van alles betekenen, slechte conditie, hoog cholesterol gehalte in het bloed waardoor aderen dicht slibben en hart vlugger moet pompen, stress, een hartkwaal, enz ...
Dus niet allemaal gezonde dingen, naar de dokter brucie of je haalt misschien u eigen trouwfeest niet
Grtzstil growing
Comment
-
ik vin jullie lief jonges (en meissies)
mn epileptie komt alleen voor als ik een nacht oversla.
op vakantie heb ik het ook gehad. maar ik heb dus de nacht over gevlogen. de volgende avond veel te veel gezopen....
ik moet mn rust nemen en niet zuipen dan heb ik van epileptie geen last.
dat hart is wat anders. ga er dus cker met de dokter over hebben.
nu zie ik de tren eigenlijk ook niet zitten. dit puur omdat het geen human grade stuff is. testo/deca.... och...
ik ga zo gauw ik een gaatje heb.
ps. stress heb ik veel momenteel dus daar kan het een beetje mee te maken hebben. (ook veel moe enzo)
he, nu bloeddruk 133 over 79
en hart 90
activiteit: computeren.
dat is redelijk goed denk ik?
missch. een griep onder de leden?
ok, moet 70 zijn met deze activiteit, maar niet zo accuut.
maar ik ga wel hoor.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
ha gaat erg lekker zo te horen kerel
maar een hart slag ver over de 200 ga je niet meer redden ben ik bang max is geloof ik 220 en dan mooet je je leeftijd er afhalen das jou personlijke max kan iets meer of minder zijn maar zal daar rond zitten
of je bent een exclusief gevalWho's the Chef
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
17 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: