T'bol only versus t'bol,sus,deca

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • T'bol only versus t'bol,sus,deca

    Hallo iedereen

    Binnen een goei week begin ik met een kuurtje.

    Ofwel een turinabol-only kuurtje
    of turinabol als kickstart met dca en sus..

    1-8 --- 40mg T'bol
    8-9 --- 40mg Nolva
    10-11 -20mg Nolva

    Ofwel

    1-4 --- 40mg T'bol
    1-8 -- 1ml sus om de 7 dagen
    1-8 -- 1ml Deca Om de zeven dagen.
    10-13 clomid + nolva


    Wat geniet jullie voorkeur en waarom?

  • #2
    Mijn voorkeur gaat naar de stack uit. Ik zou alleen in plaats van sus, test enth. nemen voor stabielere bloedwaardes. Ook zou ik om de 5 dagen prikken, ook weer voor stabielere bloedwaardes..
    De kuur zou ik door trekken tot 10 weken, en de nakuur beginnen 3 weken na de laatste prik...

    Grtz..
    Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

    Comment


    • #3
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (harold @ Aug. 11 2005,17:45)]Mijn voorkeur gaat naar de stack uit. Ik zou alleen in plaats van sus, test enth. nemen voor stabielere bloedwaardes. Ook zou ik om de 5 dagen prikken, ook weer voor stabielere bloedwaardes..
      De kuur zou ik door trekken tot 10 weken, en de nakuur beginnen 3 weken na de laatste prik...

      Grtz..

      Comment


      • #4
        Originally posted by [b
        Citaat[/b] (harold @ Aug. 11 2005,17:45)]Mijn voorkeur gaat naar de stack uit. Ik zou alleen in plaats van sus, test enth. nemen voor stabielere bloedwaardes. Ook zou ik om de 5 dagen prikken, ook weer voor stabielere bloedwaardes..
        De kuur zou ik door trekken tot 10 weken, en de nakuur beginnen 3 weken na de laatste prik...

        Grtz..
        zeker weten; met die stack pak je veel meer massa!

        (maar die turinabol is weer een stuk lichter qua bijwerkingen en klap op je eigen productie).

        het is maar waarvoor je kiest.

        ik ga eerdaags wel met die turinabol-only op 40mg beginnen, maar dan 6 weken.

        Hoeveel kilo kan ik hiermee pakken denken jullie; ik streef naar een kilo of 4 droog? Is dit een realistisch doel?

        Comment


        • #5
          @Loo Gaat dit je eerste kuur worden? En waarom kies je voor een only kuur..

          Grtz.



          Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

          Comment


          • #6
            ik zou voor de stack kiezen want je doel lijkt me toch wel massa pakken?
            ik zou idd ook om de 5 dagen prikken en de sustanon idd vervangen door enanthaat

            Comment


            • #7
              Originally posted by [b
              Citaat[/b] (harold @ Aug. 11 2005,18:54)]@Loo Gaat dit je eerste kuur worden? En waarom kies je voor een only kuur..

              Grtz.
              nee ik heb al een licht kuurtje gedaan ; primo/var
              (was ik wel te spreken over trouwens)

              Ik zit aan een t-bol only kuurtje te denken (40 mg), omdat ik de aankomende periode ivm mijn studie niet de faciliteiten heb om een fatsoenlijke 10weekse kuur in elkaar te zetten.
              10 weken + 2x id week spuiten komt me simpelweg slecht uit.
              Misschien pak ik volgend jaar een enth./deca kuurtje, maar voor nu wil ik het eigenlijk zo simpel mogelijk houden.

              Vooral het laag androgene karakter van turinabol staat me bijzonder aan, maar voorwaarde moet wel zijn dat ik er een kilo of 4 mee pak, anders heeft het weinig zin voor mij. Helaas zijn er nog geen gebruikers-ervaringen te vinden.

              Denken jullie dat een kilo of 4 te doen is?

              Comment


              • #8
                Denk het wel.

                Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

                Pain is temporary...pride is forever...

                Comment


                • #9
                  @elabaa; zou als het een eerste kuur is gaan voor t-boll only, als je vaker hebt gekuurd doen zoals Harold zegt.

                  Greets...
                  Growing is like sex you can never get enough...

                  Pain is temporary...pride is forever...

                  Comment


                  • #10
                    Ja Mr Corioso

                    Dit word mijn eerste deftige kuur.
                    En daarmee bedoel ik , deftig eten , deftig trainen en deftig rusten.

                    Ik heb een jaar en een half geleden deca en sus gedaan maar heb O gram gewonnen. Nu weet ik dat het heel dom was om zomaar met iets te beginnen waarvan ik het fijne niet wist...

                    In die periode ging ik dus heel zwaar zwerken en trainen maar at niet genoeg en ruste niet genoeg...

                    Daarvoor ben ik wat bang eigenlijk; je moet goed rusten maar als je dat spul in je lichaam hebt dan ben je zo gedreven dat je altijd wel iets wil doen....

                    Ma goed het is me hier duidelijk geworden dat je ervoor moet werken en er een 8 weken dicipline moet insteken ...

                    Ik denk ook dat ik zal starten met de t'bol only, zoals Meneer Loo, omdat het zo beter uitkomt.
                    Ik kan mss dat andere kuurtje beter houden voor na de winter zodat ik er tegen volgende zomer heel goed uitzie...

                    Ik ben blij dat ik dit forum gevonden heb , nu kan ik eindelijk met achtergrondkennis beginnen aan een mooi eindresultaat en enkele van mijn vrienden erop wijzen hoe het nu precies moest
                    Om maar een voorbeeld te geven ; sommige hadden nog nooit van een nakuur gehoord...

                    Comment


                    • #11
                      Lijkt me een wijs besluit!

                      Greets...
                      Growing is like sex you can never get enough...

                      Pain is temporary...pride is forever...

                      Comment


                      • #12


                        Grtz..
                        Pijn is niks meer dan een zwakte dat het lichaam verlaat.

                        Comment


                        • #13
                          Vinden jullie dat ik bij dat t'bol only kuurtje ook nog clomid mot nemen in de nakuur?

                          Comment


                          • #14
                            Zou persoonlijk nolvadex nemen maar als je bedoeld of je überhaupt zou moeten nakuren zeg ik ja.

                            Greets...
                            Growing is like sex you can never get enough...

                            Pain is temporary...pride is forever...

                            Comment


                            • #15
                              en..ben je al begonnen of ben je er nog niet helemaal uit..greetz..

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X