week 1 en 2: primoteston: 750mg
week 3 t/m8: primoteston: 500mg
week 1 en 2: viromone (test.prop.):100mg eod
week 5t/m10:trenbolone acethate: 100mg eod
week 5t/m10:winstrol tabs: 25mg ed.
week 9 en10: dianabol 25mg ed
750mg omdat ik preload wil doen. waarom geen 1000? omdat ik ook 100 prop eod gebruik. deze zijn puur voor het snelle inkicken van de kuur. moment dat ik stop met prop en preload zitten mn bloedwaarden op gewenste niveau en kan ik het met 500 per week constant houden. (iets hoger).
dat ik pas na 4 weken begin met de trenbolone is omdat ik eerst wil zien wat resultaten zijn van de testo en dan bekijken wat de tren voor toegevoegde waarde geeft. de winstrol tabs zijn voor reductie van het progesteron, waar trenbolone verantwoordelijk is. vandaar de lage doses.
hoezo 2 weken dianabol? dit is puur een test. eens zien of dianabol na 8 weken kuren alsnog iets extra's kan geven.
ong. 5 dagen na mijn laatste tren- injectie nakuren met nolvadex. 2 tabs per dag voor 10 dagen, daarna 2 weken 1 per dag.
arimidex is in ruime mate aanwezig voor geval van oestrogene gyno.
meteen na de kuur 2 maanden lang 5 capsules mariadistel per dag.
tijdens kuur ook nog lecithine capsules voor cholesterol en stoelgang.
kom maar op met het commentaar.
week 3 t/m8: primoteston: 500mg
week 1 en 2: viromone (test.prop.):100mg eod
week 5t/m10:trenbolone acethate: 100mg eod
week 5t/m10:winstrol tabs: 25mg ed.
week 9 en10: dianabol 25mg ed
750mg omdat ik preload wil doen. waarom geen 1000? omdat ik ook 100 prop eod gebruik. deze zijn puur voor het snelle inkicken van de kuur. moment dat ik stop met prop en preload zitten mn bloedwaarden op gewenste niveau en kan ik het met 500 per week constant houden. (iets hoger).
dat ik pas na 4 weken begin met de trenbolone is omdat ik eerst wil zien wat resultaten zijn van de testo en dan bekijken wat de tren voor toegevoegde waarde geeft. de winstrol tabs zijn voor reductie van het progesteron, waar trenbolone verantwoordelijk is. vandaar de lage doses.
hoezo 2 weken dianabol? dit is puur een test. eens zien of dianabol na 8 weken kuren alsnog iets extra's kan geven.
ong. 5 dagen na mijn laatste tren- injectie nakuren met nolvadex. 2 tabs per dag voor 10 dagen, daarna 2 weken 1 per dag.
arimidex is in ruime mate aanwezig voor geval van oestrogene gyno.
meteen na de kuur 2 maanden lang 5 capsules mariadistel per dag.
tijdens kuur ook nog lecithine capsules voor cholesterol en stoelgang.
kom maar op met het commentaar.
Comment