Goed om te horen dat je het goed maakt bro!
Kuurlog Niceguy
Collapse
X
-
Clenbuterol
Ik zit nu al 2 weken in me nakuur, maar zou het verstandig zijn, of niet?, om nu nog 4 weken clenbuterol erbij te nemen om m'n gains zoveel mogelijk te behouden.
Ik zou het licht houden met 50 tot 75µg per dag. Starten met 25µg en dan lichtjes opbouwen.
Grtz-Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-2 know what we don't know
-No Pain No Gain!
Comment
-
Je zou het direct na je nakuur kunnen nemen. 2 weken op, 2 weken af bijv. Ik vind het geen fijn spul hoor, dus als het even niet hoeft... Oefeningen als deadliften en squats hebben een positieve verhogende uitwerking op je lichaamseigen testosteronniveau. Daar heb je wellicht meer aan om je massa te behouden. Verder werkt creatine prima en eventueel tribules in flinke hoeveelheden.We blijven als groep werken aan het 'whey-gevoel'.
Comment
-
Originally posted by punaniverklaar.. ben ik wel benieuwd naar als ik over jaartje ga kuren
Nu na de kuur je lichaam zo blijven belasten zou enkel blessures oplopen zijn of ziek worden omdat je weerstand nu verzwakt. Ook de enorme dip die eraan komt zal je moeten overwinnen en je zal uzelf nu al naar de fitness moeten sleuren. Dus doe even de belasting minder en train meer voor de pomp, zo nu en dan nog eens doortrainen kan geen kwaad, maar hou er rekening mee dat je al 10-12 weken getraind hebt als een beest.
Voor het behoud van de massa zou het ook beter zijn iets lichter te gaan en leer hh te maken, dit moeten geen 20hh zijn gewoon tss de 12-15 hh, kan je nog steeds een redelijk gewicht nemen, zou de intensiteit gewoon wat terug schroeven, zo kan je misschien ook de dip wat opvangen, want door blijven gaan zoals in de kuur zal je enkel zuur opbreken
Grtzstil growing
Comment
-
Lijkt me wijze raad Snip, ik stel me gewoon 1 vraagje hierbij, en dat is dat als je je gewichten naar beneden haalt, ga je dan zoiezo geen kracht inleveren omdat je je spieren minder intensief belast....
Volgens mij zit ik al in die dip, want de trip naar de sportschool, ook al is ie maar 200m word zwaarder en zwaarder om af te leggen. Ik betrapte mezelf op het feit dat ik de laatste 2 weken maar 3 keer ben geweest, tijdens m'n kuur was ik er niet weg te slaan en ging meestal 5 keer per week....
Grtz
-C--Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-No Pain No Gain!
Comment
-
Dat belooft niet heel veel goeds dan Niceguy want de echte dip komt vaak pas wat later...
Zou heel hard mijn best doen ergens een goede motivatie vandaan te trekken en vooral ook een haalbaar doel te stellen anders ben je die gains sowieso snel kwijt!
Comment
-
Originally posted by niceguy024Lijkt me wijze raad Snip, ik stel me gewoon 1 vraagje hierbij, en dat is dat als je je gewichten naar beneden haalt, ga je dan zoiezo geen kracht inleveren omdat je je spieren minder intensief belast....
Volgens mij zit ik al in die dip, want de trip naar de sportschool, ook al is ie maar 200m word zwaarder en zwaarder om af te leggen. Ik betrapte mezelf op het feit dat ik de laatste 2 weken maar 3 keer ben geweest, tijdens m'n kuur was ik er niet weg te slaan en ging meestal 5 keer per week....
Grtz
-C-
Daarom dat het beter is lichtere gewichten te nemen maar toch train je nog, de bedoeling na de kuur is niet meer om een prikkel te geven aan u spieren dat heb je de voorbije 10-12 weken gedaan, nu moet je trainen op onderhoud.
Met lichtere gewichten bedoel ik nu niet dat je 10-15 kilo moet lichter gaan, probeer gewoon met een gewicht 12-15 herhalingen te maken en setjes van 2-3, echt niet meer
Grtzstil growing
Comment
-
als je setjes maakt met meer herhalingen kan je waarsch. na je kuur datzelfde gewicht ook gwoon pakken, maar minder herhalingen. dat geeft minder dip dan 3 reps van een gewicht wat je later helemaal niet meer krijgt. snappieeen dag niet geleefd..... dan ben je dood
Comment
-
Originally posted by niceguy024Volgens mij zit ik al in die dip, want de trip naar de sportschool, ook al is ie maar 200m word zwaarder en zwaarder om af te leggen. Ik betrapte mezelf op het feit dat ik de laatste 2 weken maar 3 keer ben geweest, tijdens m'n kuur was ik er niet weg te slaan en ging meestal 5 keer per week....
Grtz
-C-
Succes mate!
Comment
-
Thx all for the support, toch wel ff iets rechtzetten, het is niet 3 keer op 2 weken, maar ik bedoelde dat ik de laatste 2 weken maar 3 keer per week ben gegaan!
Maar joh 3 keer per week blijft m'n minimum hoor, dan kent die "dip" mij nog niet....
Ok snip ik zal nu op onderhoud trainen en 1 training op 3 (per spiergroep) ga ik eens zwaar door met 3 a 4 hh met 90% RM, zou dit verkeerd zijn?
Grtz to all
-C--Intellectuals solve problems, Geniuses prevent them....
-No Pain No Gain!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 90kg 3x
Safety bar back extension:
- 40kg 4x
Push press:
- 61kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 75kg 12x
One legged calf raise:
- 50kg 6x L en R
Superset met
Lu side...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 100kg 1x
Qua kracht gemakkelijk, ervaar nog steeds kramp in kuiten, al zij het minder als eerst....-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWoensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
-
1 week geleden -
-
door ellengreen8160Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
-
Kanaal: Lichaamsverzorging
1 week geleden -
-
door JellyhardBeste Builders,
Ben al ruim 10 jaar in de fitness zaal te bekennen en was altijd super fit en breed.
Nu heb ik vorig jaar een ongeluk...-
Kanaal: Kuren & resultaten
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzWeer wat grieperig / ziekjes afgelopen dagen, dus wat minder sets gedaan bij aantal oefeningen én hier en daar lager gewicht / RPE.
Training...-
1 week geleden -
-
door Stevenhackey➢ Product Name — Fairy Bread Farms Hemp Gummies Chemist Warehouse
➢ Main Benefits — Pain Relief & Reduce Stress!
➢ Composition — Natural...-
Kanaal: Algemeen
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 73kg 12x
One legged calf raise:
- BW + 32.5kg 18x
- BW + 32.5kg 8x
Superset...-