Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Pijne spuitplekken had ik bij de prop van G.G. ben daar vroegtijdig mee gestopt omdat ik enorme schijven onder mijn bil/been kreeg. Hoop voor jou dat het met G.S. niet zo erg is. Maat van me stapt over op de prop van virormone i.p.v. G.S. bij hem doet het ook verotte zeer. Werkte overigens wel super die prop van G.G..
Of wij zijn gewoon een stelletje watjes.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Ik moet zeggen dat het wat minder is geworden,of je went er aan.De bil die ik elke keer moet hebben is dan net weer op tijd herstelt.Toch blijft het irritant.
Maar goed niet klagen maar dragen,zei me mams altijd.
Gr
Citaat[/b] (banaan @ Sep. 24 2005,16:12)]Pijne spuitplekken had ik bij de prop van G.G. ben daar vroegtijdig mee gestopt omdat ik enorme schijven onder mijn bil/been kreeg. Hoop voor jou dat het met G.S. niet zo erg is. Maat van me stapt over op de prop van virormone i.p.v. G.S. bij hem doet het ook verotte zeer. Werkte overigens wel super die prop van G.G..
Of wij zijn gewoon een stelletje watjes.
ik had begrepen van andere boards dat gg goed te doen was kwa prikken. gs heb ik veel over gehoord dat t pijnlijk prikken.
Neem maar van mij aan dat hij verrot zeer doet de andere dagen. Vooral een keer in me been kon toen nog niet door mijn knieen zakken. Stonden ze een beetje raar te kijken op me werk. "Gezonde sport joh dat fitness" kreeg ik te horen.
Banaan transforms into the superhero Bananaman by using steroids.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment