rug
Kuurlog - Het jaar van Bruce
Collapse
X
-
gaan we weer ff.
blijf op 96kg hangen. zelfs iets teruggezakt. en weer bijgekomen.
reden: ik bulk me toch niet het schompes. vind de 13%vet wel zo mooi.
ben wel keihard. en dat vin ik eigeluk nog wel het mooiste. voelt erg massief
deca inmiddels gestopt, oxy allang. (missch. dat stoppen met oxy gelijk kilo vermindering gaf)
zal nu mn laatste 2 testootjes zetten en dan 4 weken winny prikken om de dag.
dan 8 weken niks en dan mn deca/ sust en zooitje dianabol opmaken. en dan voor april ongeveer een anavar/ winny variant ofzo. maar dat moet ik nog bekijken.
ben op fiets geweest in ziekenhuis voor mn hart. tis zo dat mn hart langzaam sneller gaat, dus conditie is goed, anders zou die heel snel omhoog gaan.
rare is wel (kon dat vrouwtje niet uitleggen, was iets voor cardioloog en die uitslag heb ik nog niet) mn hartslag bleef hoog. zelfs na 10 minuten nog boven 130 :S :S
dus soort clenbuterol effect, dat op je centrale zenuwstelsel werkt, zodat je hart niet het sein krijgt om langzamer te kloppen.
centrale zenuwstelsel... onlangs epileptie... hm.... rare toestand in mn hoofd. (diagnose is nog niet gesteld hoor)
hier commentaren plies. (of niet)een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
nou... 1 week niet gebruikt.... (zit in mn brug fase van 2 mnd), maar ook 1 week niet getraind. (alleen maandag)
slecht gegeten.
waarom: ik heb een zeer hard opgezwollen lymfeklier rechts in mn nek. op het moment dat ik slikte (dinsdag tot donderdag) leek het alsof ik keel- en oorontsteking had. nu wordt het eindelijk minder, dus vanaf maandag weer keihard trainen.
rare: tijdens mn kuur ging ik naar 6x 120kg banken. week later 4x 120kg en weer week later (voelde me slecht) 5x 120.
dus het gaat op en neer.
probleem: ben van 96 naar 93 gegaan. wheee... alweer dat klote 93 kg.
maarja... de blokken staan weer op de buik.hahah.
ben echt benieuwd wat er over 2 mnd gaat gebeuren.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
heb vandaag voor eerst sinds half jaar bicep weer getraind. trainde immers de benen, rug en borst.
mn theorie klopt hoor. ben met bicep gwoon veel sterker geworden dan ervoor. dus de tijd dat ik ze trainde. das ist kuhl ja!!!
setjes met dumbells van 27,5kg.
deed ik hooguit met 24 en dan zwaar nep. dussss...een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
8 kilootjes kwijt dus.
loop bij dieetiste ivm cholesterol maar das allang goed volges mij.
eet droog en goed. geen snack meer enzo. (en alcohol zeer weinig)
daarom ff een foto van mn buikje.
ben 88kg nu. wil ooit 90 droog halen, maar dat zal wel ff duren nu ik naturel verder ga.Last edited by bruce; 10-05-2007, 19:54.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door datarecoveeNeed to access BIOS :
- Change Boot Order – Boot from a USB or CD/DVD for OS installation or recovery.
- Enable Virtualization – Activate technologies
-
Kanaal: Algemeen
8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 81kg 4x
- 81kg 5x
Deadlift:
- 160kg 1x
- 130kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door tim87If you're looking for a reliable solution to address erectile dysfunction, buy Cenforce 100mg. This oral medication is just what you need. Known for its...1 day ago
-
door justinsmith07Reiki Healing is such a transformative practice! Unlocking the power of energy healing can bring balance and harmony to life. If you want to deepen your...1 day ago
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...2 weken geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 85kg 1x
Paused safety bar squat:
- 90kg 4x
Wide grip bent over...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 weken geleden
-
Antwoord op The big data analytics coursedoor macautherUnlock the power of AI within your Salesforce exam questions ecosystem and propel your career forward with the Salesforce Certified AI Associate certification....
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment