Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
dat dacht ik ook, dat je bij 2x prikken betere bloedwaardes hebt. Maar vroeger prikte ik altijd om de 5dagen en nu zou het dus per week zijn, zou dit veel verschil maken. De 500 test zal waarschijnlijk 750 test worden en 400tren.
Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 13 2005,18:01)]Enanthaat heeft uit mijn hoofd een halfwaardetijd van 12 dagen. Het zou dus feitelijk niet mogen uitmaken 1 of 2x per week.
Citaat[/b] (Curiosio @ Dec. 13 2005,18:01)]Enanthaat heeft uit mijn hoofd een halfwaardetijd van 12 dagen. Het zou dus feitelijk niet mogen uitmaken 1 of 2x per week.
Greets...
10.5
Mag een oude man zich ook eens vergissen
Is inderdaad 10,5 dagen, cypionaat is dan 12 dagen als het goed is.
Citaat[/b] (Testo @ Dec. 14 2005,04:52)]Ik zou die enathate zelf liever 1x per week zetten.....maarja...er past niet zoveel testo in een spuit.
de testo is 750 arie, dus 3 cc dat past toch in een spuit zonder probleem, enkel de tren erbij nog eens 2cc dat zie ik niet zitten om in één keer 5cc te zetten. Dan zit je toch een paar dagen met een knobbel want die olie kan toch niet weg geraken direct
Citaat[/b] (punani @ Dec. 13 2005,08:58)]ik blijf 10weken tren zwaar vinden hoor! verder wel een mooie kuur veel suc6 snipke.grts
ik doe tren 8 weken punani, vanaf week 2 tot 10
je hebt gelijk been t is maar 4cc
Zou ik alles verdelen in twee keren per week, dus dinsdag 250 test en 200 tren, en dan de vrijdag hetzelfde, of alles in één keer zetten en dan om de 5 dagen prikken.
Virormone is de beste dat weet ik Mr C, effe kijken of ik die ergens kan vastkrijgen aan een mooie prijs
Grtz
oke verkeerd gekeken.. maar het zijn er 9 mierenneuker ik weet het. gewoon 2x spuiten snipke hou je logje bij..grts
Citaat[/b] (snipke @ Dec. 09 2005,20:43)]Na nu toch zeker al een jaar naturel getraind te hebben wil ik terug een klein kuurtje doen.
Kuurtje moet droge spiermassa opleveren, geen vocht of dergelijke, alee moet een simpel kuurtje worden, heb vele spullen liggen, test, deca, igf, tbol, clen. Hiermee kan ik een mooie massa kuur opstellen maar dat is pas iets voor na nieuwjaar.
Dus iedereen nu voorstellen doen, moeten geen produkten zijn die liggen heb.
Ikzelf had eerder gedacht aan tren met winstrol
Grtz
Euh, ik heb jou nog maar eens gequote, Snipke, want ik reageerde immers op bovenstaande vragen.
Je nieuwe kuur wordt heftig en goed, zo te lezen, maar staat een beetje haaks op wat je vroeg, volgens mij.
Anyway; succes!
We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
ja mr sym ik ben van gedacht veranderd, infeite niet van gedacht veranderd maar ik had nog test vials liggen en bij nader inzicht zijn die bijna vervallen, dus beter deze gebruiken dan moeten weggooien.
Bedoeling was een simpel kuurtje te doen, maar bij nader inzien prikken moet je toch,dus ............
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment