Tweede en laatste kuurtje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Tweede en laatste kuurtje

    Dit is het kuurtje dat ik denk te doen.
    Laat maar horen wat jullie er van denken.
    Ik ga voor massa en kracht.

    Week 1 tot 4: Dianabol 40mg per dag (tabs)
    Week 1 tot 12: Trenbolone 400mg per week (in 2 zetten)
    Week 1 tot 12: Deca 400mg per week (in 2 zetten)
    Week 13 tot 16: Winstrol 40mg/dag (tabs)
    Week 16 tot 18: 40mg Nolvadex
    Week 18 tot 20: 20mg Nolvadex

    Grtz
    -C-
    -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
    -2 know what we don't know
    -No Pain No Gain!

  • #2
    Pfft jongen dacht dat je meer ging lezen??? deca en tren?? ga je voorlopig niet meer poepen (belgisch) neem tren en test of deca en test.... niet 2 dezelfde dingen...
    It is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies

    Comment


    • #3
      hoe zag je 1ste kuur der uit?
      Who's the Chef

      Comment


      • #4
        Gewoon 300mg deca per week en om de 2 dagen stanazolol 50mg gedurende 8weken
        @red:Oeps blijkbaar weer een flater geslagen, dus volgens jou zijn deca en tren hetzelfde. nou moe, heb ik me al suf gelezen maar vind nergens de echte werking van alle soorten AS. Dit kuurtje komt trouwens van iemand op dit forum. Ik dacht het idd anders te doen, maar heeft me dit kuurtje aangeraden. Ik vermijd testo omdat ik wat prostaatproblemen heb en testo geeft nogal aanzienlijke prostaatvergroting.

        Dan doe ik het gewoon zo
        Week 1 tot 4: Dianabol 40mg per dag (tabs)
        Week 1 tot 12: Deca 400mg per week (in 2 zetten)
        Week 13 tot 16: Winstrol 40mg/dag (tabs)
        Week 16 tot 18: 40mg Nolvadex
        Week 18 tot 20: 20mg Nolvadex

        Let me know
        Grtz



        -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
        -2 know what we don't know
        -No Pain No Gain!

        Comment


        • #5
          @red ; deca en tren is volgens mij niet echt hetzelfde, het zijn allebei eiwitspaarders maar daar blijft het ook bij denk ik, van deca ga je nooit zo hard worden als van tren, deca is ook niet zo giftig als tren

          @niceguy: 12 weken tren lijkt me een beetje teveel van het goede kerel, 8 weken is de max, zou de nolva ook op 40 houden en niet naar 20 gaan.
          Je wilt geen test gebruiken zeg je maar tren en dbol wel, denk dat die twee wel giftiger zijn dan test, test is en blijft een lichaamseigen stof.

          Grtz
          stil growing

          Comment


          • #6
            Originally posted by [b
            Citaat[/b] (red @ Feb. 11 2006,20:52)]Pfft jongen dacht dat je meer ging lezen??? deca en tren?? ga je voorlopig niet meer poepen (belgisch) neem tren en test of deca en test.... niet 2 dezelfde dingen...
            En voor de niet belgen onder ons betekent dit wat Red?

            Comment


            • #7
              Ik zou als basis van je kuur test nemen. Imo is dat de basis in elke massakuur.
              Shitty food will make you look like shit.

              http://www.pro-active-medicine.nl

              Comment


              • #8


                En dan een shitload aan vitamine E en D nemen. Of anders uitstellen totdat je prostaat beter is.

                @ snipke: waarom staat er een max van 8 weken op tren? Ik begrijp dat het giftig is maar in welke zin?

                @ niceG Ik had begrijpen dat een 17á-gealkyleerd aan het einde van een massakuur niet zo bevorderlijk is voor het behouden van je gains. Hoe het precieze verhaal zit weet ik niet. Maar ik dacht dat Cur hier een insteek over had.



                Comment


                • #9
                  @ Achilles: Nu heb ik er geen last meer van, heb het probleem toen verholpen met antibiotica en het medicijn OMIC.
                  Inderdaad Vitamines D en E zijn goed om dit verschijnsel tegen te gaan. Heb er een uitgebreid reply een gewijd. Voor diegenen die de juiste hoeveelheden willen weten kan je dit hier lezen.

                  En ivm het kuurtje, is dit mischien beter?!
                  Week 1 tot 4: Dianabol 40mg per dag (tabs)
                  Week 1 tot 12: Test 400mg per week (in 2 ztten)
                  Week 1 tot 12: Deca 400mg per week (in 2 zetten)
                  Week 13 tot 16: Winstrol 40mg/dag (tabs)
                  Week 16 tot 20: 40mg Nolvadex

                  Ik hoor het wel van jullie
                  Grtz
                  -C-
                  -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                  -2 know what we don't know
                  -No Pain No Gain!

                  Comment


                  • #10
                    Wat zijn je stats NiceG?

                    Zelf heb dus een soort gelijke kuur gedaan en ik kan niet anders zeggen dan

                    Alleen de winny aan het einde... Ik neem aan dat je dit neemt om wat harder eruit te komen toch?

                    Comment


                    • #11
                      @achilles ; poepen in nederland is van bil gaan

                      @niceguy :test is enkel 250mg/ml , dus kan je 250 of 500 zetten per week of per 5 dagen, als je om de 5 dagen doet zijn je bloedwaardes stabieler

                      1-6 : 40mg dbol
                      1-10 : 500 test
                      1-10 : 400 deca
                      13-16 : 40mg nolva per dag

                      ik zou de winny laten voor af te trainen, niet om de reden dat Mr c al eens gepost heeft (zat wel logica achter maar ze het wel meerdere mensen doen) maar gewoon omdat dit een echte massa bouwer is.
                      Je kan eventueel de deca vervangen door de tren, ik ben nu zo bezig met test en tren, ben pas twee weken bezig dus kan nog geen bevindingen geven.

                      Grtz
                      stil growing

                      Comment


                      • #12
                        Test Cyp van GS is wel 200mg/ml dus kan wel gewoon!
                        Mr. HOLLAND 2006 NAC
                        Mr. HOLLAND 2007 NAC
                        3e Mr. WORLD 2007 NAC

                        Comment


                        • #13
                          @Snip: Dus dit zou het moeten zijn dan?!

                          Week 1 tot 4: Dianabol GS 40mg per dag (tabs).Dan kom ik er ong met 1 potje (100x10mg)
                          Week 1 tot 10: Test Enanthate GG 500mg om de 5 dagen
                          Week 1 tot 10: Deca GG 400mg per week (in 2 zetten)
                          Week 13 tot 16: 40mg Nolvadex

                          En geen Winny dan?, waar vind ik dit topic plz, ik wou inderdaad de winny nemen om de spieren te harden (Achilles) of harder te laten lijken.

                          @Achilles: 1m87, 82kg en ong 12%bf
                          Grtz
                          -C-
                          Edit: Nog wat cijfertjes aangepast  



                          -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                          -2 know what we don't know
                          -No Pain No Gain!

                          Comment


                          • #14
                            Je zou idd van week 10 tot de dag voor je nakuur begint winnie kunnen gebruiken om de boel mooi op te harden.

                            Sommige zullen wel weer zeggen dat 2x tabs in je kuur niet goed voor je is maar dat vind ik wel meevallen.....als je alles maar goed doet is er niet zoveel aan de hand.

                            Comment


                            • #15
                              Thx Bro, dus de winny kan er dan toch nog wel bij. Het is toch de tweede en laatste kuur dat ik zet. Dan doe ik het maar ineens goed he.
                              Tijd zat daarna om gezond te doen.....
                              Ik moet ze daarvoor toch niet in tabs nemen, is het dan minder ongezond om ze te spuiten?
                              Ik zie nog wel , het eind van de kuur is nog ver, moet nog beginnen dus....
                              Grtz
                              -C-
                              -Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
                              -2 know what we don't know
                              -No Pain No Gain!

                              Comment

                              Sidebar top desktop

                              Collapse

                              Actieve discussies

                              Collapse

                              Working...
                              X