3 weken
Blessed are those who haven't seen and yet believe
Collapse
X
-
Ik ga zeker foto's maken! Een paar op het einde van de kuur, dan weer na 2 maanden op onderhoudt zitten en dan aan het einde van de cut. Dus de fotoreportage komt broeders en zusje
@ Zoro: Thanks voor de compliment. Het doet me altijd goed als mensen wat opsteken van deze kuurlog.
On-T: Ik dacht dat het voor deca 3 weken was en dat het voor test 2 weken.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Jan. 31 2006,18:05)]Ik ga zeker foto's maken! Een paar op het einde van de kuur, dan weer na 2 maanden op onderhoudt zitten en dan aan het einde van de cut. Dus de fotoreportage komt broeders en zusje Â
@ Zoro: Thanks voor de compliment. Het doet me altijd goed als mensen wat opsteken van deze kuurlog.
On-T: Ik dacht dat het voor deca 3 weken was en dat het voor test 2 weken.
Comment
-
Update:
Gisteravond mijn laatste spuit gezet. Deze was 1 ml test. Normaal gesproken had ik nog 1 spuit te gaan maar dit zat er niet meer in. Ik heb waarschijnlijk een veel voorkomende beginnersfout gemaakt, nl.:vergeten rekening te houden met dat er altijd wat vloeistof verloren gaat. Ik rekende in het begin welke hoeveelheid ik nodig had en deze had ik ook aangeschaft maar ik hield dus geen rekening met dat er altijd wat verloren gaat.
Mijn laatste 2 spuiten waren test only. Dit heb ik bewust gedaan omdat ik wilde dat de test langer dan de deca liep.
Mijn gewicht is al een paar dagen gestabiliseerd op: 111.5 kg
De nakuur begint 2 weken na de test voor alle zekerheid en duurt in totaal 5 weken.
Sides: De laatste paar weken merk ik dat mijn neusvocht steeds meer deels tot af en toe grotendeels uit bloed bestaat. De reden hiervoor is denk ik de hoge bloeddruk.
Comment
-
wat een vent ben je ook.
idd ff uitkijken met dat bloed. wat ik altijd had bij gebruik, was dat ik 'smorgens mn neus vol had. dan haalde ik er stukken uit die op je neusschot lijken. hahahaha
je had 10ml potjes? ahha zijn veel beginners die er zelfs ruzie over gaan maken op boards; er zit maar 9ml in. haha. maar dr blijft precies elke keer 0,1ml in het puntje van je spuit zitten. je zou beste rendement hebben met een luchtbelletje erin(deed ik) om laatste druppel eruit te duwen, of een 10ml spuit vol doen, maar dan niet aspireren. dan verlies je 0,1ml op 10ml ipv 9x 0,1ml.een dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Achilles @ Feb. 10 2006,22:10)]#### mensen! Weten jullie wat eng is...
Ik kijk nu naar mijn oude foto's en ik zie niks meer dan een draadnagel terwijl ik voor de kuur deze foto's bruut vond.
Scary gewoon.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
Kanaal: Algemeen
8 minutes ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...1 day ago
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
4 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...5 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...6 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....6 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment