Het jaar van bruce!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tip voor iedereen: spiegel je niet aan Ronnie Coleman, want dan vind je jezelf klein etc en heb je dus redenen te over om te gaan kuren. Spiegel jezelf met de doorsnee mens en je wordt vanzelf tevreden. Of spiegel je nergens aan, da's ook goed.
    We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

• Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Jan. 23 2006,12:03)]Tip voor iedereen: spiegel je niet aan Ronnie Coleman, want dan vind je jezelf klein etc en heb je dus redenen te over om te gaan kuren. Spiegel jezelf met de doorsnee mens en je wordt vanzelf tevreden.   Of spiegel je nergens aan, da's ook goed.  
      Een goede tip Symmie! Voor mijzelf heb ik een aantal ideale fysieken gezocht en hier spiegel ik mezelf mee. Mezelf vergelijken met de big nasty.... bij lange na niet
      Jezelf aan niemand spiegelen zal niet lukken denk ik. Als je echt fanatiek bezig bent heb je altijd een streven naar een doel. Aangezien dat je zelf daar nog niet bent zoek je dan naar een ideaal dat het meest bij je doel in de buurt komt. En ja tis ook zo dat je meer kans hebt om je doel te bereiken door het louter regelmatig te visualiseren.

Comment

• Spiegel mezelf altijd aan mijn spiegelbeeld. Is wat voller de laatste tijd maar ben er happy mee..

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Jan. 23 2006,11:08)]Oud inderdaad en het spreekwoord wijsheid komt met de jaren gaat hier ook zeer zeker op..

Greets...
          das ook niet voor iedereen hoor
          Who's the Chef

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Jan. 23 2006,12:50)]Spiegel mezelf altijd aan mijn spiegelbeeld. Is wat voller de laatste tijd maar ben er happy mee..

Greets...
            Dat is belangrijk kerel! Kunnen weinig mensen echt zeggen.
            Wij hier vinden je ook leuk he, ook al zie eruit als een michelin manneke

Comment

• Duidelijk een geval van overmoedig door teveel test

Greets...

Comment

• jah...
                nee, moet niet hoor dat droge. maar ik heb het beloofd. zowel aan haar als aan mezelf. toen ik net met haar ging had ik nog een knap dun hoofd, en door het kuren een plofkop die niet mooi genoeg was voor de cover van mens health. (om er maar eentje te noemen) hahahahahaha
                de teleurstellingen achteraf zijn het niet waard. tis echt maar van week 3 tot 3 weken na je kuur en dan begint het al te zakken. allemaal vocht dus. (imo)
                voor mn dieet heb ik iets heerlijks verzonnen.
                ik pak pan water, gooi er zooitje maggi blokken in, zakje soepgroenten en een kilo kip aan stukken gescheurd.
                dat kook ik tot soort kippesoep.
                dan haal ik de kip eruit (vet drijft op water) en de soepgroente haal ik er ook uit.
                dat doe ik samen bij een bord rijst en voila: vetvrij, vitamine rijk en eiwitrijk lekker maaltje.
                ik zal in november wel es een pic maken. (als ik niet TE mager gworden ben
                een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• maar er is ook goed nieuws:
                  gisteravond hartslag 63
                  vanmiddag thuis uit werk: 69
                  nu net na trainen: 93

ben zooitje vocht kwijt en mn hart gaat ook gelijk normaal doen. dat LIJKT me toch echt dan aan de as te liggen. lekker gezond dus

ben bij dieetiste gweest. moet 3 dagen mn voeding bijhouden van smorgens tot savonds. en dan gaat zij kijken wat ik eraan moet doen, maar jah... heb al veel veranderd. gege.
                  moet na 22 maart weer en dan wil ik daarna gelijk mn cholesterol weer laten meten. dat moet dan wel goed zijn denk ik. daarna ff de winny opmaken en dan as de rug toekeren. zal wel moeilijk zijn. (de verleiding weerstaan)
                  zal dus ook alle as weg doen die er nog ligt. anders is het zo gebeurd.
                  een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Veel succes er mee kerel, hoop dat je de verleiding dan idd kan weerstaan. Je gezondheid gaat er blijkbaar wel op vooruit en dat zou dan toch een extra stimulans kunnen zijn om van de AS te blijven.

Grtz

Comment

• Lijkt me ook wel ja!
                      Goed te horen dat het allemaal wat beter gaat Brucie

Greets...

Comment

• Veel succes ermee kerel. En idd alles wegdoen en er zo ver mogelijk uit de buurt van blijven! Hier je vrouwtje vast en zeker zeer blij mee

Comment

• goed nieuws iig duidelijk dat je er mee zal stoppen

suc6 er mee kerel
                          Who's the Chef

Comment

• Ben heel benieuwd of je het volhoudt zonder as Bruce...
                            Wel hartstikke goede berichten over je gezondheid natuurlijk, lekker vasthouden hoor!

Comment

• Succes
                              Sponsored by:
                              Inshapesupplements

Comment

Citaat[/b] (Curiosio @ Jan. 23 2006,11:08)]Oud inderdaad en het spreekwoord wijsheid komt met de jaren gaat hier ook zeer zeker op..

Greets...
                                Dit is zeker het geval

Ik weet ook niet waarom ik het altijd uitstel, over een paar jaar had het niet snel genoeg kunnen gaan.
                                Het is ook wat je zegt achilles, als ik er niet gemotiveerd aan begin dan kan ik er beter afblijven.

Goed nieuws dat je gezondheid beter gaat bruce, is het belangrijkste kerel, al die as is lokkelijk he, maar is het echt u gezondheid waard, denk het niet, of heb je misschien een goede levensverzekering voor de vriendin

Grtz
                                stil growing

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X