We zijn weer een tijdje verder, ik ben nu in het totaal 6 kg bijgekomen. De kracht begint nu ook goed te gaan, gisteren voor het eerst 4*140kg schuin gebankt, daarna was het wel ver op want plat duwde ik nog maar 5*120kg. Maar ik vind het toch een flinke voorruitgang, heb nog nooit meer dan 110 kg schuin geduwd hiervoor.
Definitieve kuur
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Curiosio @ Sep. 29 2005,09:20)]Deed je schuin eerder ook als eerste oefening dan?
Gaat hartstikke lekker al met al, zowel kracht als kg
Greets...Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
She wasn't Asian, but she sure knew how to Bang Cock...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 29 2005,21:12)]nette gains jtb, het weer is ook al beter dus je kan knallen kerel
GrtzDoor mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Testo @ Sep. 30 2005,03:47)]Dat zweten is niet zo erg maar jij stinkt meteen zo ranzig,ouwe! Â ÂDoor mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
ZO we zijn nu net over de helft van de kuur en ik weeg nu 108 kg. Ben niet veel vetter geworden, ik oog wel een stuk massiever. Krijg veel reacties, nadeel is helaas dat ik een t-shirt van energie wilde kopen, maar dat xl te strak zat, kreeg het shirt alleen niet meer uit. Maar gelukkig was daar een lieftallige (lees lekkere) verkoopster om me te helpen.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
-
Ik moet nog drie weken, maar de laatste drie weken kan ik niet meer lopen of zitten. 24 uur na mijn injectie lijkt het wel of ik een ontsteking krijg in mijn bilspier, deze trekt dan ongeveer binnen 6 dagen weg, maar begint weer met een nieuwe inject. Ik wissel dus af qua kant, maar dat mag niet baten, welke maat naalden heb ik nodig om in het bovenbeen te injecteren en waar moet ik in het bovenbeen injecteren? Ik heb alle stickies doorzocht, maar niet gevonden.Door mij gemaakte opmerkingen kunnen als beledigend ervaren worden, meestal is dit dan ook zo bedoeld...
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
5 dagen geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 1x
'Ballarina' safety bar squat:
- 71kg 8x
Wide grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: