Blessed are those who haven't seen and yet believe

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 3 weken
    Who's the Chef

Comment

• Ik ga zeker foto's maken! Een paar op het einde van de kuur, dan weer na 2 maanden op onderhoudt zitten en dan aan het einde van de cut. Dus de fotoreportage komt broeders en zusje

@ Zoro: Thanks voor de compliment. Het doet me altijd goed als mensen wat opsteken van deze kuurlog.

On-T: Ik dacht dat het voor deca 3 weken was en dat het voor test 2 weken.

Comment

• Is inderdaad 3 weken.
        De theorie van Bucie klinkt logisch. Invoeren in de roidcalc en kijken wat die zegt

Greets...
        Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

• Of begin je in week 2 voor alle zekerheid en trek je nolva nog week door. Dus in totaal 5 weken nakuur. Zo vang je de terugval in week zes op en neem je in week 2 het zekere voor het onzekere.

Comment

• Originally posted by [b
            Citaat[/b] (Achilles @ Jan. 31 2006,18:05)]Ik ga zeker foto's maken! Een paar op het einde van de kuur, dan weer na 2 maanden op onderhoudt zitten en dan aan het einde van de cut. Dus de fotoreportage komt broeders en zusje  

@ Zoro: Thanks voor de compliment. Het doet me altijd goed als mensen wat opsteken van deze kuurlog.

On-T: Ik dacht dat het voor deca 3 weken was en dat het voor test 2 weken.
            klopt test is 14dagen

Comment

• Resp 10,5 en 12 dagen meen ik maar normaal gesproken begin je ook met test de nakuur na 3 weken.

Greets...

Comment

• Update:

Gisteravond mijn laatste spuit gezet. Deze was 1 ml test. Normaal gesproken had ik nog 1 spuit te gaan maar dit zat er niet meer in. Ik heb waarschijnlijk een veel voorkomende beginnersfout gemaakt, nl.:vergeten rekening te houden met dat er altijd wat vloeistof verloren gaat. Ik rekende in het begin welke hoeveelheid ik nodig had en deze had ik ook aangeschaft maar ik hield dus geen rekening met dat er altijd wat verloren gaat.

Mijn laatste 2 spuiten waren test only. Dit heb ik bewust gedaan omdat ik wilde dat de test langer dan de deca liep.

Mijn gewicht is al een paar dagen gestabiliseerd op: 111.5 kg
                De nakuur begint 2 weken na de test voor alle zekerheid en duurt in totaal 5 weken.

Sides: De laatste paar weken merk ik dat mijn neusvocht steeds meer deels tot af en toe grotendeels uit bloed bestaat. De reden hiervoor is denk ik de hoge bloeddruk.

Comment

• klinkt goed nu w88 wat er op zal blijven zitten
                  Who's the Chef

Comment

• Wel ff checken die bloeddruk hoor!
                    Hele mooie gains dus succes met je nakuur

Greets...

Comment

• wat een vent ben je ook.
                      idd ff uitkijken met dat bloed. wat ik altijd had bij gebruik, was dat ik 'smorgens mn neus vol had. dan haalde ik er stukken uit die op je neusschot lijken. hahahaha
                      je had 10ml potjes? ahha zijn veel beginners die er zelfs ruzie over gaan maken op boards; er zit maar 9ml in. haha. maar dr blijft precies elke keer 0,1ml in het puntje van je spuit zitten. je zou beste rendement hebben met een luchtbelletje erin(deed ik) om laatste druppel eruit te duwen, of een 10ml spuit vol doen, maar dan niet aspireren. dan verlies je 0,1ml op 10ml ipv 9x 0,1ml.
                      een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Goed stukje info Bruce!

En idd s'morgens is het ook feest in mijn neus

Comment

• #### mensen! Weten jullie wat eng is...

Ik kijk nu naar mijn oude foto's en ik zie niks meer dan een draadnagel terwijl ik voor de kuur deze foto's bruut vond.

Scary gewoon.

Comment

• gege... sorry, maat.

VERSLAAFD
                            een dag niet geleefd..... dan ben je dood

Comment

• Originally posted by [b
                              Citaat[/b] (Achilles @ Feb. 10 2006,22:10)]#### mensen! Weten jullie wat eng is...

Ik kijk nu naar mijn oude foto's en ik zie niks meer dan een draadnagel terwijl ik voor de kuur deze foto's bruut vond.

Scary gewoon.
                              bewijs willen we zien

Comment

• Pesies
                                Sponsored by:
                                Inshapesupplements

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...