Kuurtje

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by [b
    Citaat[/b] (snipke @ Dec. 10 2005,22:57)]Zeker al mooie kuurtjes die er geplaatst zijn, maar dacht het iets simpel te houden,
    week :1-6 (8) 400 tren / pw
    week : 1-6 winstrol 50 eod
    misschien prop erbij voor de eerste 3 - 4 weken

Denk hier toch een kilo of 5 van over te houden

Grtz
    zker dan de hele periode ook test prop zetten. van tren winny alleen zal je vriend beneden niet leuk vinden.grts

Comment

Originally posted by [b
      Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 11 2005,09:41)]
      Originally posted by [b
      Citaat[/b] (snipke @ Dec. 10 2005,22:57)]Dat van de cortisol lijkt me wel logisch maar heb er toch een paar vragen bij, je hebt wel cortisol nodig, en wat bedoelen ze met gevoeliger, de ene persoon is zowieso veel gevoeliger voor cortisol als een andere,
      Lees mijn post nog een keer goed collega
      NA een kuur is je lichaam uit balans (te weinig testosterone) en juist door 17AA steroiden maak je je cortisol nog hoger dan deze al is.

Wat betreft de ervaringen van mensen die winstrol aan het einde van hun kuur hebben gebruikt.... net als de meesten zijn ze na een maand of 4 heel veel weer kwijt zeker?
      Iedereen noemt er andere redenen voor, niet goed kunnen trainen, stress of wat dan ook, maar ik denk dat het cortisol verhaal minstens zo zwaar weegt.

Greets...
      Mijn eerste kuurtje was winstrol only, ben 4 kilo bijgekomen en erna blijven verdergroeien..

grtz
      Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

Comment

Ik zou dit eens overwegen Snipke:

-week 1-8 test prop
        -week 1-8 tren
        -week 1-8 anavar

Je hebt, voor zover ik weet, nog nooit anavar gebruikt, dus het zal zeker effect hebben. Het is ook de enige 'oral' die je best 6-8 weken mag gebruiken, ondanks dat het 17-AA is. Tren en test prop hebben hun nut al bewezen. Je nakuur kan drie dagen na je laatste injectie al beginnen, dus alles bij elkaar ben je 12 weken bezig.
        We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.

Comment

Originally posted by [b
          Citaat[/b] (Mr. Symmetry @ Dec. 11 2005,15:53)]Ik zou dit eens overwegen Snipke:

-week 1-8 test prop
          -week 1-8 tren
          -week 1-8 anavar

Je hebt, voor zover ik weet, nog nooit anavar gebruikt, dus het zal zeker effect hebben. Het is ook de enige 'oral' die je best 6-8 weken mag gebruiken, ondanks dat het 17-AA is. Tren en test prop hebben hun nut al bewezen. Je nakuur kan drie dagen na je laatste injectie al beginnen, dus alles bij elkaar ben je 12 weken bezig.
          Anavar is veel te licht en te zwaar geprijst volgens effect..zou toch winny doen.

grtz
          Elk pondje komt door het mondje !!!
          Denk je sterk.

Comment

Originally posted by [b
            Citaat[/b] (punani @ Dec. 11 2005,12:05)]
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (snipke @ Dec. 10 2005,22:57)]Zeker al mooie kuurtjes die er geplaatst zijn, maar dacht het iets simpel te houden,
            week :1-6 (8) 400 tren / pw
            week : 1-6 winstrol 50 eod
            misschien prop erbij voor de eerste 3 - 4 weken

Denk hier toch een kilo of 5 van over te houden

Grtz
            zker dan de hele periode ook test prop zetten. van tren winny alleen zal je vriend beneden niet leuk vinden.grts
            die jonge daar benede hoeft ie toch niet te gebruiken hij zijn handen al vol met al die kido's hahaha

@ wim winny heeft ie al vaker gebruikt geloof ik dus zal ie hoogswaarschijnlijk niet echt op gaan
            Who's the Chef

Comment

anavar heb ik nog nooit gebruikt en winny nog maar 1 keer been, ben niet zo een spuiter als je denkt ze. Maar het gaat test enth worden met tren enanth. Waarom, omdat ik nog test liggen heb en deze bijna over datum is en ik die dus ga gevruiken, zal wel vocht vasthouden maar is niet zo erg, tren neem ik omdat het de eerste keer is.

week 1 - 10 : 500 test misschien 750 (denk om de 5dagen te zetten)
              week 2 - 10 tren enanth , bij deze twijfel ik nog 200 of direct 400, heb het nog nooit gebruikt daarom misschien 200 maar omdat de test toch al 500-750 gaat worden misschien 400
              misschien nog dbol erbij de eerste 4 weken, heb ik nog liggen van peaktop, dan 30mg per dag

Wat denken jullie tren op 200 of 400
              Tijdens de nakuur misschien nog clen erbij, 2 tabs per dag gewoon voor het anti-catabole effect

Grtz
              stil growing

Comment

Zou de tren op 400mg per week zetten dan.
                De 3 weken tot aan je nakuur zou ik test-prop 100mg e.o.d. zetten om eerder genoemde redenen.

Greets...
                Growing is like sex you can never get enough...

Pain is temporary...pride is forever...

Comment

dan zie ik het zo te doen,

week 1- 4 : 30 mg dbol peaktop
                  week 1- 10 : 500mg test enth gs
                  week 2- 10 : 400 mg tren enth
                  week 10- 13 : 100mg test prop eod (merk dat minste pijn doet )
                  week 13 - 17 : 40mg nolva
                  week 13 - 15 : clen

Wat denken jullie, ik zie het echter niet zitten om 5cc in één keer in mijn been te steken.Zou ik dan best die tren en test 2 keer zetten in de week op vaste dagen en geen rekening houden met om de 5 dagen te prikken

Grtz
                  stil growing

Comment

Doe je toch 1 in ieder been, 1 in ieder schouder en de ander in je ass?

Comment

tren enth werkt dit ook net als test enth pas na 3 weken en dan dus ook 3 weken door na de laatste prik?

5 cc ?? dit is toch 4 cc totaal?
                      Who's the Chef

Comment

ik blijf 10weken tren zwaar vinden hoor! verder wel een mooie kuur veel suc6 snipke.grts

Comment

5ml in één keer heb ik nog nooit last van gehad en als je kan kiezen wbt test-prop zou ik altijd voor virormone gaan

Greets...

Comment

Originally posted by [b
                            Citaat[/b] (punani @ Dec. 13 2005,08:58)]ik blijf 10weken tren zwaar vinden hoor! verder wel een mooie kuur veel suc6 snipke.grts
                            ik doe tren 8 weken punani, vanaf week 2 tot 10

je hebt gelijk been t is maar 4cc

Zou ik alles verdelen in twee keren per week, dus dinsdag 250 test en 200 tren, en dan de vrijdag hetzelfde, of alles in één keer zetten en dan om de 5 dagen prikken.

Virormone is de beste dat weet ik Mr C, effe kijken of ik die ergens kan vastkrijgen aan een mooie prijs

Grtz
                            stil growing

Comment

Zou het verdelen over 2x per week

Greets...

Comment

enth werk toch langzaam dus kan je het toch ook 1 x in de week doen ?

is test enth en trent enth allebij even traag?
                                Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X